IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Zoek, kwijt, ontvoerd, begraven en/of gecremeerd. [Waar zijn de ZM'ers gebleven? Deel 5] Vorige pagina
ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 27-10-2024 20:35 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Is OWW daarom terug? Die denkt een worst te scoren.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 27-10-2024 20:44 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 20:29 schreef Tanteloos het volgende:
Waar is Negatieveling?

Weg. Die was een beetje klaar met de complotjes geloof ik

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Sater
Usericon van Sater
Posted 27-10-2024 20:51 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Waar hangt HierIsMike eigenlijk uit? Die postte nogal eens interessante muziektips in tegenstelling tot een aantal andere sujetten hier.

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 27-10-2024 20:51]

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2024 21:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 20:51 schreef Sater het volgende:
Waar hangt HierIsMike eigenlijk uit? Die postte nogal eens interessante muziektips in tegenstelling tot een aantal andere sujetten hier.

Is helaas al sinds anderhalf jaar volledig verdwenen uit de scene. Niet alleen hier.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-10-2024 21:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 21:05 schreef Onweerwolf het volgende:
Is helaas al sinds anderhalf jaar volledig verdwenen uit de scene. Niet alleen hier.

Dat klinkt niet goed. Hoop toch dat het goed met hem is.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2024 21:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 21:27 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat klinkt niet goed. Hoop toch dat het goed met hem is.

Er zijn inderdaad meer mensen die dat hopen. Ik heb in ieder geval nergens ooit een bevestiging enerzijds of anderzijds gezien behalve dan een claim van iemand die dichter bij hem zou staan dat hij het even wat rustiger aan ging doen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-10-2024 23:03 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 27 oktober 2024 20:44 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Weg. Die was een beetje klaar met de complotjes geloof ik

Met de auto van een ander door het Skandinavische ijs gezakt?

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

spectre
Usericon van spectre
Posted 28-10-2024 9:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

of dit soort opmerkingen.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 28-10-2024 9:27 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Maar het zit je niet dwars.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 28-10-2024 10:12 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Negatieveling kon wel een online stootje hebben, had ik het idee.

Leerling aan de school der losbandigheid.

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 28-10-2024 12:45 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2024 10:12 schreef SimsalaWim het volgende:

Zo is dat Wim.

Nega stond wel steviger in zijn schoenen dan die snowflake met zijn Leffe bruin 0.0 en die laatste laat zich er ook niet door wegjagen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 28-10-2024 18:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2024 10:12 schreef SimsalaWim het volgende:

dat heeft er niet zoveel mee te maken, het moet je dan niet genoeg storen om te blijven (posten).

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 28-10-2024 20:13 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ik denk dan, ik hou het vol, waarom een ander niet, hehe.

Natural Disaster
The Dude
Posted 28-10-2024 20:17 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Pure spectrulatie.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 28-10-2024 20:19 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2024 20:17 schreef Natural Disaster het volgende:
Pure spectrulatie.

Speculeren met een volle pamper?

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 28-10-2024 20:33 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Speculaas penetratie, zei mijn brein.

Mooi woord, Google heeft er enorme moeite mee.

Even een... Nou ja, zeg, ilse.nl bestaat niet meer.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 28-10-2024 20:34 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Altavista.com

Wat denk je?

Natural Disaster
The Dude
Posted 28-10-2024 20:46 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Bestaat dat nog ja?

Edit:
Nee dus, volledig opgeslokt door Yahoo.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 28-10-2024 20:47]

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 28-10-2024 21:02 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ik ben er even klaar mee en sluit mijn Netscape navigator, lator.

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com