|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
voor de mensen die gekeken hebben: kon Hamilton echt niet sneller? signature |
|
quote: Nee, ik ga er een beetje vanuit dat 'ie dan wel gewonnen had... Wel toffe race verder. Albon te gek debuut, en superjammer voor Norris. Tof dat Leclerc zijn eerste overwinning te pakken heeft, en ook wel op een mooi moment. In hoeverre je dat mooi kunt noemen. Jammer van Max, dacht eerst dat 'ie wellicht te gretig was maar hij kon echt geen kant op. Race-incident imho. Wel heerlijk om te zien dat hordes zogenaamde racefans al na 2 ronden het circuit verlieten. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
mijn stream ging ook uit, moet ik bekennen.. maar er was Vuelta op.. das meer mijn ding Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: https://www.gpblog.com/nl/nieuws/44683/mercedes-schroefde-motorvermogen-terug-in-belgi-na-problemen.html Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
PR dus signature |
|
Dat hele MGP is een groot theaterstuk Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Leuke race wel vandaag. Narp? |
|
Heerlijk zelfs! Te gek gevecht voor de eerste plek, mooie andere knokpartijen en een Vettel die weer laat zien compleet de weg kwijt te zijn. Ongelooflijk, wat een gepruts. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Nee dan die Lance Droll. Janken over Vettel en nog geen twee tellen later nagenoeg hetzelfde doen bij Gasly. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Mee eens, dat was ook wel een heel bijzondere actie ja... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Vettel is de weg kwijt blijkbaar en Ferrari bevoordeelt bij afwenden aanvallen MGP? signature |
|
Ferrari is wel weer geholpen ja dit weekend... Bazzio Attacks!!! |
|
lijkt wel voetbal signature |
|
Hoe dik zou dat bord voor de kop van LeClerc zijn? Rijdt een ander van de baan, negeert commando's vanaf de pitmuur en rijdt door met een dusdanig zwaar beschadigde auto dat ie er anderen mee in gevaar brengt. Dat had iig stukken slechter af kunnen lopen voor Lewis als die brokstukken de cockpit in waren gekomen. En dan maar 10s penalty voor de 2 laatstgenoemde fratsen samen. Voor het van de baan rossen kreeg ie 5s. En dan ook nog geen excuses aan willen bieden omdat ie vond dat ie geen schuld had tenzij de stewards anders oordeelden. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-10-2019 13:44] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.racexpress.nl/formule-1/fia-geeft-fout-schoorvoetend-toe-charles-leclerc-kreeg-een-te-lichte-straf-in-japan-de-regels-stellen/n/101635 Joh, echt? Om in te zien dat die straf te laag was daar hoef je geen negatieveling voor te zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja maar ze houden geen rekening met de bonus die hij kreeg om dat hij Lewis bijna raakte. signature |
|
Dom van Verstappen. Hopelijk kan hij het in de race een beetje goed maken. |
|
Of slim. Nou heeft hij de slipstream. Maar we gaan het zien. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het blijft een verschrikkelijk domme en gevaarlijke actie. Oncollegiaal ook. Vol gas blijven geven terwijl je iemand met een gele vlag ziet wapperen. En je dan al weet dat de rest ook moet liften en je dan ook gewoon pole hebt. Waanzinnig dom. Voor de zoveelste keer. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Z'n eerlijkheid in het interview breekt 'm op. Had ie z'n bek gehouden had ie gewoon op P1 gestart. Eerst vond men dat ie ok was omdat de tijd in desbetreffende minisector langzamer was dan in z'n vorige snelle ronde en was er dus niks aan de hand maar omdat Max later vertelt dat ie niet van zijn gas is gegaan gaan ze hun beslissing herzien. Dat laatste is eigenlijk belachelijk. Je beslist als raceleiding iets en daarna draai je het weer terug. Dat flikten ze in Japan ook al met Leclerc. Los van het feit dat de straffen wel of niet terecht waren is dat gedraai en de inconsistentie van de stewards gewoon te zot voor woorden en doen ze keer op keer afbreuk aan hun geloofwaardigheid. Grosjean vertelde deze week openlijk dat Renault al met het verboden rembalanssysteem reed toen het nog Lotus was. Gaan ze daar dan ook met terugwerkende kracht voor straffen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Max Verslappen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zo zo, Muti gaat even full mongol. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Einde bericht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |