![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Dat doe ik sowieso al. |
|||||||||
|
Afspraak gemaakt net <3 |
|||||||||
|
quote: Succes / veel plezier! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
quote: Smooi. Je moeder. |
|||||||||
|
quote: Tatoeëren is één van de weinige dingen die mij in totale ontspanning brengen, alleen de sternum niet,toen dacht ik dat ik kapot ging. Jammer dat ik geen ambitie voor een full bodysuit heb. |
|||||||||
|
quote:Dat is dan ook moeilijk lelijk. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Eensch met K4. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Jij bent echt niet goed.. ik ging echt kapot bij die van mij Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Dit soort gedrochterij? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Maar jij vind alles lelijk. |
|||||||||
|
Zeker niet, maar wat inkt betreft wel heel veel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Ik ben zelf behoorlijk vam de tattoos, maar wat ik opbdie foto zie vind ik ook gewoon niet mooi. |
|||||||||
|
Dat wijf heeft trouwens wel een getatoeëerde kut. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Ok, ik dacht dat je bij voorbaat alle inkt meteen afkeurde. |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
Nee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Je mam |
|||||||||
|
Mam in je broekje? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Wordt ie nog verder uitgebreid? |
|||||||||
|
Het broekje? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Twijfel nog, maar denk dat ik het gewoon opvul met iets 'dynamisch', geen vaste vorm. Een strijdvlegel oid. |
|||||||||
|
Ooohh een morgenster en strijdbijl wil ik ook nog, zwaard heb ik al. Ohneeohnee, ik heb nergens nog een fatsoenlijke plek en wilde 1 been blanco laten omdat ik het contrast leuk vond. |
|||||||||
|
En dan mooi woodcut stijl? |
|||||||||
| Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
| Index / Algemeen |