IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar MGP honderden miljoenen verbrandt om Hamilton te fucken, aldus ND [Formule 1 topic] Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 13-11-2018 14:05 by spectre Profiel van spectre

heeft Ocon niet gewoon 10sec gekregen? Die straf staat op het veroorzaken van een aanrijding.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-11-2018 14:16 by spectre Profiel van spectre

En om nog even door te gaan in jouw stijl, Ocon is degene die verstandelijk beperkt is door dit te doen. Hij bereikt er niets mee namelijk.. er zit geen winst te behalen, geen plekje of punten. he-le-maal niks.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 13-11-2018 15:06 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Uiteraard mag Ocon gewoon inhalen, maar de manier waarop en de plaats waar het gebeurde vind ik vreemd. Er valt voor Ocon niets te halen met zo'n actie en ik vind dat je je als leider in de wedstrijd ook niet druk zou hoeven maken of een achterligger je op gekke momenten probeert in te halen of niet. Verstappen zou zich alleen hoeven te concentreren op Hamilton en op niemand anders achter hem.

Ocon had daar gewoon ruimte moeten laten, zo simpel is het, en dat iemand zich in allerlei vreemde bochten probeert te wringen om het tegen beter weten tóch goed te praten vind ik heel vreemd.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 13-11-2018 15:17]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-11-2018 16:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

waar praat ik het goed dan? Zijn inhaalactie was fout, zijn inhaalintenties niet.

Inhalen doe je gewoon als je sneller bent. Punt. Altijd. Of het moet zijn dat je benzine of banden wil sparen. Maakt niet uit of je een ronde of tien ronden achter ligt.

Alleen, doe het goed. En als je een ronde voor ligt moet je niet de pretentie hebben om gelapten niet door te laten (ik zeg niet dat dat hier gebeurde trouwens).

Ocon had hier wel degeljk iets bij te winnen. Uitlopen op zijn achterliggers bvb. En als het even meezit komt er een safetycar en sluit hij netjes aan, want als hij moet wachten om doorgelaten te worden om in dezelfde ronde te komen dan heeft hij normaal geen tijd om op achteraan het pack aan te kunnen sluiten.


Moeten laten is passief, kun je beter gaan schaken. Ruimte moeten laten had hij beter gedaan. Max had ook ruimte kunnen laten (niet moeten laten), dan was hij de slimste en de winnaar geweest.
Anticiperen heet zoiets. In iedere sport een grote troef.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-11-2018 16:39]


signature


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 13-11-2018 17:13 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

De conclusie die ik gister iemand hoorde uitspugen vind ik wel mooi en ben ik het redelijk mee eens.

Had Max dit kunnen voorkomen? Jazeker. Was dat zijn taak als leider in een race tegen een backmarker? Nee.

Had Ocon dit kunnen voorkomen? Ja. Was dat zijn taak als backmarker tegen de raceleider? Ja.

Verder dat geduw achteraf. Dom. Maar zeker begrijpelijk. Vooral hoe Ocon ook In eerste instantie reageert tegen Max door zich van de domme te houden is gewoon oliedom op zichzelf.

Hoe dan ook. Max heeft volgend jaar nog een contract bij een topteam en Ocon mag lekker gaan analyseren vanaf zijn bank.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 13-11-2018 17:14]


Jeremiase
Usericon van Jeremiase
Posted 29-01-2019 7:35 by Jeremiase Profiel van Jeremiase

Ja, dat is wel zo'n beetje wat ik ook dacht na afloop van de race. Ik denk dat we in het middenveld misschien wel wat meer spannende acties kunnen gaan verwachten, net zoals die inhaalactie van Ocon bijv. islamabad united team 2019
psl shedule 2019
Hopelijk kunnen de RB's in de loop van het seizoen Mercedes en Ferrari goed genoeg gaan bijbenen..


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-01-2019 17:16 by Mark Profiel van Mark

Wow, die bots worden wel steeds geavanceerder, zeg.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 17-03-2019 4:20 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

It’s on! Zin in een nieuw seizoen


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 18-03-2019 10:15 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Toffe race! Voor Albert Park genoeg actie op de baan, en natuurlijk een mooi resultaat voor Verstappen. Tof voor Bottas ook, goedmakertje voor Rusland vorig jaar.

Ferrari valt wel hard door de mand, en extreem pijnlijk dat Leclerc meteen in de éérste race al teamorders aan zijn broek krijgt terwijl hij bijna een seconde per ronde sneller was dan Vettel. Later in het seizoen, soit, maar dit sloeg nergens op.

Benieuwd wat de Honda kan op een circuit waar inhalen makkelijker is


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-03-2019 11:17 by spectre Profiel van spectre

ziet er goed uit en Ricciardo zal zich wel achter de oren aan het krabben zijn


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-03-2019 13:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Alvast proficiat aan Mercedes AMG voor het winnen van de constructeurstitel 2019!


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 31-03-2019 21:25 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Een verrassend leuke race, lang geleden dat ik nog zo'n boeiend race zag.

Wel heel erg jammer voor Leclerc.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 31-03-2019 21:58 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 31 maart 2019 21:25 schreef Tool-fan het volgende:
Een verrassend leuke race, lang geleden dat ik nog zo'n boeiend race zag.

Wel heel erg jammer voor Leclerc.


Mee eens ja, ook al hoort het bij de sport... Hij had het gewoon meer dan verdiend. Geweldig hoe hij de bij de start verloren plaatsen meteen weer terugpakte. Verder pijnlijke race voor Red Bull en Vettel laat weer eens zien dat 'ie onder druk weinig waard is.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Kveld
Usericon van Kveld
Posted 27-05-2019 17:09 by Kveld Profiel van Kveld

Geinige race.
Toch blijft Monaco redelijk optocht rijden.


Narp?


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-05-2019 17:27 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 31 maart 2019 21:58 schreef Ethereal het volgende:
Mee eens ja, ook al hoort het bij de sport... Hij had het gewoon meer dan verdiend. Geweldig hoe hij de bij de start verloren plaatsen meteen weer terugpakte. Verder pijnlijke race voor Red Bull en Vettel laat weer eens zien dat 'ie onder druk weinig waard is.


De inhaalacties die Leclerc waren gewaagd en verdienen waardering.
Maar dat met een lekke band als een bosmongool door blijven raggen was te lomp voor woorden.

En het is moelijke te timen, maar Vettel had de gok kunnen nemen en zichzelf ook nog een gunst kunnen bewijzen door zo te gaan rijden dat Bottas buiten de 5 seconden viel. Had ie en op Max én op Bottas ietsje meer ingelopen.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 28-05-2019 21:39 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 27 mei 2019 17:09 schreef Kveld het volgende:
Geinige race.
Toch blijft Monaco redelijk optocht rijden.


Mee eens, en toch blijft het waanzinnig om die gasten met idiote snelheden op millimeters van de vangrail te zien rijden. Op Monaco neem ik het gebrek aan inhalen voor lief...

En vette race inderdaad. Tof gevecht van begin tot eind, al wordt dat geëmmer van Lewis op een gegeven moment wel irritant. Elke race weer. Het gaat niet, het lukt niet, mijn banden zijn kut, er zit een cornrow in mijn oor, maar toch gemakkelijk de race naar zich toe trekken.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-06-2019 8:18 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

A Ferrari is red
A Red Bull is blue
Ahead of a Mercedes?
Penalty for you.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 10-06-2019 9:00 by bazzio Profiel van bazzio

Ik ben het ook niet met de straf eens maar Vettel schiet van de baan af na wat gedoe met een tijdelijk technisch iets. Dus Ferrari in zijn geheel verkloot zelf zijn eigen race weer.


Bazzio Attacks!!!


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-06-2019 9:33 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Dit soort straffen verkloten de sport wel zeg... Al leek Vettel wél eventjes bewust naar rechts te sturen om Hamilton achter zich te houden of de muur in te raggen. Puur regeltechnisch wellicht terechte straf, maar kom op, laat die gasten eens racen.

Al kan ik me nog een bepaalde Duitse coureur herinneren die na een soortgelijke stuurfout van ene Verstappen in Mexico (dacht ik) non-stop over de boordradio aan het zeuren was (he has to let me go, mieuwmieuwmieuw) waardoor daar ook een tijdstraf werd uitgedeeld.

Wel bazenreactie, met die bordjes, hehe...


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 10-06-2019 10:53 by ex-filosofem Profiel van ex-filosofem

Bespottelijke beslissing. Wat had hij dan moeten doen op dat gras? Handrem aantrekken? Van 200 naar 0 in 3 meter op gras. Of natuurlijk netjes aan de linkerkant kunnen invoegen, zodat meneer Hamilton er makkelijk langs kon. Gaat ook wel lukken natuurlijk.


Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-06-2019 15:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

tweede keer dat ik keek dit jaar... had ik maar niet...


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-06-2019 18:08 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Yes, 3 plaatsen terug voor Lewis. Zal tijd worden als je kijkt hoe vaak die dit seizoen al ongestraft iemand in de weg heeft gereden.

Dat met Kimi was al de 2e keer dit weekend. In een van de FP's reed ie ook al iemand in de weg.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-06-2019 19:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

seizoen is al voorbij toch?


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-06-2019 17:20 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

FEEST!!1!!



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 30-06-2019 21:18 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

WAT. EEN. RACE.

Waren de vorige twee races nog zaaddodend saaie optochten, dit was echt wel weer een pareltje. Wat een heldendaad van die Verstappen, geniaal. Mooi dat de uitslag inmiddels ook officieel is, geen gelul met straffen.

Waanzinnig. Compleet onverwacht genieten

Edit: En teringjantje, hoe lang duurt het nog voordat Gasly wordt gewipt? Oké, de baan is niet superlang, maar gelapt worden door je teamgenoot in hetzelfde materiaal is wel extreem pijnlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 30-06-2019 21:24]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen