|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit topic gaat op heel veel levels de verkeerde kant op When your people matter, menstrual health matters |
|
[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-04-2020 14:02] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Deze ga ik vanavond kijken. Als iedeeen slaapt. Hmmmm When your people matter, menstrual health matters |
|
is op vinyl en tape uitgebracht. dus geen beelden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 23-04-2020 16:13] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Godver ... hoe de hazen lopen ... |
|
Toegeven, die stem...Het is nog geen Peter Steele, maar toch bijna. Je zou voor minder jumpen en strekken. quote: The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Na 2 sessies, waarvan de tweede best pijnlijk. Inversie van de tekening op mijn linkerarm. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Niet echt mijn smaak maar hij is iig BLM verantwoord. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat zal flink wat inkt hebben gekost.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Ik denk het niet. Een zwart geschminkte blanke, aka zwarte piet, is ook kommer en kwel. Dus waarom zou een zwart geinkte blanke dan wel BLM verantwoord zijn? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: gast.. kruip alsjeblief terug naar je zolderkamer.. Het is de lichtinval ;') |
|
Even normaal doen tegen zolderkamers. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 06-05-2021 6:35] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Sorry, hoor. Maar... Echt, joh? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die met het toiletpapier had ik dan toch ten minste op mijn reet laten zetten. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Naast die van "Andre van Duin was here"? When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hadseflats. Een homograp. Sodemieter toch op man. bub |
|
quote:Hahaha!!!! LOL WTF!!1!! When your people matter, menstrual health matters |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Slap gelul, inderdaad. |
|
Ja, een dijenkletser. Die Fusion kijkt niet zo nauw, dat laat ie aan anderen over. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |