IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar MGP honderden miljoenen verbrandt om Hamilton te fucken, aldus ND [Formule 1 topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-05-2016 17:49 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Nog even terugkomen op MGP.

Ik kan me nog een Hongaarse GP herinneren waar Schumacher volledig werd afgebrand wegens het vermeend bijna in de muur drukken van ene R. Barrichello.
Wat deed Britney, met meer succes en meer ellende, nu dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 15-05-2016 17:49]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-05-2016 18:01 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Wtf MGP? Max it is.

Even in de herhaling:



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-05-2016 18:06 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 15 mei 2016 17:49 schreef Natural Disaster het volgende:
Nog even terugkomen op MGP.

Ik kan me nog een Hongaarse GP herinneren waar Schumacher volledig werd afgebrand wegens het vermeend bijna in de muur drukken van ene R. Barrichello.
Wat deed Britney, met meer succes en meer ellende, nu dan?


Britney probeert te redden wat er te redden valt na een slechte exit. En ja, met de voorsprong in het kampioenschap in het achterhoofd kan hij dat rücksichtslos doen. Gaan ze er samen af, dan heeft hij daar minder pijn van dan Hamilton.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 15-05-2016 18:07]



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-05-2016 18:33 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ja ja ja.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-05-2016 18:42 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Zou ik ook doen, als ik geen schrale amateur was die zijn eigen materiaal moet betalen. Heel simpel: wil je mij voorbij, dan zul je er voor moeten werken en heel zeker weten dat je het gaat redden. Anders ga je er af of zul je bakzeil moeten halen.




Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-05-2016 18:47 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-05-2016 18:54 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 15 mei 2016 18:42 schreef Negatieveling het volgende:
Heel simpel: wil je mij voorbij, dan zul je er voor moeten werken en heel zeker weten dat je het gaat redden. Anders ga je er af of zul je bakzeil moeten halen.



Zoiets ja. Tenminste op de kartbaan zeker. Andersom trouwens ook, als de voorwielen er tussen passen is het gaan.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-05-2016 19:02 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 15 mei 2016 15:00 schreef Natural Disaster het volgende:





MAX!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-05-2016 19:03 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Karten doe ik niet vaak, tenzij op een buitenbaan. Maar daar is het helemaal 'ieder voor zich en God voor ons allen' want die kart is niet van mij. Drive it like you stole it... en ja, als ik denk dat er een gaatje is, dan ga ik er voor. Dan mag die ander het probleem oplossen. Maar dat is het mooie van racen, je hebt met beide situaties wel eens te maken. En dan met het mes tussen de tanden, zelfs als het nergens om gaat. En dan daarna elkaar de hand schudden: 'mooie race, bedankt'. Mooier is er niet. Behalve als je het op topniveau kunt en mag doen.


[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 15-05-2016 19:04]



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 15-05-2016 19:31 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Jezus zeg, eindelijk weer een normale hartslag. Ik vond volwassen mannen die zaten te huilen na een sportwedstrijd altijd een beetje sneu. Tot vandaag. Tranen in m'n ogen, wat ongelooflijk vet dit zeg.

Dadelijk nog even nagenieten met de samenvatting. En bier. Veel bier.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-05-2016 19:33 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Haha.

Dit was de 1e keer sinds lang dat ik de nabeschouwing volledig heb afgekeken.

Er schijnt trouwens een extra uitzending te zijn op Ziggo TV om 20:15.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-05-2016 21:33 by Mark Profiel van Mark

Dit is niet alleen een historisch moment in de Formule 1, maar een historisch moment in sport. Wat een koning.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WMP
Usericon van WMP
Posted 15-05-2016 21:41 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 15 mei 2016 19:31 schreef Ethereal het volgende:
Jezus zeg, eindelijk weer een normale hartslag. Ik vond volwassen mannen die zaten te huilen na een sportwedstrijd altijd een beetje sneu.


Dat zijn ze nog steeds. Enig verschil is dat jij dus blijkbaar nu ook een beetje sneu bent.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 15-05-2016 22:04 by nark Profiel van nark

quote:
Op 15 mei 2016 21:41 schreef WMP het volgende:
Dat zijn ze nog steeds. Enig verschil is dat jij dus blijkbaar nu ook een beetje sneu bent.



Wat een mooie hart verwarmende woorden weer voor je medemens weer keer'l.......


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-05-2016 22:11 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 15 mei 2016 21:41 schreef WMP het volgende:
Dat zijn ze nog steeds. Enig verschil is dat jij dus blijkbaar nu ook een beetje sneu bent.


Godsamme wat ben je toch ook een vervelend ventje. Internetridder. Werkelijk elk topic kom je verzieken met je ongeinformeerde en niet ter zake doende lulkoek. Word jij nou nooit moe van jezelf, of krijg je hiervoor betaald?

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 15-05-2016 22:11]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-05-2016 22:48 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 15 mei 2016 22:11 schreef Mark het volgende:
Internetridder.


Daar past wel een +1.



WMP
Usericon van WMP
Posted 15-05-2016 23:01 by WMP Profiel van WMP

+2.
Zelfkennis siert een mens.

Het was +3 geweest als Mark ook nog opgemerkt had dat ik reageerde vanaf de zolderkamer/kelder van mijn ouderlijk huis.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-05-2016 23:15 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

http://www.formule1.nl/nieuws/mercedes-coureurs-kapot-van-botsing/

Britney: “Ik reageerde zoals elke coureur en wilde de deur zo snel mogelijk dicht gooien. Ik wilde duidelijk maken dat ik aan de binnenkant geen ruimte vrij zou laten. Daarom was ik ook heel verbaasd dat hij toch in het gat dook.”


Nou, Lewis zat al met z'n voorwielen naast je toen je in ene zowat haaks op de baan naar rechts dook dus doe nou iet alsof je achterlijk bent. Alhoewel.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-05-2016 23:37 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Ondanks mijn natuurlijke afkeer van Britney ben ik geneigd om het met hem eens te zijn. Hij vergooit zijn exit en gaat vervolgens van zijn lijn af om te verdedigen. Naar binnen dus. Aangezien hij maar één keer van zijn lijn af mag, ligt het voor de hand dat hij er in die richting ook vol voor gaat. Hamilton mag dan uiteraard alsnog proberen om hem aan die kant te passeren, maar hij zal (zeker achteraf) toe moeten geven dat de kans dat dat zonder touché zou eindigen vrij klein was - tenzij hij er van overtuigd was dat Britney niet door zou durven zetten. Ik zie geen reden voor Britney om zijn keutel in te trekken omdat Hamilton er toevallig een wieltje naast heeft staan... Gaan we het meemaken dat Britney 'finally grows a pair' en zich vanaf nu niet meer de pis lauw laat maken zoals hem dat de vorige 2 seizoenen nogal eens gebeurde? Hij zou sterk in mijn achting stijgen. En ik denk dat Hamilton hem dan ook wat serieuzer zou gaan nemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 15-05-2016 23:38]



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-05-2016 0:01 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

Spit second decision van beiden en dan kan zoiets gebeuren.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2016 0:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 mei 2016 23:37 schreef Negatieveling het volgende:
Gaan we het meemaken dat Britney 'finally grows a pair' en zich vanaf nu niet meer de pis lauw laat maken zoals hem dat de vorige 2 seizoenen nogal eens gebeurde? Hij zou sterk in mijn achting stijgen. En ik denk dat Hamilton hem dan ook wat serieuzer zou gaan nemen.


dit

de Prost in hem wordt wakker


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-05-2016 0:57 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Of de Knaldonado.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-05-2016 14:59 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/339406/villeneuve-nooit-gezegd-dat-max-niet-goed-is/


Wat bllijft het toch een zeiksnor die Canadees, ondanks dat ie zichzelf in dit bericht enigzins nuanceerd.

Als MGP de race had uitgereden en de strategie van Ricciardo en Vettel wel hadden gewerkt was ie dus 5e geworden. Ja duh. Als de motor van zijn RB was geploft had ie de finish niet gehaald. Als we zo gaan beginnen.

Het viel Max zijn kant op. Hij heeft onder druk het hoofd koel gehouden en de kans die ie kreeg met beide handen zeer succesvol aangepakt.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-05-2016 15:03 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 15 mei 2016 23:01 schreef WMP het volgende:
+2.
Zelfkennis siert een mens.

Het was +3 geweest als Mark ook nog opgemerkt had dat ik reageerde vanaf de zolderkamer/kelder van mijn ouderlijk huis.


Vanuit de kamer of kelder.

Taalnazi +4. Wie biedt meer?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-05-2016 15:06 by Mark Profiel van Mark

Moraalridder +5. Ik ben nog van die zelfdzame oude garde die meent dat ook anoniem vanachter een schermpje je jezelf nog best behoorlijk hoort te gedragen richting anderen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 16-05-2016 15:07]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen