![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Met dank aan MF. Goede animaties van simulaties over lockdown, isolatie, flatten the curves en alle nieuwe #modewoorden https://www.washingtonpost.com/graphics/2020/world/corona-simulator/ When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Goede voorlichting trouwens afgelopen vrijdag op NPO1. Ontwijkende antwoorden ftw. Met name over hoe lang het virus in leven blijft. Als je het niet weet zeg het dan niet maar hang geen kappersverhaal op. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Thanx Fusion, heb m’n sig al aangepast. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronarkspelling.... Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6037613/trump-wil-duits-vaccinbedrijf-kopen-voor-exclusiviteit-in-vs.html Dit soort praktijken zouden toch wereldwijd verboden moeten worden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nou, Donald heeft geen corona. Wat een opluchting voor de wereld. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
De scholen zijn vanaf morgen allemaal gesloten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Terecht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Als ze maar niet blij gaan doen op het veldje onder m'n balkon. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Golden .... Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Aspergeseizoen is net begonnen, krijg je van die overheerlijke meurpis. ![]() Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: Ik neem aan dat er alternatief onderwijs komt.. Mijn kinderen gaan in ieder geval morgen gewoon in lestijd wat nuttigs doen. Boek lezen of wat doen in werkboekjes Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() Al ben ik bang dat niet alle ouders dat doen. "Laat ze maar lekker op de tablet, houden ze hun bek tenminste dicht". Horeca en sportclubs ook dicht. Om 17:30 persconferentie, morgen om 19:00 gaat Rutte de natie toespreken. Is een coffeeshop ook horeca? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Wel het zitgedeelte, afhalen zou nog wel kunnen.. denk ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() Niet dus. ![]() Wel beter om het zo stapsgewijs te doen. Het land in 1 keer op slot gooien werkt niet met veel tokkie Nederlanders. [Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 15-03-2020 17:32] Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: Ik zou maar gouw in de rij gaan staan. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Hoe is het eigenlijk met Bastianus? Al redelijk wat besmettingen in Uden en ik heb hem geloof ik al een poos niet hier gezien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Misschien kijk je te hoog. ![]() |
|
![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Leveren ze niet via de post? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Ik had recent het nummer van de uitdeler weggegooid, want wilde ff een tijdje niks roken. Hij had ook rommel de laatste keer. Daar heb ik nu spijt van, maar in tijden van totale anarchie kan ik nog gewoon bij 'm aan de deur gaan. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |