|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik vond zijn inhaalmanoeuvres wel gaaf Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Red Bull volgend jaar met Honda signature |
|
Of het verstandig is gaan we zien... Bazzio Attacks!!! |
|
zoals ik het lees is het haast onontkomelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hopsa, mooie tweede plek! Toegegeven, met een mazzeltje, maar toch. Nu hopen dat 'ie deze reeks doorzet. Verder een circuit dat snel weer van de agenda mag verdwijnen, ik zou er goddomme nog verdwalen met die psychedelische lijnen en ontelbare afslagen overal... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Idd, wat een kut strepen zeg! Knap dat Stroll de weg niet kwijt is geraakt. Mooie strakke race van Max. Ricciardo weer aan het janken over zogenaamde schade aan zijn voorvleugel... [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 24-06-2018 21:24] Bazzio Attacks!!! |
|
OKÉ IK GA BIER DRINKEN NU. Wauw. Beetje geluk links en rechts, maar gewoon op half gesloopte banden naar huis rijden. Fucking eindbaas. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Bart, waar ben je nu? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Knappe prestatie van Verstappen inderdaad, al moest hij Kimi toch weer een duwtje geven kort na de start. Waar Alonso die 8ste plaats uitgehaald heeft is mij een raadsel. |
|
quote: Ach, z’n teamgenoot zal vast niet ver achter hem hebben gezeten toch? |
|
quote:ik zit in Rollo Grotto of zo. En zolang Hamilton uitvalt mag iedereen winnen signature |
|
vond vandaag wel gaaf om te zien hoe goed Max Kimi achter zich hield, des te meer als je ziet dat later Bottas -met een snellere auto- ogenschijnlijk eenvoudig tot twee keer toe nog wordt gepasseerd door eerst Vettel en daarna weer Kimi. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
signature |
|
quote: Geniaal. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
nu te zien in Jumbo De Meern ... wat dat ook moge zijn signature |
|
Ffffuuuuuu, wat een race! Te gekke gevechten, goeie strategieën, beste race van het jaar imho. Prachtig hoe Max Hamilton achter zich wist te houden, en hoe Vettel onder druk elke keer weer verzaakt. Puntje van m'n stoel gezeten, heerlijk. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
wie twijfelt er nu of Max wel de beste van het veld is? Hypnos nog? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Intrinsiek de snelste op dit moment met deze wagens? Ja, inderdaad. helemaal mee eens. De slimste/meest inzichtelijke/meest strategische/verstandigste/... no no no en no signature |
|
ik zie wat anders, zijn team heeft telkens geniaal getimede pitstops Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: IMHO is hij dat na Monaco dit jaar wel geworden. Verplettert zijn teamgenoot keer op keer (afgezien van de pech die RIC elke keer heeft), kan beter de banden sparen dan wie dan ook, heeft ballen van staal, geeft nóóit op en weet inhaalacties perfect te plaatsen. Of hij in alles de beste van het veld is weet ik niet, maar ik zou hem verdomde graag eens in gelijkwaardig materiaal tegen Lewis zien racen. Ik weet het niet zeker, maar heb echt het idee dat Max hem om de oren rijdt. Overigens zo veel mogelijk zonder Oranje bril, voornamelijk fan van de sport ipv Max, maar niemand kan inmiddels meer ontkennen dat hij een uitzonderlijk racetalent is. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ik zou gewoon stoppen met kijken als ik jou was, in plaats van dit constante azijnpissen. Max kan het niet goed doen, aan Hamilton heb je de pest, Vettel is het ook niet... etc. Als je het nou allemaal zo kut vindt, kijk dan iets anders. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
nounou, Mr Judgemental. Ietsje te veel in het Christentopic verbeleven? signature |
|
op één rondje is hij de snelste. Op 40 ronden wellicht ook. Hij heeft gewoon nog vrij veel impulsieve actietjes in huis en maakt nog vrij veel fouten. Tegen Hamilton haalt hij het niet in dezelfde wagen. signature |
|
Als je van P18 naar P2 rijdt en ook nog de wereldkampioen achter je kan houden dan denk ik dat je vrij weinig fouten hebt gemaakt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |