![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vroeger kon dat gewoon, maar zou ik je wel vragen waarom de fuck je dat doet.. nu wordt je opgepakt en hangt er een me-too claim boven je hoofd. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ik neem aan dat XXL wel eerst toestemming vraagt. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Oh.. ja dan is het een nee.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Fair enough. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
kweenie, XXL oppakken.. das zwaar ![]() |
|
quote: I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Maandag tattoo af laten maken! ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Is ie ziek? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Hij krijgt een spuitje Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
![]() Scherp! No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() *prik* Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Zal morgen het eindresultaat showen uiteraard. En om ND voor te zijn met 'zonde'.. je hoeft niet te kijken he ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Heel vet! Hoe de lichtinval ook is. ![]() Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Ziet er nog goed uit voor een afgemaakte kat. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Hahahaha er was zelfs een extra lichtinval.. zn hippie ring light had die kerel. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Mooi en stijlvol ingekleurd ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote:Hoewel ik niet zo van de plakplaatjes ben en toch ook een correlatie met tokkerij zie, mooi gedaan en leuke afbeelding. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
Dank u Dank u allen!! Ben er ook zeker blij mij. Doet wel echt tering zeer, maar goed daar heb ik 'zelf voor gekozen'. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Ja en nee.. mensen die namen zoals Djelano en Desteny laten zetten omdat ze geen idee hebben hoe de kinderen heten als ze wakker worden of een geboortedatum omdat ze te dom zijn om te poepen.. ja tokkie. Dit soort plaatjes vind ik persoonlijk niet tokkie. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 25-02-2025 9:14] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Dat is het belangrijkste, toch? ![]() Edit: Blij mij? /AG [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 25-02-2025 15:52] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik ben fan! Erg mooi ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |