|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
10 en 24 februari mag ik weer |
|
signature |
|
quote: Ah. Het plan was al zo oud dus, hahahaha! Gisteren de eerste sessie gehad. Vrienden zeiden "HA JE GAAT HUILEN ALS EEN MEISJE PWN3D!11!!" Ik vond het wel meevallen. Op het sternum en de ribben is niet fijn, maar verder. Mwah. 6 uur gelegen. Afhankelijk hoe goed ik het kleuren trek nog 1 a 2 sessies te gaan. HEIL SATAN! |
|
+1, werkelijk alles op deze foto is onsmakelijk.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Sorry jongens. Bij mijn volgende chestpiece zal ik een waarschuwing zetten. |
|
Snaack de Satanist. mooi ook met de rest van je hippie bloemetjes tattoos [Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 29-11-2018 19:26] |
|
Die hippietattoos zijn vet |
|
quote: Mooie alliteratie. Kunnen we iets mee. Dank je. Mijn diepe haat jegens alle vormen van religie blijft alomvertegenwoordigd. Ik vond dit daar wel een gepaste uiting van. quote: Sja. Sommige mensen vinden het tof als alles in dezelfde stijl is. Andere mensen verzamelen werk van verschillende artiesten. Ik lijk in de laatste categorie te vallen (alhoewel mijn volgende weer euro-Japans wordt waarschijnlijk. Been-sleeve) Evenzoveel mensen, evenzoveel smaken, right. |
|
Ik vind hem erg netjes en dat is toch vrij uniek met een satansgeit. Maar ik ben nooit zo van de overdadige kleur, dus ben benieuwd of ik hem daarna nog mooi vind. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Thanks. Deze krijgt geen frivole kleurtjes hoor. Vooral black & grey. Misschien wat bruin in het bot en wat rode accenten. |
|
quote:Ook satanisme? Ook best een religie in veel opzichten hoor. Met dogma's, rituelen, groepjes die elkaar voor untrve uitmaken etc. /serieus When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Anders leg ik wel een theedoek je op je buik hoor ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: "ALLE" vormen van religie lijkt me op zich weinig aan de verbeelding over latend, toch? Alhoewel ik het satanisme niet als "serieuze" religie zie, maar als infantiele antagonistische reactie op de geïnstitutionaliseerde religies, de Judaïstische in het bijzonder. Het LaVeyaans satanisme bedoel ik hier mee. Dat kan je toch niet serieus nemen. Oudere paganistische folkloristische tradities die niets met duivelsaanbidding te maken hebben werden in het verleden door de kerk natuurlijk ook nogal eens als "satanisch" aangemerkt. Religie is kanker voor de menselijke geest. Geprezen zij de dag dat de mensheid zich voorgoed van haar juk weet te verlossen. |
|
quote: |
|
quote:Duidelijk. Soms zeggen mensen wel eens 'alle', 'compleet' etc en voelden ze toch iets anders Waarom dan een satanisch plaatje? Waarom geen Jezus? Of Krishna? Of etc etc? Gewoon esthetiek? When your people matter, menstrual health matters |
|
Laten we ieder topic over religie maken. |
|
quote: Lijkt mij toch erg duidelijk? Het is een symbool TEGEN religie, net als dat Lucifer de tegenstreber was in het OT. Dat er later OOK een religie van gemaakt is neemt Snaack dan maar voor lief Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: is dat nog gelukt eigenlijk? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oei. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
quote: Ik denk het niet. Imeand hierboven noemde zelfs z'n tattoos vet. |
|
valt allemaal wel mee toch? Lijkt me niet dat het plaatje lelijker wordt als er nu wat vanaf zou gaan.. maar ik ben geen expert Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Toch lijkt het me goedkoper om zo'n plaat te laten zetten als je wat dunner bent. En neemt je omvang dan toe stijgt ook de waarde van de prent op je pens want die groeit immers mee. |
|
ziet er dan niet meer uit helaas Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Weer naast het woordenboek leggen slapen ? Met je alliteratie. Lul toch eens gewoon normaal gast ! Maar tuurlijk. gewoon zelf nemen wat je vet vind. jij moet er toch mee rond huppelen. Net zoals ik die gaye bloemetjes mag afzeiken . [Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 30-11-2018 19:55] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |