![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zit vol met verassingen ![]() Dag meneer Jacobse ![]() |
|
quote: Euhmmm Hoe ga ik deze interpreteren Zwelgje?? ![]() |
|
quote:Dat is jouw reactie na een avond met mij. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
:') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Toe maar, op je 80+ste nog studeren. Succes. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Dat kan ook 2 kanten op he... ![]() |
|
quote: Hoe ouder hoe gekker zeggen ze toch altijd ![]() Thx ![]() ![]() |
|
quote: De oudste voorstelling der wereld? Koot&bie over het moment supriem: "En wat ik dan allemaal zie, jôh, als ik door m'n remme schiet: cirkels, sterre, vuurwerk, belle, stromende bergbeekies, gevulde koeke, bliksem, lammetjes, blauwe zwaailichte, mooi, mooi! Als ik daar alleen al aan denk krijg ik terplekke zo'n tent in m'n broek: legge, gaat legge, af, af! ![]() ![]() "De Tegenpartij, de partij voor alle Nederlanders die niet meer tegen Nederland kenne!" ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bulderend klaarkomen, en niets anders. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: En dan wakker schrikken met n kater... ![]() |
|
Gaat hier niet gebeuren, de katten mogen hier niet de slaapkamer in. "De Tegenpartij, de partij voor alle Nederlanders die niet meer tegen Nederland kenne!" ![]() |
|
quote:Kijk, dit digitale tepelstrelen evolueert niet, vandaar dat ik mijn erectie begin te verliezen. Verhoog de inzet of zoek verder. ![]() Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dat zijn geen naaktfoto's in mijn inbox, beste ND. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Je kunt er wel je erectie in s(t)oppen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: Mentors in mijn hoofd nu. ![]() "De Tegenpartij, de partij voor alle Nederlanders die niet meer tegen Nederland kenne!" ![]() |
|
Waar is Bastianus? ![]() En hee hallo ElitE! Alles goed? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Bastianus is nog wel te volgen op facebook. Elite heeft pas nog gepost. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 09-03-2020 20:56] "De Tegenpartij, de partij voor alle Nederlanders die niet meer tegen Nederland kenne!" ![]() |
|
quote: ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Vandaar dat ik m gedag zei he ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Mooi! Was je ook niet in de running voor een camper oid? Of is dat je huisje? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Verkeerde topic! ![]() "De Tegenpartij, de partij voor alle Nederlanders die niet meer tegen Nederland kenne!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |