IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Zoek, kwijt, ontvoerd, begraven en/of gecremeerd. [Waar zijn de ZM'ers gebleven? Deel 5] Vorige pagina | Volgende pagina
ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 16-09-2023 4:54 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Niet hier iig.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 16-09-2023 12:24 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Even onderzoek gedaan. Zijn blog is begin 2021 opgedroogd en sinds April scrobbelt hij niks meer.

Waarschijnlijk ergens een leuke griet tegen gekomen, en er achter gekomen dat er meer is dan enkel muziek.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-09-2023 12:56 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Misschien is hij WAKKER GEWORDEN!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 17-09-2023 1:36 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2023 12:24 schreef Tanteloos het volgende:
Waarschijnlijk ergens een leuke griet tegen gekomen, en er achter gekomen dat er meer is dan enkel muziek.

Pffff, muziek links laten liggen voor de liefde... Zwak! Achja, als ik zelf ooit in een verre verre toekomst nog eens een deerne aan mijn zijde heb zal ik misschien ook minder tijd steken in muziek. Geen idee hoe dat dan gaat gaan eigenlijk, aangezien ik nog nooit een serieuze relatie heb gehad. Achja, wie maak ik blaasjes wijs, de kans dat ik ooit nog iemand vind is zo goed als nihil.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 17-09-2023 6:45 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2023 1:36 schreef Steel Jaw het volgende:
Pffff, muziek links laten liggen voor de liefde... Zwak! Achja, als ik zelf ooit in een verre verre toekomst nog eens een deerne aan mijn zijde heb zal ik misschien ook minder tijd steken in muziek. Geen idee hoe dat dan gaat gaan eigenlijk, aangezien ik nog nooit een serieuze relatie heb gehad. Achja, wie maak ik blaasjes wijs, de kans dat ik ooit nog iemand vind is zo goed als nihil.
De kans dat je iemand vindt is enorm groot, tenzij je niet op zoek gaat.

Er is een kans dat een griet je post hier leest, en vervolgens contact met je op neemt. Daarna volgen 10 seizoenen van Friends en leefde je nog lang en gelukkig. Die kans is echter vrij klein.

Heb je uberhaupt behoefte aan iemand aan je zijde? Klinkt samenwonen als een logisch iets? Of hecht je ook waarde aan 'je eigen ding kunnen doen'?

In je profiel staat dat je uit '86 bent. Ik ben van '84 en weet ik pas sinds niet al te lang wat liefde nou eigenlijk is.
Daarnaast zijn er mensen die trouwen op hun 21e en de rest van hun leven schijtongelukkig blijven.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-09-2023 8:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik ga hier toch even kort op in door mijn kijk hierop met je te delen, Steel Jaw:

quote:
Op 17 september 2023 6:45 schreef Tanteloos het volgende:
De kans dat je iemand vindt is enorm groot, tenzij je niet op zoek gaat.



Ik was niet op zoek en kwam de ware tegen die ook nog eens van dezelfde muziek en naar concerten gaan houdt. Volgende maand 15 jaar samen.

quote:

Er is een kans dat een griet je post hier leest, en vervolgens contact met je op neemt. Daarna volgen 10 seizoenen van Friends en leefde je nog lang en gelukkig. Die kans is echter vrij klein.

Heb je uberhaupt behoefte aan iemand aan je zijde? Klinkt samenwonen als een logisch iets? Of hecht je ook waarde aan 'je eigen ding kunnen doen'?



Of je doet als ons en koopt het huis van de buurman er ook bij. Dan heb je beide ruimte om je eigen ding te doen. Dat heb je overigens ook als je maar 1 woning hebt maar dan mis je het genoegen om zowel een Mancave als eeh She-Shed in te kunnen richten.
Mijn huis is dus vooral ingericht op goede beleving van film en muziek terwijl haar huisje gewoon gezellig is.

Wij hebben het 2 huizen systeem overigens vooral omdat ik in ploegendienst werk en mijn vriendin vanuit huis werkt. Da's in onze beleving namelijk een suboptimale situatie. De She-Shed is dus eigenlijk primair haar thuiswerkplek. Dat het daarnaast mogelijk een leuke belegging vormt is een prettige bijvangst.


@ ND:

Vervolgens moet je alleen wel VVD stemmen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 18-09-2023 0:55 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

@Tanteloos en XXL:

Allemaal interessant en waar wat jullie daar vertellen. Ik wil inderdaad mijn eigen ding kunnen blijven doen, dus denk dat een LAT-relatie meer mijn ding zou zijn. Samenwonen is sowieso financieel al niet gemakkelijk aangezien ik van een invaliditeitsuitkering leef, en als je in België op hetzelfde adres gedomicilieerd staat met iemand die geen bloedverwant is, dan zitten ze enorm aan je uitkering. Dat ik financieel afhankelijk ben van de overheid deert mij niet zo, ik heb er immers niet voor gekozen om al forever and a day met psychische problemen te kampen. En ergens werk ik wel voor mijn uitkering want doe ondertussen al bijna 10 jaar vrijwilligerswerk. Maar no way dat ik er mee zou kunnen leven dat ik financieel afhankelijk zou zijn van mijn partner.

Ook weet ik al heel lang dat ik nooit kinderen wil, want zie in mezelf geen vaderfiguur en het vaderschap spreekt me gewoonweg niet aan. Dus wat krijg je dan... Iemand die afhankelijk is van een invaliditeitsuitkering en daarom niet kan samenwonen, die geen kinderen wilt en ook niet echt openstaat voor een LAT-relatie met een vrouw die al kinderen heeft uit een vorige relatie (met uitzondering indien de kinderen al wat ouder, lees: zelfstandiger zijn).

En de cijfers zijn ook de cijfers. Ik heb twee vriendinnen gehad in mijn leven; de eerste in 2004 en de tweede in 2005. Ben met beide vrouwen telkens 2 weken samen geweest.
Ook is het al van 2014 geleden dat ik nog een date heb gehad.

Ik ben dus wel actief op zoek, maar datingsites/apps werken gewoon voor geen flikker bij mij. Als ik 100 vrouwen aanspreek op zulke sites/apps, dan is de kans heel groot dat er geen enkele vrouw zal reageren. Toen mijn ouders 20 jaar geleden internet in huis namen was het heel gemakkelijk om een gesprek met een vrouw te beginnen. Ik ging toen gewoon naar de chatroom van TMF en binnen de 5min was je daar in een gesprek met een vrouw. Maar de tijden zijn veranderd. Alles is toegankelijker geworden, waardoor vrouwen nu overstelpt worden door berichten van mannen (verschillende vriendinnen van me kunnen dit beamen). Vrouwen kunnen onmogelijk alle berichten van mannen beantwoorden. Om een voorbeeld te geven... Een vriendin vroeg eens aan mij hoeveel vrouwen er mij hadden geliked op een bepaalde app, ik zei '6'. Zij keek op haar telefoon en zei toen dat er 1400 mannen haar al geliked hadden. Het is de dag van vandaag echt niet simpel meer om nog maar aan een gesprek met een vrouw te geraken.

En als je al zo lang single bent als mij en eigenlijk rien de knots ervaring hebt met relaties... Op de duur geloof je ook niet echt meer in de liefde.

Irl ga ik ze ook niet echt tegenkomen want ik kom niet veel meer buiten, en ben ook niet de meest sociale. Paar halve dagen per week naar mijn vrijwilligerswerk, paar keer per week bij mijn ouders op bezoek en dat is het zo wat. Meeste van mijn vrienden hebben al jaren een relatie, sommige zijn getrouwd, sommige hebben kinderen, dus die komen allemaal niet zo vaak meer buiten. En om nu in mijn eentje op café te gaan zitten. Ik ga praktisch ook niet meer naar optredens, want de meeste van mijn vrienden zijn wel into metal, maar dan de grote namen in metal. En zulke bands boeien mij al lang niet meer. En ik zie er altijd gigantisch tegenop om in m'n eentje naar de grote stad te gaan om een optreden bij te wonen. Heb ook geen rijbewijs. En tegenwoordig zijn alle interessante optredens ook in Wallonië, en dat is echt gewoonweg te ver om met openbaar vervoer te doen.

Achja, wie weet, ooit vind ik mijn dekseltje. Someday, somewhere, somehow.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 18-09-2023 7:30 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2023 0:55 schreef Steel Jaw het volgende:
@Tanteloos en XXL:

Allemaal interessant en waar wat jullie daar vertellen. Ik wil inderdaad mijn eigen ding kunnen blijven doen, dus denk dat een LAT-relatie meer mijn ding zou zijn. Samenwonen is sowieso financieel al niet gemakkelijk aangezien ik van een invaliditeitsuitkering leef, en als je in België op hetzelfde adres gedomicilieerd staat met iemand die geen bloedverwant is, dan zitten ze enorm aan je uitkering. Dat ik financieel afhankelijk ben van de overheid deert mij niet zo, ik heb er immers niet voor gekozen om al forever and a day met psychische problemen te kampen. En ergens werk ik wel voor mijn uitkering want doe ondertussen al bijna 10 jaar vrijwilligerswerk. Maar no way dat ik er mee zou kunnen leven dat ik financieel afhankelijk zou zijn van mijn partner.

Ook weet ik al heel lang dat ik nooit kinderen wil, want zie in mezelf geen vaderfiguur en het vaderschap spreekt me gewoonweg niet aan. Dus wat krijg je dan... Iemand die afhankelijk is van een invaliditeitsuitkering en daarom niet kan samenwonen, die geen kinderen wilt en ook niet echt openstaat voor een LAT-relatie met een vrouw die al kinderen heeft uit een vorige relatie (met uitzondering indien de kinderen al wat ouder, lees: zelfstandiger zijn).

Het leven is hard. Je bent geen ideale match voor een vrouw die een huisje-boompje-beestje bestaan wil. En een groot gedeelte van de vrouwen is wel opzoek naar die stabiliteit. De rest echter niet.

quote:
En de cijfers zijn ook de cijfers. Ik heb twee vriendinnen gehad in mijn leven; de eerste in 2004 en de tweede in 2005. Ben met beide vrouwen telkens 2 weken samen geweest.
Ook is het al van 2014 geleden dat ik nog een date heb gehad.
Dat zegt helemaal niks. Ik ben 15 jaar lang totaal niet bezig geweest met liefde en lust. Na die periode is het toch nog prima op te pikken.

quote:
Ik ben dus wel actief op zoek, maar datingsites/apps werken gewoon voor geen flikker bij mij. Als ik 100 vrouwen aanspreek op zulke sites/apps, dan is de kans heel groot dat er geen enkele vrouw zal reageren. Toen mijn ouders 20 jaar geleden internet in huis namen was het heel gemakkelijk om een gesprek met een vrouw te beginnen. Ik ging toen gewoon naar de chatroom van TMF en binnen de 5min was je daar in een gesprek met een vrouw. Maar de tijden zijn veranderd. Alles is toegankelijker geworden, waardoor vrouwen nu overstelpt worden door berichten van mannen (verschillende vriendinnen van me kunnen dit beamen). Vrouwen kunnen onmogelijk alle berichten van mannen beantwoorden. Om een voorbeeld te geven... Een vriendin vroeg eens aan mij hoeveel vrouwen er mij hadden geliked op een bepaalde app, ik zei '6'. Zij keek op haar telefoon en zei toen dat er 1400 mannen haar al geliked hadden. Het is de dag van vandaag echt niet simpel meer om nog maar aan een gesprek met een vrouw te geraken.

En als je al zo lang single bent als mij en eigenlijk rien de knots ervaring hebt met relaties... Op de duur geloof je ook niet echt meer in de liefde.

Irl ga ik ze ook niet echt tegenkomen want ik kom niet veel meer buiten, en ben ook niet de meest sociale. Paar halve dagen per week naar mijn vrijwilligerswerk, paar keer per week bij mijn ouders op bezoek en dat is het zo wat. Meeste van mijn vrienden hebben al jaren een relatie, sommige zijn getrouwd, sommige hebben kinderen, dus die komen allemaal niet zo vaak meer buiten. En om nu in mijn eentje op café te gaan zitten. Ik ga praktisch ook niet meer naar optredens, want de meeste van mijn vrienden zijn wel into metal, maar dan de grote namen in metal. En zulke bands boeien mij al lang niet meer. En ik zie er altijd gigantisch tegenop om in m'n eentje naar de grote stad te gaan om een optreden bij te wonen. Heb ook geen rijbewijs. En tegenwoordig zijn alle interessante optredens ook in Wallonië, en dat is echt gewoonweg te ver om met openbaar vervoer te doen.

Achja, wie weet, ooit vind ik mijn dekseltje. Someday, somewhere, somehow.
Datingapps zijn eindig qua mogelijkheden. Ik weet dat de grieten in mijn leeftijdscategorie die ik bij de kringloop tegenkom sowieso 1 hobby met me delen. Idem tijdens de wandel.

Wat ook lekker rustig is, is niet de hele tijd bezig zijn met "op zoek zijn". Als je dat wel doet garandeer je jezelf een stroom aan teleurstellingen tot de dag dat je 'haar' tegenkomt. Je eigen dingetje doen in het leven, en je er verder wel voor open stellen, maar niet op focussen is minder vervelend.

Oh en voor mensen met een moeilijker leven is contact met volk wat ongeveer hetzelfde heeft ook wel aan te raden. Je hoeft ineens niet alles constant uit te leggen zonder dat men bij begrip eindigt. Maar niet te vaak, anders heb je alleen maar moeilijke mensen in je leven. Smoeilijk.


BW.
Usericon van BW.
Posted 18-09-2023 8:32 by BW. Wijzig reactieProfiel van BW.Quote dit bericht

*13 jaar later*


Berzie


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-09-2023 9:03 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Berserkervrouw?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 18-09-2023 9:21 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Heeey!!!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 18-09-2023 9:37 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Berzie


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


BW.
Usericon van BW.
Posted 18-09-2023 10:09 by BW. Wijzig reactieProfiel van BW.Quote dit bericht

quote:
Op 18 september 2023 9:03 schreef Natural Disaster het volgende:
Berserkervrouw?




Jawohl!

quote:
Op 18 september 2023 9:21 schreef F.Jacobse het volgende:
Heeey!!!





quote:
Op 18 september 2023 9:37 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Berzie


Goeden s'morgens oude garde


Berzie


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 18-09-2023 10:14 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

De ekte ekte BW heeft haar inloggegevens nog. Momenteel gewoon geen zin om hier te posten.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 18-09-2023 17:27 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Wat is het stil opeens.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 18-09-2023 19:27 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Je krijg niet de gewenste aandacht?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 18-09-2023 22:17 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2023 7:30 schreef Tanteloos het volgende:
Het leven is hard. Je bent geen ideale match voor een vrouw die een huisje-boompje-beestje bestaan wil. En een groot gedeelte van de vrouwen is wel opzoek naar die stabiliteit. De rest echter niet.

Dat zegt helemaal niks. Ik ben 15 jaar lang totaal niet bezig geweest met liefde en lust. Na die periode is het toch nog prima op te pikken.

Datingapps zijn eindig qua mogelijkheden. Ik weet dat de grieten in mijn leeftijdscategorie die ik bij de kringloop tegenkom sowieso 1 hobby met me delen. Idem tijdens de wandel.

Wat ook lekker rustig is, is niet de hele tijd bezig zijn met "op zoek zijn". Als je dat wel doet garandeer je jezelf een stroom aan teleurstellingen tot de dag dat je 'haar' tegenkomt. Je eigen dingetje doen in het leven, en je er verder wel voor open stellen, maar niet op focussen is minder vervelend.

Oh en voor mensen met een moeilijker leven is contact met volk wat ongeveer hetzelfde heeft ook wel aan te raden. Je hoeft ineens niet alles constant uit te leggen zonder dat men bij begrip eindigt. Maar niet te vaak, anders heb je alleen maar moeilijke mensen in je leven. Smoeilijk.


Uiteraard ben ik niet geschikt voor een vrouw die op zoek is naar huisje-tuintje-boompje-gezinnetje. Da besef ik nu wel al vrij lang.

Ik ben zelf heel wat jaren niet bezig geweest met daten. Maar wat jaren geleden begon het single zijn toch te knagen.

En wat je daar zegt over contact met mensen die in een gelijkaardige situatie zitten... Ik heb zelfs een account op een datingsite voor mensen met een beperking. Maar als ik daar op rondneus, dan merk ik dat, met alle respect, daar toch vooral heel zware gevallen op zitten. Dus dat gaat 'em ook niet worden vrees ik.

Het is nu ook niet dat ik elke dag op de datingsites/apps vertoef. Gebeurt regelmatig dat ik er enkele weken niet naar om zie.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 19-09-2023 6:24 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Heb je beperkingen? Of heb je uitdagingen? [/elke psycholoog die net zijn of haar opleiding afgerond heeft ]

Datingsite's zijn wel een beetje meh. Je zit er toch met verwachten, en anderen waarschijnlijk ook. Neuken, trouwen of oplichten?

Voorbeeld:

Je vindt modeltreinen gaaf. Dus als je naar een modeltreinbeurs gaat en je komt een leuke griet tegen, dan weet je dat er sowieso 1 ding is wat jullie delen.

Oh, en dat van die vriendin met 1400 reacties van manneh? Zo werkt het niet voor elke vrouw. Er zijn vrouwen die eigenlijk een vergelijkbaar leven hebben als jij hebt. Dikke kans dat die online contact zoeken jaren geleden al opgegeven hebben [ze krijgen geen berichten, alle kerels zitten in die 1400-berichten-griet d'r inbox]. Maar ze hebben wel evengoed behoefte aan een vent. Waarschijnlijk zijn die al jaren de modeltreinbeurzen aan het afstruinen op zoek naar een leuke vent met wie ze vet zieke lego poppejtes zelfmoord scenario's na kan spelen.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 01-10-2023 7:18 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Nega? Die BW kloon?

Nieuwe trollaccounts geven te snel op.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 01-10-2023 10:35 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Ben je het wachtwoord van je Aarsnaturist of zoiets account kwijt?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 07-10-2023 21:22 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Negatieveling, ja.

Snaack ook alweer verdwenen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 07-10-2023 22:11 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

Is het heel gek?


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 07-10-2023 22:37 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 28-10-2023 13:12 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2023 21:22 schreef F.Jacobse het volgende:
Negatieveling, ja.

Snaack ook alweer verdwenen.




Al een tijdje geen opgeleukte Autoweek reviews voorbij zien komen inderdaad.

Snaack komt alleen langs als er wat te binken valt. Blijkbaar was zijn energierekening zo hoog dat ie geen geld meer heeft voor nieuwe schoenen.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-10-2023 14:36 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

:')



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen