|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
hij let gewoon niet op , die toiletstroll, Iets met slechte reflexen. Jonkies hebben daar vaak last van. signature |
|
Je moeder lette niet op. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 05-10-2017 20:58] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De voor ingenomenheid idd, hahaha. Overigens reed Stoffel ook een hele nette race. |
|
quote: ook waar, pa was er al signature |
|
innie how, mooiste F1-wagens van de laatste 25 jaar? signature |
|
|
|
Van dat rijtje de B192. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mooie P2 voor Max. Vettel kan op vakantie. Die titel komt dit jaar echt niet meer. Opvallend dat ie niemand geraakt heeft deze keer. Verder niet heel spannend. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zo zo, een reprimande voor den heer Vettel. Iemand butsen mag ie blijkbaar wel, maar even te laat komen voor het Japanse volkslied is een probleem. Hij kwam ook niet opdagen in het 'vierkantje' na zijn uitval om de pers te woord te staan. Wordt dat ook een reprimande? Of wordt 'm dat vergeven? Bij drie reprimandes is het 10 plaatsen naar achteren. Edit: lees net dat reprimandes voor het missen van het volkslied niet meetellen, enkel reprimandes voor kneuzengedrag op de baan tellen mee. Geef dan geen reprimande voor het missen van een volkslied. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-10-2017 10:19] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het bewust missen van een volkslied is natuurlijk veel stoerder dan met je wagen bezig zijn die een technisch probleem heeft ... zo een beetje zoals een aangetekende brief krijgen omdat je niet op tijd vergeet koffie met melk te brengen naar je baas. signature |
|
nu goed, lekker lang uitgeslapen weer signature |
|
Ik hoop dattie Stroll bij de start vlot voorbij is, want die zag ik bij de kwalificatie al weer rare dingen doen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nou, als ie nu dat gat naar pieppiep en kubushoofd nog dichtrijdt... Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Geniale race tot dusverre van Verstappen. Vanaf plek 16 nu gewoon met uitzicht op een podiumplek! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En d'r op en d'r overheen!!!!!!!! Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Geniaal Twee boxhten voor het einde. Wat een held. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Man man geef die stewards heen headshot. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat een kutbeslissing. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Is die Derrick Warwick weer gaststeward? Ferrari Internationale Assistance doet z'n naam weer eer aan. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 22-10-2017 22:50] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zure Belgische reactie in 1,2,3.. |
|
Die zal zeker gaan komen ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat een laffe honden. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/360142/verstappen-diep-teleurgesteld-wedstrijdleider-een-mongool/ wat een klasse die kerel saaie race verder? signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |