|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Romantisch! Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Heb ik ook, al wil ik het wel want ja, er moet ook geposed worden. Het was door iets groots dat ik toch ~1.5 jaar gelden iets (heel) kleins liet zetten. Niet voldoende om mee te posen. Wat me over de streep trok (na duizend jaar nooit de stap durven te zettten), was dat ik zag dat wat het op dat moment voor me betekende, het altijd iets zou blijven betekenen. Ook door het voldoende ambigu te maken (tatoeages met data over geliefden zou ik nooit kunnen doen). Maar toch vooral het idee dat als ik ooit heel ergens ander ben qua gedachten, die gedachten achter die tatoeage me sowieso gebracht hebben waar ik nu ben. PS: niet om te zeggen wat jij moet doen of niet, en over X jaar krijg ik misschien ook spijt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wellicht een Charles Manson. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Oh dus dan moeten we aan zoiets denken, maar dan naar jouw evenbeeld? quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: :') Grotere arm nodig sowieso! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Voor de duidelijkheid, ik zei niet 'penis' maar 'arm' Voor al de factcheckers hier zijn Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Past je hoofd anders niet op de arm? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Oh, shit Dit was sowieso te scherp, en weet niet of je dit kon weten/al wist, maar m'n hoofd is ja) bovengemiddeld groot b) terecht om waar dan ook te tatoeëren want de skills... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
En die hieronder is die van AG zeker? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |