![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Zo erg is die nou ook weer niet. |
|||||||||
|
nah |
|||||||||
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
De tattoo? Welke tattoo precies? Of de dame in het geheel? |
|||||||||
|
Die hele ondergekliederde pens natuurlijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Die hele volle kelen, mja. Ik bedoel nee. Is dat een vuilniszak jurk? Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel |
|||||||||
|
Lijkt wel zo'n zak waar je je PMD in verzamelt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Geen col-tattoo fan nee. ![]() En niemand kon die vrouw even vertellen dat dit een slecht idee was. |
|||||||||
|
Wat dan? Ja, een hand tattoo was veertig jaar geleden not done, net als een tatoeage op je gezicht, maar die tijd is wel voorbij? [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 22-07-2026 21:36] Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel |
|||||||||
|
Onze heilige maagd is best kuttig uit de inkt gekomen. |
|||||||||
|
Nou ja, onze. Nee, ik zie niks in dat kleine tattootje. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel |
|||||||||
|
Wim, draai je hoofd nou eens, je ziet toch zeker wel dat het een kut is. |
|||||||||
|
Krak! Auw! Ik ben oud, hè! Met pijn en moeite zie ik een H Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel |
|||||||||
|
Een H? Je denkt te moeilijk. Dood aan mensen met hun slap gezwets en vragen wat je tattoo's betekenen...*facepalm* |
|||||||||
|
quote: Ja, je zou maar tattoo's hebben met een betekenis. En dan ook nog eens mensen die oprecht interesse in je tonen. Vreselijk I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
quote: Mensen hebben niet oprecht interesse in je tatoeage. |
|||||||||
|
Het zijn bijna uitzondering mensen zonder tattoos die vragen naar de betekenis van je tattoo. |
|||||||||
|
quote: Een....paard? Dit lijkt wel zo'n rorschachtest dinges, met van die vlekken! Ik spreek niemand aan, wel of geen tattoos. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Ik zie er nou ook niet direct een kut in hoor, GMP. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Jullie zijn al een stuk ouder, dan herken je dat soort dingen niet meer zo snel. Mij vragen vooral gekkies om uitleg, Jehova's Getuigen, dat soort gespuis. Irritante mensen. |
|||||||||
|
Pff ik heb wel weer prikzin eigenlijk. |
|||||||||
|
Ik ook, maar meer het ontspannende gevoel dan dat ik een nieuwe plaat erbij wil. |
|||||||||
|
Als je lelijk(er) wilt worden kun je ook koffie drinken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
| Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
| Index / Algemeen |