|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is een digitale wereld! Een simulatieaaaarrgghhh "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Misschien verklaart dat waarom een aantal mensen problemen hebben met verkeerslichten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: signature |
|
Spectre? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die krijgt die sublaag uit t ZM project maar niet goed. (Maar idd, waar istie?) When your people matter, menstrual health matters |
|
Hey SH, wil jij je plant terug? Prengel zit eraan te knagen. |
|
Shit Head? When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat was ooit de naam van een nummer van mijn bandje. Ik gok op slechtheid. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: |
|
quote: Je mist die homohaatrellen ook tussen hem en de farizeeër? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Was gewoon grappig als hij kwaad werd, hoe die steeds begon te spartelen. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Tsja. |
|
quote:Achterbakse hond ben je toch ook. Zelfs als ik niet post, reageer je op me. Anyway jij draagt de "hlbwtgghtahdi+ of hoe ze tegenwoordig ook genoemd willen worden" een warm hart toe, veel begrip voor transgenders etc. Right When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Klopt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Inderdaad… "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Fusion? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Metalhead22? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Euh. Die is hier al tig en tig jaar niet meer, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Was wel irl ook een aardige gast, trouwens. Maar waar hij gebleven is... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik zie weleens Rotzak rondlopen, denk ik. Durf hem niet aan te spreken, gevaarlijke gast! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Die is dus eigenlijk niet zoek, kwijt, ontvoerd, begraven en/of gecremeerd. Black Jew, diens afwezig is wel een gemis. Waar hangt die tegenwoordig uit? Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: Fair enough! Ja, dat is zeker een gemis. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Skullfuck aka black jew ja. Ook nooit meer wat van gehoord. Net als Heiden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Waar is HierIsMike trouwens gebleven? Heb ik al heel lang niks meer zien posten. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |