|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Een huis? Echt. Geen tent of Yurt? signature |
|
quote: Heb je er wel een kas omheen gebouwd? Je moeder. |
|
Kas van een huis! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
ja een echt kas-teel! SNAP JE?? HAHAHAHHAHAA signature |
|
quote: Ik ben er nog één keer geweest Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
psies! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dat was dan kas-sa. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Verval en Leviathanica? Die woonden toch in Leiden or thereabouts? Ben met hen nog in de Graanbeurs (sp/) geweest 'n keer. Keigezellig. Samen met Poggwyd en nog 'n gast die zwaar last had van ADHD. (Alhoewel.. Poggy was meer van hit-and-run Pazzop-gigs posten hier en weer vetrekken naar De Muur.) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 22-06-2020 12:49] |
|
En Nix? |
|
En Rootbaerdt? (Of zat die niet hier?) En zat er hier toevallig nog een koppeltje die IRL Mireille en Vincent heetten? (Nee, niet Vincent van... uhm, wat was de username van Liesbeth ook alweer...? ) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 22-06-2020 12:54] |
|
Cadaveria Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zie ze nog wel eens in Baroeg. Het is Delft De Koornbeurs... aparte tent ja. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 22-06-2020 13:17] |
|
quote: Het enige goede aan De Koornbeurs is het restaurant De Centrale. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vincent. Met die oude Volvo? Valorian? Verval en Leviathanica maken fb onveilig, mental ook. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 22-06-2020 17:14] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Is Reinier nog steeds selfie's aan het posten op social media terwijl hij een petje draagt met de tekst "anti-social"? :') |
|
quote: De laatste keer dat ik met hem ergens heen reed (zo rond/ergens in 2005 ofzo) had hij nog een zwarte Ford Fiesta (3e generatie) |
|
quote: Ik zie vnl bier en muziek posts, hehe. Maarre, wel Valorian dus? Ik weet ook niet waarom ik aan een oude volvo moet denken?!? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Misschien dat 'ie de Volvo ná de Ford heeft gehad? Ik weet iig zeker dat we samen naar Wacken zijn gegaan in 2004 met z'n Ford. Dit helemaal volgestouwd met Cadaveria, hem en ik en al onze spullen... en we konden amper 130~140 volhouden met de motor op volle toeren. |
|
De Darkthrone wacken! Ik ben naar die met Carnivore geweest, hehe. Toen reed Mutilator mee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Iemand Crypt666 nog gesignaleerd? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Volgens mij niet. Carnivore heeft een aantal jaren later op WOA gespeeld. En DT al hemaal niet. |
|
volgens mij speelde Ted met Stierekont wat classics edit: in 04 [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-06-2020 21:06] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, dat. Ik ken het alleen van youtube. Had ik wel irl willen zien. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |