![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het zou een mooi initiatief zijn in ieder geval. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Voedselbanken komen nu al om in het voedsel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ik snap oprecht niet waar die roep vandaan komt. Spul dat weggegooid moet worden is toch van dubieuze kwaliteit als het nu via de voedselbank opnieuw moet worden gedistribueerd, en dat wat houdbaar is overleefd die drie weken wel. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Schijnt zo te zijn ja. Kweenie of dat voor akke vestgingen geldt of alleen voor sommige? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Snaackeriaanse tenten gebruiken enkel spul wat diezelfde dag met een schepnet uit de zee is gehaald. En om nou verse zalm of kobe bief te gaan pekelen... Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: Dat zou dan voor het eerst zijn. Of doel je nu specifiek op vers voedsel zoals groenten en fruit? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Arme snaack inderdaad. ![]() "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Nee, die hebben nu echt al teveel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: ik zou denken dat ze dat bij jou sowieso allemaal doen ![]() signature ![]() |
|
quote: Je hebt een houdbaarheidsdatum en een "gebruiken tot" datum. niet zelfde, maar veel mensen gaan er op dezelfde manier mee op. signature ![]() |
|
Sowieso enkel verse producten. Houdbare meuk uit de jaren '70 kan je nog prima eten. Het is spul waar misschien de hond nog nee tegen zegt, maar je gaat er tenminste niet dood van. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Begin je weer? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Ik ben nooit gestopt When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Punt achter een enkel woord maar niet achter een zin? ![]() Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Net naar ziekenhuis geweest voor uitslag hartfilmpje. 70 minuten uitloop, pfff. En ineens had ik voicemail. Vahn de arts. Die vertelde dat alles prima is met m'n hart. Raar, hè? Net gebeld naar bedrijfsarts, morgen afspraak. Bandje te horen dat niemand naar de vestiging moet komen, gaat telefonisch. College van m'n werk stuurde app. Ik zou donderdag langskomen op werk om plan van aanpak door te nemen. Gaat niet door, hij stuurt het op. Weet nog niet of fysio en ergo morgen in het ziekenhuis doorgaat. Oftewel erg druk zijn met eigenlijk niets... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote:Je hebt t er maar druk mee. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ik stuurde de link die gisteren werd gepost naar m'n broer in New Mexico. Die wist op dat moment nergens van?!? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Spuit 11 ![]() quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Oja. Van m'n broer uit de usa, ook daar hamsteren vwb toiletpapier en handzeep. En net bericht van m'n broer uit Curaçao, zelfde verhaal. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 16-03-2020 14:54] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Las net een verhaal van iemand die d'r beklag deed over dat gehamster. En nog niet zozeer over het hamsteren zelf maar dat nu iedereen thuis is ze met het hele gezin naar de supermarkt trekken om te gaan hamsteren. Nee, dan heb je het echt begrepen. ![]() Preventief ruimen dat soort volk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |