|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier woog ik nog 35 kg zwaarder :') (helemaal rechts) Het gebouw was koud, 0 isolatie midden in de winter. Dennis W was irritant en nogal nep. Maar het omroepen van hoeveel tijd er nog was gebeurde wel degelijk op de tijden zelf. Het onderwerp was kleur/cartoon. Je ziet mijn gezicht ook meteen oplichten toen ik erachter kwam welke guest judge ze kregen die dag, namelijk Jamie Ris, top kleur tatoeëerder waar ik toen letterlijk voor aan het sparen was. "Mijn" meiden hadden de challenge gewonnen dus mochten ze als eerst kiezen. Ze zagen mijn vol getatoeëerde arm en dachten dus "hey, die is wel wat gewend". De tattoo is uiteindelijk best bout geworden, ik lag bijna te kermen van de pijn. Genezing ben ik doodziek van geweest, moest vrij nemen van werk. Ze waren dankzij mijn tattoo naar huis gestuurd |
|
Die linker.. ik zou haar doen.. Het is de lichtinval ;') |
|
Looks deceive, zij deed me het meeste pijn :’) ja of je moet daarvan houden :’) |
|
quote: Ow nee.. dan fuck haar (niet op die manier ) Het is de lichtinval ;') |
|
Knuffel met kat, en ja, dat is okselhaar, signature |
|
Zelfde moment maar dan van vooraf gefotografeerd: |
|
that's a bird signature |
|
@zowel Snaack als Hypny. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-08-2022 17:47] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mooie kat. Mooie tattoo ook, erg strak. Ikzelf moet er niet aan denken, dat niet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Een tattoo rijker sinds zaterdag: Op zo'n 3 uur en half gezet. Ging redelijk goed, enkel het opvullen van het zwart gat (ja, laat de grapjes maar komen) deed behoorlijk veel pijn, maar was gelukkig snel voorbij. En ook nu valt de pijn goed mee. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Vet!! |
|
Ik zou m zelf nooit vinden, maar hij is wel uhm gaaf. In a way. lol. Gefeli! When your people matter, menstrual health matters |
|
goed concept! signature |
|
Leuk gedaan! |
|
Het is een dode spin toch? When your people matter, menstrual health matters |
|
Leuk, maar is het niet een faux-pas om de tattoo van iemand anders exact te kopieren? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Dus dit is de man van glas? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Niemand hoeft het te weten. |
|
https://www.at5.nl/artikelen/224209/als-een-inktvlek-explosieve-stijging-tattooshops-in-de-stad "Want als zo ongeveer een derde van alle Nederlanders boven de 18 een tattoo heeft, dan wordt het bijna rebels om er geen te nemen.” "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zijn we rebellen, Wim? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik denk het. Paar jaar geleden op het punt gestaan om uiteindelijk toch wat te nemen. Toen schoot me ineens te binnen dat ik pijn haat en vermijd. Dus toen was het weer klaar lol "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Altijd geweten dat ik een rebel ben Nee serieus, ik ben nogal snel uitgekeken op iets. Om dan iets op mijn lijf te laten vereeuwigen. Lijkt mij niet het beste idee. |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4394494/tattooshops-in-brabant-verdrievoudigd-tatoeage-is-gewoon-geworden De tokkieshops rijzen de pan uit. En als je veel van die plaatjeslijven ziet doen enige skills en talent er ook niet echt toe. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |