|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nee jij. Ik heb geen zin om het terug te zoeken want het is me de moeite niet waard, maar volgens mij was jij degene die recent begon met jankbakken toen ik iets over getinte mensen postte. Maar jij doet nooit iets als eerste, behalve huilen over gedrag van anderen richting de grote geweldige Fusion dan wel. Fijn weekend Fusion. Was goed en regelmatig je handen. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-03-2020 13:06] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hoi OWW. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Titel zegt "surfaces", eerste alinea zegt "some surfaces". Mooie clickbait. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Sterk Tom. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Stuur me ff een mail op girthquake666@gmail.com, dan leg ik je uit hoe het werkt. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Ondertussen staat er 80 (tachtig!!!) kilometer file van Italië naar Oostenrijk omdat vrachtwagenchauffeurs allemaal gecontroleerd worden door de Oostenrijkse overheid. Wachttijd is zo'n 2 dagen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:bingo |
|
POIDH's of het is niet gebeurd yo. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Je wenste mij het neuken van mijn dode vader toe, waarvan ik een aantal dagen daarvoor had vermeld dat die was overleden. Nu voel ik mij niet gekwetst ofzo, maar het laat wel weer zien wat voor weerzinwekkend hypocriet zak stront je bent. |
|
quote:Ik mag geen foto's maken tijdens het fietsen. |
|
quote: Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
[quote]Op 13 maart 2020 16:31 schreef WMP het volgende: Je wenste mij het neuken van mijn dode vader toe, waarvan ik een aantal dagen daarvoor had vermeld dat die was overleden. Nu voel ik mij niet gekwetst ofzo, maar het laat wel weer zien wat voor weerzinwekkend hypocriet zak stront je Ja en wat daar allemaal aan vooraf ging he hypcoriete kankermongool? De hypocriet ben jij, altijd. When your people matter, menstrual health matters |
|
Tipje van de ijsberg, vermoed ik ook. https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/waarom-u-ook-met-klachten-waarschijnlijk-niet-meer-wordt-getest-op-het-virus~b9f38736/?utm_campaign=shared_earned&utm_medium=social&utm_source=copylink When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vat voor mezelf de laatste paginas maar even samen met: Ja Nee Welles Nietes Ja maar jij Nee jij Je moeder Klopt dit ongeveer en ben ik nu weer helemaal bij of moet ik toch nog iets teruglezen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ik mis "Ga dood" Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: quote: quote:Laatste stuiptrekken. [Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 13-03-2020 18:22] Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
In het lijstje van XXL. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Weer een topic besmet met het ruzie maak virus. Geef elkaar een hand, maak geen trammelant. Nee, wacht... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 13-03-2020 19:53] |
|
quote:Tenenkrommend WMP. Je liegt altijd. "Nee hoor ik maakte geen depressieve mensen belachelijk", "ee hoor ik zei niets tegen je in een ander topic". Jij bent de hypocriet hier. Met je stomme meme plaatjes :'l When your people matter, menstrual health matters |
|
Is hypocriet tevens iemands adres vragen via mail, en vervolgens je keutel intrekken zodra je dat adres netjes aangeleverd krijgt? Hier valt geen kratje uit te slepen hoor. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Dat is dus niet de betekenis van hypocrisie, slimmerik. Zoals ik al zei dus. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |