|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe is het met je kipfilets? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Goed. Maar het punt dat je probeert te maken is dat ik zelf ook graag de binkelator uithang? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
exact. Wat ook mag natuurlijk, onderdeel van het forum |
|
Maar jij bent er ook als er iets te complotten valt, is ook zo |
|
En wat kom jij hier eigenlijk doen? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
We zijn nu eenmaal een stelletje gezelligheidsdieren bij elkaar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Snaack belde me om hem even te verdedigen op ZM. Hij wilde binken met zijn eigen dure sok |
|
quote: Hey, even normaal doen tegen mijn sokken ja! |
|
Welkom terug! Weer! En weer. En weer. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Fusion, ik mis je hier en ik hoop dat alles goed gaat met je. Don't mind the haters. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Wat mis je er aan dan? De enige die haat of heel goed doet alsof is Fjoesion zelf. Het is lekker rustig zonder dat tokkiegeroep van hem. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Dus Tom liet zich door permbans niet weerhouden om hier rond te hangen maar als er een paar troll accounts opduiken, waar er met grote waarschijnlijkheid zelfs accounts van hem bij zitten, die zijn troll skills overtreffen naait ie er tussenuit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: EzSnaack! Ey Snakkie, bende gij ook fan van HBO The Wire? Dan moeten wij eeefkes Baltimore-negeriaans tegen mekaar gaan lullen een keer! |
|
quote: Hij is weer thuis oehoe hoe hoeee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Inclusief zijn superioriteitscomplex. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Iedereen draagt zijn steentje bij aan dit prachtige forum. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zo zo zo, precies naar waar de titel verwijst ben ik benieuwd naar! Het zal ruim 15/20 jaar geleden (2004-2010?) zijn dat ik hier redelijk actief was (CurseOfDeath/IJsregen - ofwel, gewoon Jorna). Afgedreven in het land van gehuwden en life took over. Vanavond bedacht ik ineens zou ZM nog bestaan? En het forum? Dus net een nieuwe account aangemaakt in de hoop nog wat oudgedienden te spreken. Wat ontzettend gaaf ook dat het forum gewoon nog precies zo is als toen! Maakt me bijna nostalgisch. Anyways, good to be back! (Had graag een foto gelinkt maar dat moet tegenwoordig nog steeds via photobucket ofzo?) |
|
Leeft WMP nog eigenlijk? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dappere poging. oh, die was al best oud :') toch dappere poging [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-10-2024 19:47] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Je had 'r ook gewoon een PM kunnen sturen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ja, daar was jij vroeger ook al flink druk mee toch? Vrouwelijke gebruikers lastig vallen met privé berichten? Dat doe je dus nog steeds? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Waar is Negatieveling? Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: Krijg je niet genoeg aandacht, knulletje? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Valt wel mee denk ik, aangezien het hier de laatste jaren voornamelijk een worstenfestein is. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |