|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Romantisch! Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
quote: Heb ik ook, al wil ik het wel want ja, er moet ook geposed worden. Het was door iets groots dat ik toch ~1.5 jaar gelden iets (heel) kleins liet zetten. Niet voldoende om mee te posen. Wat me over de streep trok (na duizend jaar nooit de stap durven te zettten), was dat ik zag dat wat het op dat moment voor me betekende, het altijd iets zou blijven betekenen. Ook door het voldoende ambigu te maken (tatoeages met data over geliefden zou ik nooit kunnen doen). Maar toch vooral het idee dat als ik ooit heel ergens ander ben qua gedachten, die gedachten achter die tatoeage me sowieso gebracht hebben waar ik nu ben. PS: niet om te zeggen wat jij moet doen of niet, en over X jaar krijg ik misschien ook spijt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wellicht een Charles Manson. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Oh dus dan moeten we aan zoiets denken, maar dan naar jouw evenbeeld? quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: :') Grotere arm nodig sowieso! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Voor de duidelijkheid, ik zei niet 'penis' maar 'arm' Voor al de factcheckers hier zijn Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Past je hoofd anders niet op de arm? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Oh, shit Dit was sowieso te scherp, en weet niet of je dit kon weten/al wist, maar m'n hoofd is ja) bovengemiddeld groot b) terecht om waar dan ook te tatoeëren want de skills... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
En die hieronder is die van AG zeker? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dinsdag eerste tattoo afspraak! Gelijk ook een goed begin met een sessie van 5 fucking uur Het is de lichtinval ;') |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
Wow, gaaf! Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Heel tof ja! En die bomen komen dan aan de binnenkant van je arm? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Hele linker onderarm! Het is de lichtinval ;') |
|
Benieuwd naar het eindresultaat. I want you to caress me like a tropical priest |
|
quote: Zal uiteraard een foto plaatsten! Ben ook benieuwd en stiekem vind ik het toch eng haha Het is de lichtinval ;') |
|
Zonde. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hoezo?? Het is de lichtinval ;') |
|
Ik ben niet van de tattoos. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ah zo.. ja begrijp ik ook wel. Je moet er van houden natuurlijk. Ja nou gezicht tattoo's moeten ze echt verbieden.. dat is echt achterlijk. Maar moet wel zeggen dat sommige er wel echt heel mooi uit kunnen zien. Een random anker met mama erin bedoel ik dan niet, maar een half kunstwerk kan ik wel waarderen! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik bedoelde onder de huid omdat mijn hoofd raar werkt. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Hoeveelheid, positie, grootte, onderwerp. Allemaal factoren die een rol spelen. Neem een Miley Cyrus. Enkel die dreamcatcher was voldoende geweest. De rest is alsof er een paar kleuters met eddings aan het kliederen geweest zijn. Maar ik zag pas een of ander wijf met de hele arm zwartgekleurd. Wat bezielt zo'n mens? Hier, 17 jaar en ook al overal ondergekliederd. Naast de drie die hier zichtbaar zijn heeft ze er nog meer. Sowieso nog 1 op de rechter pols en onder haar rechter sleutelbeen en op de ruggegraat. Dat random geklieder over het lichaam staat me tegen. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 26-01-2025 18:20] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Kan ik inkomen, maar als ik mijzelf even als voorbeeld neem, dit word mijn eerst/enige? tatoeage wat wel betekenis voor mij heeft. Maar je hoeft er niet naar te kijken he, ieder zijn keuze! Maar ik snap je punt wel. Random kladblok meuk vind ik zelf ook niks. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 26-01-2025 21:00] Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |