IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Corona topic. Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-03-2020 11:57 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Zouden faillisementen met de Aziatische oplossing voorkomen kunnen worden dan? Ik geloof er niks van.

Het enige wat ik wel zie is dat alle bedrijven en masse in de slachtofferrol schieten. Alsof dit niet iedereen treft, ook buiten die bedrijven. En de werknemers/consumenten draaien er straks weer meervoudig voor op.

Kut voor je bedrijf maar het treft ons allemaal. Corona houdt gelukkig geen rekening met je kleur, geslacht, religie en 'status'.

Verder komt alles in China weer op gang nu. Vraag me af hoe lang het gaat duren voor daar de 2e ronde begint.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-03-2020 12:20 by M. Profiel van M.

Het zou mooi zijn als bail-outs nu echt de juiste consequenties hebben. KLM redden? OK prima, maar dan is het ook afgelopen met dividend naar aandeelhouders, bonusgerelateerde beloningen en (vooral!) belasting-ontduik constructies. De staat verkeert nu in een unieke positie om het heft in handen te nemen.

Ik denk dan ook dat dit decennia door zal klinken, goede kans dat we het einde van een neo-liberale marktgeleide economie meemaken. Geen idee wat daarvoor terugkomt, overigens.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 26-03-2020 12:34 by El Chulo Profiel van El Chulo

Met dat dividend ziet de staat iig nog iets terug van die rampzalige investering van Wopke Hoekstra in Air France/KLM..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 26-03-2020 12:34 by Diarrepelsteeltje Profiel van Diarrepelsteeltje

Ik heb daar sterke twijfels bij. We zijn als maatschappij in niets beter dan direct weer in de oude patronen vervallen. Het gemeenschappelijk geheugen is zo kort als de gemeenschappelijke neus, waar we nooit voorbij kunnen kijken, lang is. Ten tijde van de kredietcrisis van 2008 was de lucht ook zwanger van verhalen over verandering. Nu zouden we het anders gaan doen; banken waren tot inkeer gekomen; de politiek zou weer daadkrachtig grenzen stellen; het oude systeem was niet meer houdbaar: paradigm shift! Allemaal onzin.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-03-2020 12:56 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Erger nog. Het graaien van voor de laaste crisis is niet eens minder geworden, enkel erger. Wat ze tijdens die crisis niet hebben kunnen graaien zijn ze erna dubbel gaan graaien.

Ieder jaar maar meer willen is leuk maar dat houdt een keer op natuurlijk. En zolang dat niet geaccepteerd wordt verandert er helemaal niks.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-03-2020 12:57 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 26 maart 2020 12:34 schreef Diarrepelsteeltje het volgende:
paradigm shift!


Is dat je mf nick?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 26-03-2020 13:04 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 26 maart 2020 11:57 schreef Natural Disaster het volgende:
Zouden faillisementen met de Aziatische oplossing voorkomen kunnen worden dan? Ik geloof er niks van.
Geen idee. MAar daar heb je veel meer verbroedering. Gaat je hotel bijna failiet? Dan is er altijd wel een miljardair die even 2 weken lang AL je kamers reserveert en betaalt (zonder daadwerkelijk ze te bezetten). Ik denk dat de impact daar veel minder is, aar zeker weten doe ik t niet. Maar wat ik wel zeker weet is dat ze daar t virus onder controe hebben, en als iedereen hun aanpak had gevolgd de hee wereld t wellic onder control zu kunnen ouden (had wel ontine testen, contactonderzoek etc ingehouden bij meldingen)

quote:
Op 26 maart 2020 11:57 schreef Natural Disaster het volgende:Het enige wat ik wel zie is dat alle bedrijven en masse in de slachtofferrol schieten. Alsof dit niet iedereen treft, ook buiten die bedrijven. En de werknemers/consumenten draaien er straks weer meervoudig voor op.
Ik mag hopen dat de consment ook werkgever danwelwerknemer is. En werknemers worden volgens mij moementeel meer gesteund dan bedrijven. Vooralsnog krijgen bedrijven in de praktijk niets. WEbsite doe t t niet, formlier niet, telefoonlijnen overbelast.

quote:
Op 26 maart 2020 11:57 schreef Natural Disaster het volgende:
Kut voor je bedrijf maar het treft ons allemaal. Corona houdt gelukkig geen rekening met je kleur, geslacht, religie en 'status'.
Geen idee wat je bijna populistische zinssnede over religie etc hier bijdraagt, maar dat bedrijf betaalt wel jow loon, betaalt wel een flink deel van jouw loonbelasting, en ook een flink deel belasting over zijn eigen inkomten en winst.

quote:
Op 26 maart 2020 11:57 schreef Natural Disaster het volgende:
Verder komt alles in China weer op gang nu. Vraag me af hoe lang het gaat duren voor daar de 2e ronde begint.

Dat hangt grotendeels van ons af.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 26-03-2020 13:06 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 26 maart 2020 12:20 schreef M. het volgende:
Het zou mooi zijn als bail-outs nu echt de juiste consequenties hebben. KLM redden? OK prima, maar dan is het ook afgelopen met dividend naar aandeelhouders, bonusgerelateerde beloningen en (vooral!) belasting-ontduik constructies. De staat verkeert nu in een unieke positie om het heft in handen te nemen.
Eens. Echter, als dit niet in de hele (westerse) wereld gebeurt, wijken bedrijven gewoon naar landen waar wel nog aandeelhoders als goden worden behandeld


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-03-2020 13:11 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Tering, Fusion ziet het woordje religie weer eens staan. :')

Dat corona geen onderscheid maakt had eigenlijk apart gemoeten als algemene opmerking zonder relatie aan mijn bedrijven commentaar.

Waarom hangt het van ons af? Zij hebben even binnen gezeten en vervallen nu weer in hun oude patronen. Zolang je niet zeker bent dat het virus in je land om zeep is, wat mij sterk lijkt, kun je mijn inziens op de volgende ronde wachten.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 26-03-2020 13:14 by Diarrepelsteeltje Profiel van Diarrepelsteeltje

quote:
Op 26 maart 2020 13:11 schreef Natural Disaster het volgende:
Waarom hangt het van ons af? Zij hebben even binnen gezeten en vervallen nu weer in hun oude patronen. Zolang je niet zeker bent dat het virus in je land om zeep is, wat mij sterk lijkt, kun je mijn inziens op de volgende ronde wachten.

Inderdaad. Naar verwachting blijft dit virus nog jaren aanwezig, dus gebieden waar het nog (vrijwel) niet is geweest blijven risicogebieden. Althans, totdat er grootschalig een vaccin beschikbaar komt.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 26-03-2020 13:28 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 26 maart 2020 13:11 schreef Natural Disaster het volgende:
Tering, Fusion ziet het woordje religie weer eens staan. :')
Zucht. Het gaat niet om religie, het gaat om je hele zinssnede, die nogal dramatisch overkwam en waarvan ik niet snap wat t ermee te maken heeft Het voegt imho weinig toe zon dooddoener.

quote:
Op 26 maart 2020 13:11 schreef Natural Disaster het volgende:Dat corona geen onderscheid maakt had eigenlijk apart gemoeten als algemene opmerking zonder relatie aan mijn bedrijven commentaar.


quote:
Op 26 maart 2020 13:11 schreef Natural Disaster het volgende:Waarom hangt het van ons af? Zij hebben even binnen gezeten en vervallen nu weer in hun oude patronen. Zolang je niet zeker bent dat het virus in je land om zeep is, wat mij sterk lijkt, kun je mijn inziens op de volgende ronde wachten.
Dat weten we niet. Ik denk t wel. Maar als ALLE landen t in de kiem hadden gesmoord. En daarna allemaal alert blijven, contactoncerzoeken, testen etc etc, dan had de schade waarschijnlijk szweol economisch als menselijk minimaal geweest. Nu vermoed ik dat de 2e ronde vooral geimporteerd zal worden door mensen als ons die weer China in mogen


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-03-2020 13:31 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ik heb voorlopig niet de ambities om naar China te gaan hoor dus dat scheelt.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-03-2020 13:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 26 maart 2020 8:52 schreef Fusion het volgende:
Ik schaam me en maak me zorgen over de (diverse krantenartikelen over) massale wijze waarop mensen nog steeds opgepakt over markten struinen,

Sneu ja. Goed dat er tegen opgetreden wordt in Den Haag, verder geen idee of het (veel) voorkomt.
quote:
bij open en oma in t verzorgingshuis koffie komen drinken,

Dit mag niet meer, gebeurt dat echt nog? Mag hopen dat er tegen opgetreden wordt.
quote:
met elkaar lopen te klessebessen over corona terwijl de kinderen met elkaar stoeien op t speelpleintje etc.

Waarom zou er opgetreden moeten worden tegen iets wat mag?
quote:
De enige schaamte en zorg die nog erger is, is over t gebrek aan optreden hiertegen. Stelletje slappe, postmoderne, verwende eikels zijn we. Bah. Kunnen we niet even met een tankbrigade de markt op rollen, en over wat mensen heen rijden, gewoon om de toon van de ernst van de situatie te zetten?

Krijg je van die foto's van een eenzame man met een zak toiletrollen die een tank probeert tegen te houden...
quote:
Op 26 maart 2020 13:28 schreef Fusion het volgende:
Dat weten we niet. Ik denk t wel. Maar als ALLE landen t in de kiem hadden gesmoord.

Ja, dat was heel fijn geweest. Ging helaas al mis in het eerste land.
quote:
Op 26 maart 2020 12:20 schreef M. het volgende:
Het zou mooi zijn als bail-outs nu echt de juiste consequenties hebben. KLM redden? OK prima, maar dan is het ook afgelopen met dividend naar aandeelhouders, bonusgerelateerde beloningen en (vooral!) belasting-ontduik constructies. De staat verkeert nu in een unieke positie om het heft in handen te nemen.

Dat zou inderdaad wel terecht zijn. Jarenlang goed geld het bedrijf uit sluizen / voorkomen dat je netjes afdraagt, en dan nu komen janken dat je het zo zwaar hebt...

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 26-03-2020 13:51]


I wish I was a butterfly


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 26-03-2020 14:07 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 26 maart 2020 13:46 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Waarom zou er opgetreden moeten worden tegen iets wat mag?
Ik doelde uiteraard op vlak bij elkaar klessebessen en met meer dan 2 personnen.

quote:
Op 26 maart 2020 13:46 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Krijg je van die foto's van een eenzame man met een zak toiletrollen die een tank probeert tegen te houden...
Of de soldaten erop attendeert dat ze wel 1.5 meter afstand moeten houden als ze erop los meppen

quote:
Op 26 maart 2020 13:46 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, dat was heel fijn geweest. Ging helaas al mis in het eerste land
Je bedoelt t eerste land na China?


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-03-2020 14:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 26 maart 2020 14:07 schreef Fusion het volgende:
Ik doelde uiteraard op vlak bij elkaar klessebessen en met meer dan 2 personnen.

Oh, sorry! Ja, dat is wel stom, ja.
quote:
Of de soldaten erop attendeert dat ze wel 1.5 meter afstand moeten houden als ze erop los meppen


quote:
Je bedoelt t eerste land na China?

Nee, ik bedoel China.

Het is nu ongeveer 'gesmoord', even aangenomen dat er niet veel onontdekte gevallen rondlopen nog. In de kiem was geweest als het, laten we zeggen, na 2-4 weken gesmoord was. Gezien dit in december begon (misschien wel november) is dat dus niet gelukt. Het is zelf niet gelukt als we begin januari aanhouden. Volgens mij was het toen bekend dat het om *een* virus ging, of was zelfs het specifieke virus al 'ontdekt'.

Uiteindelijk (eind januari?) zijn ze wel helemaal loos gegaan in China (qua lockdown, en indrukwekkend opschaling van hospitaal-/IC-capaciteit), maar dat was wel een stuk voorbij de kiem en heeft alsnog ongeveer 2 maanden geduurd.

Maar goed, ik wil hiermee niet zeggen dat ze het verkeerd hebben aangepakt. China zal ook een of andere afweging gemaakt hebben op basis van kansen, kosten, kennis, mogelijkheden, etc. en ik weet niet of ze dat -puur voor hun situatie gezien- beter hadden kunnen doen. Stellen dat ze het 'in de kiem gesmoord hebben' is echter gewoon onzin.

Het is wel echt laakbaar dat ze in het 'begin' niet erg scheutig waren wat betreft informatie delen met het buitenland. En was beter geweest als ze net even wat eerder hadden ingegrepen, zat nog wel een aardig gat tussen het bekend worden dat er een nieuw SARS-achtig virus was en de boel op slot gooien in Wuhan. Maar ja, hindsight.




Dit soort dingen zijn quasi-onmogelijk om in de kiem te smoren denk ik. Kennis over en beleid ten aan zien loopt altijd achter op de realiteit, helemaal als er meerdere landen bij betrokken zijn. En als je echt adequaat zou willen ingrijpen ga je heel vaak totaal onnodig extreme maatregelen moeten nemen.


I wish I was a butterfly


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-03-2020 14:45 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 26 maart 2020 13:46 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dit mag niet meer, gebeurt dat echt nog? Mag hopen dat er tegen opgetreden wordt.



Of het nu nog gebeurt weet ik niet maar eerder deze week nog wel weet ik uit betrouwbare bron. Althans het proberen er van en dat verbod loopt toch al een tijdje. Hun wordt dan ook vakkundig de weg retour gewezen.

Sommigen zijn hardleers, zie ook die Haagse markt.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 26-03-2020 15:19]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 26-03-2020 15:28 by Diarrepelsteeltje Profiel van Diarrepelsteeltje

quote:
Op 26 maart 2020 14:45 schreef Natural Disaster het volgende:
Sommigen zijn hardleers, zie ook die Haagse markt.

En dan is er ook nog het verschil tussen hardleers en niet of slecht geïnformeerd. Los van dat men het er inmiddels blijkbaar over eens is dat de berichtgeving van de overheid voor de intellectueel minder bedeelden "te vaag" geweest is, moeten we niet vergeten dat er hier ook nog hele volksstammen rondlopen wier nieuwsgaring beperkt is tot de Facebook-bubbel, een buitenlandse nieuwszender die via een satellietschotel uit de lucht wordt getrokken of de buurman van de broer, "want die hep festand fan sulke sake".


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-03-2020 15:31 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 26 maart 2020 15:28 schreef Diarrepelsteeltje het volgende:
En dan is er ook nog het verschil tussen hardleers en niet of slecht geïnformeerd. Los van dat men het er inmiddels blijkbaar over eens is dat de berichtgeving van de overheid voor de intellectueel minder bedeelden "te vaag" geweest is, moeten we niet vergeten dat er hier ook nog hele volksstammen rondlopen wier nieuwsgaring beperkt is tot de Facebook-bubbel, een buitenlandse nieuwszender die via een satellietschotel uit de lucht wordt getrokken of de buurman van de broer, "want die hep festand fan sulke sake".


Dat ben ik niet met je eens. Althans niet aangaande het afstand houden tot elkaar en hoeveel mensen er samen mogen zijn.

Dat is tot in den treure in boeren-Nederlands herhaald.

En dat je geen nieuws volgt aangaande de coronaellende is alleen al nekschot waardig.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 26-03-2020 16:14 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 26 maart 2020 15:28 schreef Diarrepelsteeltje het volgende:
En dan is er ook nog het verschil tussen hardleers en niet of slecht geïnformeerd. Los van dat men het er inmiddels blijkbaar over eens is dat de berichtgeving van de overheid voor de intellectueel minder bedeelden "te vaag" geweest is, moeten we niet vergeten dat er hier ook nog hele volksstammen rondlopen wier nieuwsgaring beperkt is tot de Facebook-bubbel, een buitenlandse nieuwszender die via een satellietschotel uit de lucht wordt getrokken of de buurman van de broer, "want die hep festand fan sulke sake".


Vergeet ook niet de complete desinformatie die met opzet de wereld in geslingerd wordt. Jensen is wat betreft nu echt helemaal de weg kwijt.



Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 26-03-2020 16:34 by Diarrepelsteeltje Profiel van Diarrepelsteeltje

quote:
Op 26 maart 2020 15:31 schreef Natural Disaster het volgende:
Dat ben ik niet met je eens. Althans niet aangaande het afstand houden tot elkaar en hoeveel mensen er samen mogen zijn.

Ik zeg nergens dat ik het er wel mee eens ben; de persconferenties waren naar mijn idee duidelijk genoeg en de vragen die erdoor werden opgeroepen vond ik met enig gezond verstand, wat algemene kennis van de situatie en begrip van de geest van de maatregelen wel te beantwoorden. Dat we er echter niet op kunnen vertrouwen dat dit voor al onze 17 miljoen buren geldt hebben we desondanks wel gemerkt, en dat werd vandaag dus ook in de ochtendkrant beargumenteerd door allerhande wetenschappers, hoogleraren en universitaire hoofddocenten op het gebied van taal en communicatie heden in de ochtendkrant.

quote:
Op 26 maart 2020 16:14 schreef White Tree het volgende:
Vergeet ook niet de complete desinformatie die met opzet de wereld in geslingerd wordt.

Ja dat soort meuk reken ik allemaal onder de stikstofdepositie die sommigen dus via hun Facebook-bubbel op zich neer laten dalen.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-03-2020 17:19 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 26 maart 2020 12:20 schreef M. het volgende:
Het zou mooi zijn als bail-outs nu echt de juiste consequenties hebben. KLM redden? OK prima, maar dan is het ook afgelopen met dividend naar aandeelhouders, bonusgerelateerde beloningen en (vooral!) belasting-ontduik constructies. De staat verkeert nu in een unieke positie om het heft in handen te nemen.

Ik denk dan ook dat dit decennia door zal klinken, goede kans dat we het einde van een neo-liberale marktgeleide economie meemaken. Geen idee wat daarvoor terugkomt, overigens.


Ik help het je hopen... De kans schat ik echter niet zo groot in. Prioriteit één, als dit allemaal voorbij is, zal vast 'het herstellen van de economie' zijn, en dan weet je het wel. Dan knielt iedere regering weer voor het altaar van de euro, dollar of yen.

Het is wel een unieke kans om een aantal zaken een betere richting op te dwingen, dat zeker. Als dìt de zaken niet opschudt, dan zal niks het meer doen.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-03-2020 17:30 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 26 maart 2020 16:34 schreef Diarrepelsteeltje het volgende:
Ik zeg nergens dat ik het er wel mee eens ben; de persconferenties waren naar mijn idee duidelijk genoeg en de vragen die erdoor werden opgeroepen vond ik met enig gezond verstand, wat algemene kennis van de situatie en begrip van de geest van de maatregelen wel te beantwoorden. Dat we er echter niet op kunnen vertrouwen dat dit voor al onze 17 miljoen buren geldt hebben we desondanks wel gemerkt, en dat werd vandaag dus ook in de ochtendkrant beargumenteerd door allerhande wetenschappers, hoogleraren en universitaire hoofddocenten op het gebied van taal en communicatie heden in de ochtendkrant.



Recalcitrant, egoistisch en negerend gedrag heeft niks te maken met wel/niet geinformeerd zijn over wat er zich afspeelt.




Heb je gelezen van die autoinbraken bij personeel van het ETZ in Tilburg?

quote:
Op 22 maart 2020 8:36 schreef KwelgeestIV het volgende:
Ook hier is de doodstraf geheel gepast en proportioneel. Dergelijke stukken CO2-uitstoot hebben we echt niet nodig.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-03-2020 17:44 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Het record voor het gebruik van het woord motie is vanmiddag bij het debat wel gebroken denk ik, de tering.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-03-2020 19:07 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3178653/Voedselbank-Bladel-sluit-voorlopig-deuren-door-coronacrisis-Door-hamsteraars-is-er-geen-eten-meer


Wie suggereerde hier nou pas dat de voedselbanken tot over hun oren in het voedsel zaten?


En weer die hamsteraars. Ik hoop, ondanks dat ik het ook zonde vind, dat ze straks meer als de helft weg kunnen flikkeren omdat het ruim over de datum is. Dat ze maar met hun vinger door ieder velletje pleepapier mogen steken.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-03-2020 20:36 by spectre Profiel van spectre

ik, ik was dat.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen