|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Jenje is het weer aan het voorspellen op het kantoor van de belastingdienst. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Met FB doe ik nog maar heel weinig. Verder gewoon loeidruk met werk, weinig tijd om hier te kijken en te posten. quote: Inmiddels krijg ik opmerkingen van mensen als ik een keer oversla. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
#flikkertochopman When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat een gezellie! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
zazoe? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Duurde nog lang! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Hey! |
|
McDoom is ook al heel lang vermist. Je moeder. |
|
quote:Zit gewoon op FB, hoor. Moet je je account maar heractiveren. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Valediction op 03-03-2020 13:35] |
|
FB is voor homeaux. Je moeder. |
|
Sorpresa Vode Cummey Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
enkel lelijke kerels nog hier, het is niet anders Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hey, kwel zit hier ook nog. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
ok, dikke lelijkerds Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Silence post af en toe nog wel eens wat. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wim post hier ook nog wel eens schijnt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Bourgondische versie van Thierry B. En welke, zich vervelende zm-er, was nou die zozo 'chick'? 0WW? Faalpaul? [Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 03-03-2020 18:00] Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Als enige vrouw...toch? |
|
nee Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ja..wat is er N.D.?? |
|
Die zag ik niet aankomen, lol. HALLO, Sawieso! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Oh je bent er weer/nog. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |