|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Er zijn genoeg vetkleppen met zulke plaatjes joh. TUFKAM |
|
Stel dat ik hem nu laat zetten en vervolgens een kilo of 20 af val. Door het slinken van mijn pens kloppen de proporties dan mogelijk niet meer. |
|
Tsja... als je 80 bent klopt het waarschijnlijk ook niet meer joh TUFKAM |
|
Ik vind tattoo's wel mooi. Vooral zwart-wit, en vooral groot. Kleur vind ik vaak mooi alsnontwerp, maar niet op een een (mijn) lichaam. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Onzin, klinkt als een makkelijk excuus om maar niet te hoeven gaan. Loop eens bij een echt goede en gerenommeerde naam naar binnen en ga in gesprek over je wens. 10 tegen 1 dat hij/zij je ontwerp gewoon wil zetten. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Als je Snaack moet geloven anders niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Tuurlijk. want euros zijn euros. TUFKAM |
|
quote: Het spijt me om te zeggen, maar ook Snaack heeft niet altijd de waarheid in pacht. Tenminste, dat denk ik. Hij weet wel veel. Dus. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
hoppa rug klaar signature |
|
Behoorlijk voivod! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
thanks en fuck ja, nu je zegt; Is niet echt Fear Factory maar eerder Voivod signature |
|
sjeezzz... Ziet er gaaf uit, maar sjeezzz... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wanneer trek je het uit? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
:D morgen signature |
|
Gruwelijk vet Bart! Dat was flink op de tanden bijten. |
|
thanks 40u tot nu toe ruggengraat, onderrug, helemaal boven in hals en ribben waren mega pijnlijk. Maar die niersteen 2 jaar geleden was nog erger. Alleen duurde die geen 40u ... signature |
|
Iets lastiger om nonchalant te laten zien ook. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Je oneindige optimisme is aanstekelijk Eikel |
|
quote:GinaG als in Gina Gasolina? Bassie hier! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Je kunt beter eerst afvallen. Dan is de tattoo ook goedkoper om te zetten. Kom je aan groeit ie mee dus wordt ie ook meer waard. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Jawohl! Goed, nu ken ik een hoop Bassies....niet echt een unieke naam .. *denk* [Dit bericht is gewijzigd door GinaG op 12-01-2018 10:16] Eikel |
|
quote:Die kameraad van jouw neef Patrick die altijd met hem naar EMM gaat enzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: kiek das duidelijk! Hoi Zo nu weer tattoos Eikel |
|
quote:Asteblief niet. Wat moet ik met die rommel? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |