|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Shemale it big! When your people matter, menstrual health matters |
|
Waar is mijn goeie vriend Onweerwolf? KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Da's geen antwoord eh. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
De eerste keer was erg leuk, om heel eerlijk te zijn. Maar alles daarna is behoorlijk 'meh'. We zijn klaar |
|
quote: Toch wel hein. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Herfsthoofd666 is dus de nieuwe nick van Onweerwolf dan KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
OWW is de simon voor mijn nick. <3 We zijn klaar |
|
Ow? Wat leuk! #hartje "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Kom Caron, je kunt beter. Nee dus. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik zit een week in quarantaine en daarmee kom ik het hier nog eens verblijden in mijn poging om metal elite te houden. En het is precies nodig, want sommigen hebben het precies nog altijd niet begrepen. Niet teveel verwachten, de boog kan niet altijd gespannen staan. Ik ben de heiland niet. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hee hoi en en zo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Waar is raymond eigenlijk gebleven? Of herken ik de username niet? |
|
User Burzum? Volgens mij is die verstandig gaan doen in het leven. We zijn klaar |
|
Hoe gaat het met Ronny eigenlijk? |
|
Wie is dat dan? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Beetje een smeerlap. Maar tbf dat zijn jullie bijna allemaal :’) |
|
Even normaal doen tegen Wim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Als ik tijdens mijn marine opleiding het woord beetje bezigde, dan kreeg ik een klap in m'n nek, echt waar, zo rolden we in 1988. Het is wel of niet. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 13-08-2022 21:18] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Klare taal. |
|
quote: Het kan niet "0" of "1" zijn Wim. Daar zit heel veel anders tussen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Toch zeker 50 tinten geils. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |