|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb er 0 trouwens.. wat doe ik hier Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vlak ons heren ook niet uit hè. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Nou het gaat gelukkig in onsjes, maar ik schat toch zeker wel 3 a 4 ons per week ja. Ik hoop vooral dat de sportschool en de taibo (huh huh) school weer opengaat. Pfff... voel me dichtsclibben When your people matter, menstrual health matters |
|
Goed moment om eindelijk eens over te gaan op een plantaardig(er) dieet, dan. |
|
Het blijft mij toch verbazen dat men doet alsof men helemaal niks aan de conditie kan doen omdat men niet naar de sportschool of mepvereniging kan. Je wordt op social media haast letterlijk doodgegooid met filmpjes met oefeningen om jezelf thuis in shape te houden. Het zal misschien niet net zo effectief zijn als bij je club maar toch ook niet zo dat het volkomen zinloos is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wie doet er dan net alsof? Je zou bijna denken dat t in reactie op mij en spectre was. En da's raar want je hebt geen idee of wij wat aan onze conditie doen. Ik train om de dag een klein uurtje, maar is toch minder effectief dan op een sportschool met zware gewrichten of uurtje sparren met e.o.a. 110 kg wegende leipe Mocro. Vandaar maar paar onsjes per week When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik heb toevallig gisteren stapel linzenburgers en spinaziekaasrondo's gehaald. When your people matter, menstrual health matters |
|
kaas, daar ga je al Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kaas gesmolten kaas When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Het was ook als reactie op jou en spectre. Jullie beginnen toch over aankomen omdat je thuis zit. Maar het was wel in het algemeen want je ziet dergelijke opmerkingen vrij vaak die de suggestie wekken dat men niks kan doen omdat men thuis zit. Wat dus pure kolder is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
nou nou nou, wat kort door de bocht weer. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
je gesmolten kaas is kort door de bocht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
een beetje modaal trainen helpt helemaal niet met je gewicht hoor, voeding.. daar win je veel meer mee. En in mijn specifieke geval, ja ik vreet meer slecht spul nu ik thuis zit, voila Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
dubbel [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-04-2020 21:17] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Nou dan geldt mijn commentaar dus. Niemand doet hier net alsof . When your people matter, menstrual health matters |
|
Wie is niemand? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: |
|
Hij zei met een 110 kg wegende leipe Mocro, niet met een neghor. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het was een ontzettend lollige verbastering van thaiboksen juist om de ontzettend lollige taibo/Tatjana (of was t nou die andere jaren 80seksbom) connectie voor dit ontzettend lollige forum vol met zure eenza... ik bedoel ontzettend lollge forummers When your people matter, menstrual health matters |
|
Ron Brandsteder is toch helemaal geen 80's sexbom? Hoe valt hier het programma over die tattoo fails in de smaak? |
|
Ben nu wel benieuwd naar de conditie van Jan en Tom geworden. En of ze ergens een vlinder hebben zitten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Klein hartje op de linkerbil. Geen foto's. |
|
quote: Zeker wel. Vwb de huisvrouwen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
o man, ik heb zijn zwoel ingesproken aerobics tape hier voor me liggen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |