IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Zoek, kwijt, ontvoerd, begraven en/of gecremeerd. [Waar zijn de ZM'ers gebleven? Deel 5] Vorige pagina
ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 29-10-2023 16:06 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2023 13:12 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
komt alleen langs als er wat te binken valt.


Hoe is het met jouw hutje en busje eigenlijk?


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 29-10-2023 17:18 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Hoe is het met je kipfilets?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 29-10-2023 18:53 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2023 16:06 schreef ArsedNaturalist het volgende:
Hoe is het met jouw hutje en busje eigenlijk?

Goed. Maar het punt dat je probeert te maken is dat ik zelf ook graag de binkelator uithang?


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 30-10-2023 12:05 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

exact. Wat ook mag natuurlijk, onderdeel van het forum


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 30-10-2023 12:06 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

Maar jij bent er ook als er iets te complotten valt, is ook zo


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 30-10-2023 12:28 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

En wat kom jij hier eigenlijk doen?


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 30-10-2023 13:58 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

We zijn nu eenmaal een stelletje gezelligheidsdieren bij elkaar.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 30-10-2023 15:52 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2023 12:28 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
En wat kom jij hier eigenlijk doen?


Snaack belde me om hem even te verdedigen op ZM. Hij wilde binken met zijn eigen dure sok


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-11-2023 12:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2023 15:52 schreef ArsedNaturalist het volgende:
Snaack belde me om hem even te verdedigen op ZM. Hij wilde binken met zijn eigen dure sok


Hey, even normaal doen tegen mijn sokken ja!


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-11-2023 12:22 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Welkom terug! Weer! En weer. En weer.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-01-2024 8:44 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Fusion, ik mis je hier en ik hoop dat alles goed gaat met je. Don't mind the haters.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 27-01-2024 9:56 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Wat mis je er aan dan?

De enige die haat of heel goed doet alsof is Fjoesion zelf.

Het is lekker rustig zonder dat tokkiegeroep van hem.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-02-2024 7:48 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dus Tom liet zich door permbans niet weerhouden om hier rond te hangen maar als er een paar troll accounts opduiken, waar er met grote waarschijnlijkheid zelfs accounts van hem bij zitten, die zijn troll skills overtreffen naait ie er tussenuit.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MBMarduk2
Usericon van MBMarduk2
Posted 21-02-2024 14:39 by MBMarduk2 Wijzig reactieProfiel van MBMarduk2Quote dit bericht

quote:
Op 3 november 2023 12:13 schreef Snaack het volgende:
Hey, even normaal doen tegen mijn sokken ja!

EzSnaack! Ey Snakkie, bende gij ook fan van HBO The Wire? Dan moeten wij eeefkes Baltimore-negeriaans tegen mekaar gaan lullen een keer!


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 23-02-2024 15:55 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 27 januari 2024 8:44 schreef PandroidJack het volgende:
Fusion, ik mis je hier en ik hoop dat alles goed gaat met je. Don't mind the haters.


Hij is weer thuis oehoe hoe hoeee.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 24-02-2024 17:42 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2024 15:55 schreef F.Jacobse het volgende:
Hij is weer thuis oehoe hoe hoeee.




Inclusief zijn superioriteitscomplex.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-02-2024 19:36 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Iedereen draagt zijn steentje bij aan dit prachtige forum.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Jorna
Usericon van Jorna
Posted 07-04-2024 20:27 by Jorna Wijzig reactieProfiel van JornaQuote dit bericht

Zo zo zo, precies naar waar de titel verwijst ben ik benieuwd naar! Het zal ruim 15/20 jaar geleden (2004-2010?) zijn dat ik hier redelijk actief was (CurseOfDeath/IJsregen - ofwel, gewoon Jorna). Afgedreven in het land van gehuwden en life took over.
Vanavond bedacht ik ineens zou ZM nog bestaan? En het forum? Dus net een nieuwe account aangemaakt in de hoop nog wat oudgedienden te spreken. Wat ontzettend gaaf ook dat het forum gewoon nog precies zo is als toen! Maakt me bijna nostalgisch. Anyways, good to be back! (Had graag een foto gelinkt maar dat moet tegenwoordig nog steeds via photobucket ofzo?)


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen