|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Bij mijn weten heeft Darkthrone nooit buiten Noorwegen opgetreden en is hun laatste optreden begin jaren'90 niveautje bandavond middelbareschool/jeugdsoos geweest. Nix is docent filosofie aan twee middelbare scholen. Iig, voor zover ik het weet. Paar jaar geleden op Stonehenge gezien. Dat jaar met Marduk en Absu. Poggwyd paar jaar geleden vluchtig 'gesproken'. Ik denk tijdens een editie Aurora Infernalis. Allemaal goed belegen dus. Cadaveria is vertrokken naar Noorwegen. Heeft daar een huis, relatie en twee kinderen, en nog wel actief op Facebook. Valorian(666) geen idee. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nou ja, Satyricon trad op en Nocturno Culto kwam een paar liedjes van Darkthrone met hen doen. Wel rete gaaf, btw. Nix post hier heel af en toe. Die baard zegt me zo niets. En poggwyd ken ik volgens mij alleen van de muur. Niet dat ik daar veel vertoefde. Ik keek er wel eens. Ooit paar keer gepost om eigen cd's aan te prijzen. Ik vond de ambiance niet zo gezellie, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 23-06-2020 17:10] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ene Rootbaert heeft hier 79 posts. Geen idee of hij ook ooit een anders pseudoniem heeft gehanteerd, maar geen idee wie dat was en dus ook niet wat hij heden ten dagen uitvoert. [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 23-06-2020 18:24] "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: check! Het is de lichtinval ;') |
|
Sjezus wat een lutser, die Zwelglichaam. |
|
Arnibes.. leeft hij nog? [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 29-06-2020 12:02] Het is de lichtinval ;') |
|
en Argh nachtwezen signature |
|
IJregen? Is ze uiteindelijk naar Gambia verhuisd/geëmigreerd zoals ze zo graag wilde? |
|
quote:Woont, naar mijn weten, met kinderen in het noorden van het land, terwijl man/vader in Gambia vertoeft. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Is ze getrouwd met haar vader? |
|
Heel normaal dat ze naar het noorden getrokken is, ze was het duidelijk kwijt. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHA [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-06-2020 15:22] signature |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 30-06-2020 18:02] |
|
Oh ja, waar is SOEPIE gebleven? (Soepkoeltoer) Laatste twee keren dat ik haar heb gesproken was bij de Arnhem Metal Meeting in 2005 en een 2-daags "fest" in de Iduna (denk ik) waar in ieder geval Putrefied speelde. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 30-06-2020 15:41] |
|
SoM komt van FOK!/Crap. |
|
Reinier/mental? R.? Rotzak? Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Laat bepaalde zm-ers het maar niet lezen. Dan krijgen ze rare gedachten met dito uitlatingen. En voor je het weet beweren ze dat je d'r van zm hebt weggejaagd. :') *afwachtend op het mongollachje van Bennie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Teruggekomen als Tufkam. Daarna verder als Doodskop, maar de laatste tijd niet erg actief. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Reinier strugglet voort op FB en bezoekt nog wel eens met Verval en Leviathanica dingen; iig, dat is wat ik via via meekrijg en zie. Rotzak is onlangs nog gesignaleerd in Utrecht. Hem daar meerdere malen gezien; hij herkende mij duidelijk niet. Geen idee wat hij doet. R. vegeteert of onder de brug of op de zolder van zijn ouders. Verspilt zuurstof en post domme dingen onder het domme pseudoniem "Vunzige Tovenaar" of "Rho Bhi Ihn". [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 30-06-2020 16:08] "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Leeft Zazoe nog? Ik vraag het voor een mede-zet-emmer. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 30-06-2020 18:03] |
|
quote: Sta ik eigenlijk niet eens gek van te kijken.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Eigenlijk heet je Akwasi? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
@Mike: als je het over metal wilt hebben, ben jij eigenlijk bekend met Slutvomit? Moeilijk domme naam, maar de muziek zou wel's jouw ding kunnen zijn. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |