IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar MGP honderden miljoenen verbrandt om Hamilton te fucken, aldus ND [Formule 1 topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-10-2017 10:40 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Ik vond het eigenlijk een van de boeiendere races die ik zag dit seizoen. Al zegt dit misschien wel meer over de voorbije races.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-10-2017 10:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Bottas blijkbaar weer zijn saaie trage zelf


btw




waarom gaat ie plots in het gras rijden? was toch plaats genoeg?


signature


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-10-2017 12:22 by bazzio Profiel van bazzio

....om een aanrijding te voorkomen misschien


Bazzio Attacks!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-10-2017 12:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

that would be a first


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-10-2017 14:48 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 23 oktober 2017 10:47 schreef Hypnos het volgende:
waarom gaat ie plots in het gras rijden? was toch plaats genoeg?


Raikkonen kneep terug naar binnen dus Verstappen trok de auto naar rechts. En daarbij schoot hij even met vier wielen buiten de baan. De tijdstraf was in principe terecht, maar het is wel discutabel als je ziet dat er op eerdere momenten in de race en tijdens de kwalificatie gelijksoortige acties plaatsvonden die onbestraft bleven. Maar je kunt beargumenteren dat deze specifieke actie een duidelijk eindvoordeel had met de podiumplek. Maar dat is meer de schuld van de baan en de stewards dan van de coureur, in mijn optiek.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-10-2017 15:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Misschien moeten ze gewoon tracklimits afschaffen, dan kan iedere gamer ook zo record verbreken en wordt het weer leuk.

Als Kimi naar binnen zou gekomen zijn (ziet er iig niet zo uit, dit leek echt extreem op de binnenbocht heruitvinden) dan had Verstappen toch ook het voordeel? Fysica en zo.


signature


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-10-2017 15:05 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

Op zich is de straf terecht idd, hij neemt de bocht wel heel kort en gaat duidelijk met vier wielen langs de baan, Raikkonen stuurde overigens helemaal niet zover in, het had dus niet gehoeven. Maar ja, in the heat of the moment.

De inconsequente optreden van de commissarissen geeft echter wel te denken, meerdere keren in de race dat coureurs overduidelijk geheel over de lijn waren met 4 wielen en daarbij voordeel behaalden. Geen enkele straf uitgedeeld en nu wel....


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-10-2017 15:57 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ah, er is meer nieuws over de betrokken stewards.

1. Gary Connelly, de rukker die Max vorig jaar in zowel Mexico als Japan een oor aan naaide. Is ie zelfs door de FIA voor op het matje geroepen. Waarom dumpen ze zo'n kutkneus niet?

2. Mika Salo. Tjah, naast een Ferrariverleden ook nog een Fin die je een voordeeltje kunt doen. Wat had men anders verwacht?




Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-10-2017 15:59 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 23 oktober 2017 15:05 schreef Spirit In Black het volgende:
Op zich is de straf terecht idd, hij neemt de bocht wel heel kort en gaat duidelijk met vier wielen langs de baan, Raikkonen stuurde overigens helemaal niet zover in, het had dus niet gehoeven. Maar ja, in the heat of the moment.

De inconsequente optreden van de commissarissen geeft echter wel te denken, meerdere keren in de race dat coureurs overduidelijk geheel over de lijn waren met 4 wielen en daarbij voordeel behaalden. Geen enkele straf uitgedeeld en nu wel....


Volgens de uitleg van die seniele Whiting komt het omdat Max een kortere lijn reed en alle anderen een wijdere lijn. Dus met een wijdere lijn kun je geen voordeel hebben aldus Charlie Whiting.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-10-2017 16:01 by bazzio Profiel van bazzio

Als er geen voordeel mee valt te halen rijden ze allemaal echt niet buiten die witte lijnen...


Bazzio Attacks!!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-10-2017 16:12 by Mark Profiel van Mark

Tja. De tijdstraf is terecht. Maar door het inconsequente optreden van de stewards bij het handhaven van de baanreglementen wek je de indruk bij de coureurs dat oogluikend toegestaan wordt. Dat is de echte crux.

Zonde voor Max, hij had de baan helemaal niet volledig uit gehoeven om succesvol te passeren. Hopelijk meer geluk in Mexico.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-10-2017 16:14 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

De straf is dus niet terecht als ze minstens 4 anderen gewoon hun gang laten gaan.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-10-2017 16:22 by Mark Profiel van Mark

Jawel, dan is de straf nog steeds terecht alleen de handhaving van de andere situaties niet. De uitleg van de FIA (die op zich nog wel te billijken is) was dat er geen andere situaties waren waarin de coureur aantoonbaar positiewinst maakte door de manoeuvre. Sainz deed het eerder in de race ook maar dit leidde niet tot het direct passeren van zijn tegenstander.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-10-2017 16:33 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Welk mens men gezond verstand neemt de FIA tegenwoordig nog serieus?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-10-2017 16:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

blijkt inderdaad dat het ferm inconsequent is maaarrrr dat dit te hard opviel om ongemoeid te laten.

Zet daar dan ook gewoon blokken beton weet je, gedaan met de discussie.


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-10-2017 16:39 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Als ze nou eerst eens beginnen om die dubieuze gaststewards te weren.

Denk aan Derrick Warwick, Gary Connelly, Mika Salo.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2017 16:40 by spectre Profiel van spectre

nou volg ik deze sport allemaal nog niet zo erg lang, maar ik vind dat je rare opmerkingen maakt Bart. Betonblokken lijken mij erg dodelijk, maar misschien grap je wat. Verder valt deze op omdat het om het podium gaat, maar dat is toch geen argument?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-10-2017 16:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ja, laten we Michael Schumacher vragen.


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-10-2017 16:43 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Zoals Webber al zei, als het om plaats 6 ofzo gegaan was was er niks aan de hand. Maar ja, nu is het een Ferrari die het podium ontnomen werd en ook nog eentje die z'n 2e plaats al op moest geven aan Vingertje, dus het was heel zielig allemaal.

En dat er dan ook nog een Fin steward is, met een Ferrari verleden nota bene, maakt het er ook niet echt geloofwaardiger op.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-10-2017 16:43 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-10-2017 18:54 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Het schijnt dat Max ook nog een punt op z'n licentie heeft gekregen.

Wat een zielig kutvolk is het toch ook.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 23-10-2017 18:55]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2017 20:13 by spectre Profiel van spectre

ik ben er niet in thuis, maar komt dat door zijn 'mongool' uitspraak?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-10-2017 20:24 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Geen idee, dat stond er niet bij.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2017 20:27 by spectre Profiel van spectre

o ok, maar zoiets kan dus wel? Ik zal me er eens beter in verdiepen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-10-2017 20:29 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Misschien wel al lijkt het mij logischer dat dat enkel kan door ongeoorloofd gedrag op de baan.

Ik zou voor het mongool noemen eerder een reprimande verwachten.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 23-10-2017 20:30]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen