|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Is toch eerder een kipkluifje. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Verrek, dat klopt inderdaad! Heb je dat ooit nog gemaakt? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Waarom zou ze het recept maken als jij het haar al gegeven hebt? |
|
jaag hem nou niet weer weg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: |
|
WIe is NuclearWarfare nu ook alweer? signature |
|
Kut, verkeerde topic. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-01-2021 16:52] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Geen idee wie dat was. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:joe ball was his name, waarom ik nu meteen denken moet aan deze nieuwe klassieker van de band Macabre? edit:typefoutje [Dit bericht is gewijzigd door 2166612119 op 08-02-2021 15:18] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Kwelgeest? |
|
Ziezo, of was dat je vrouwelijke dubbelaccount? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Leeft Batsdieanus nog? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 12-02-2021 13:00] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Zozieso, Kimmey, die appelwangenmiep uit Limbourgh: allemaal blijven ze weg zodra ze merken dat ik geen interesse heb. |
|
quote: Ja. Hij heeft deze week nog iets op mijn facebook geliked. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Machtig, hoe is het eigenlijk met Elmar afgelopen? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Elmar heb ik een paar jaar terug (voor het eerst) gezien. In mijn herinnering een normale, leuke vent geworden. Die zal ook begin 30 zijn nu. De tijd vliegt mensen, verdomme! |
|
Leeft Rotzak nog? En dat vriendje van 'm, ben de naam even kwijt? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hallo. Ja ik mis hier ook een aantal mensen zoals Catalysm Child uit Belgie. TUFKAM uit Rotterdam, Vampie en M. Waar is M. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
die is zijn avatar aan het zoeken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Op de fiets onderweg naar een 100% vegan restaurant met 3 Michelin sterren waar ze een scherm hebben om scheentjetrap te kijken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ja. Althans, ik meen weleens iemand te zien die heel erg op hem lijkt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Mental post hier nog wel eens, maar onder welke account nu weer... Doodskop?!?! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Leeft WMP nog? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |