|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Er Zitten wat onlogische en onjuiste elementen in maar ik durf nu niet meer na Ben en strak ook vast Ralph. Ik voel m gewoon When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: HOMO Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Btw, wat die geitenkop op de pens van Snaack betreft, al kreeg ik er het 5-voudige van wat dat geklieder kost bij dan kwam zoiets nog niet op mijn bast. Maar als Snaack er blij mee is om met zo'n prent rond te lopen is zijn keuze. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 01-12-2018 17:54] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
lekker belangrijk om te melden ook Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vriend G heeft nu ook zijn rug door Yonah Krank onder handen laten nemen. Half tattoo half scarring met rubbing. signature |
|
quote: Gast. Niet iedereen hier is een halve analfabeet zoals jij. quote: Inderdaad. Couldn't care less. Ik heb die sleeves immers niet voor jou laten zetten, waardoor jouw welbevinden belangrijk voor mij is, of iets dergelijks. |
|
quote: AUW. Fucking hell. AUWWWW! Waaaaaaarom? Net als dat "br00tal black" gedoe. Waaaaarom? |
|
Next level shit. Maar ik blijf wel gewoon op het vorige level. |
|
quote: Anaalfabeet ???? |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Weer een plakplaatje rijker. Nog 1 a 2 sessies te gaan, stukje bovenbeen en mijn onderbeen tot aan de enkel. De meest pijnlijke plek was niet zoals ik dacht mijn ribben, maar mijn heupbot. Echt niet te doen. Nu wachten tot ik weer naar London kan om hem af te laten maken. |
|
Al dat naakte gedoe, ik moet ineens aan Heiden denken. Dit is wel iets minder bloot, hehe! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Haha. Hij had zo'n slecht scherm dat hij daarop niet zag dat hij zichzelf met zijn leut0r gephotobombed had. |
|
Wanneer ben je uitgerekend? |
|
Psies, snaack. Een buikje komt vermogend over. Ik zie er heel duur uit tegenwoordig, sinds ik gestopt ben met roken, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik heb ook een "40-plusser die gestopt is met roken maar niet met bierdrinken"-pens gekregen ja. |
|
Wacht maar tot je 51+ fase ingaat, hehe. er is een hele area speciaal voor mijn soort mensen ingericht! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 22-04-2020 14:51] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Dude als ik ook maar ruik aan eten kom ik al aan. @Snaack: hoi Snaack, alles wel? HAd t heel toevallig vandaag over je When your people matter, menstrual health matters |
|
@Fusion: frappant! |
|
Hier zal menig vrouwelijk ZM-er het warm van krijgen.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote:Over je Jaguar e-Pace Ik vind m overigens ook interessant, maar een eletriche of hybrid Range Rover is ook nice. Anyway. Mooie plakplaatjs hoor Liever jij dan ik When your people matter, menstrual health matters |
|
Op het andere been komt een 2-sterren 6-gangen menu plaatje? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: elke quarantine week = 1 kilo erbij Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dan groeit je tattoo mee. Stijgt je waarde. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |