|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:post m in nog 3 topics When your people matter, menstrual health matters |
|
Hij is te mooi om niet in meer topics te zetten ja. :') Je moeder. |
|
LOL!!! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 01-03-2020 22:11] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Weet je wel zeker dat die 10 liter water uit je openingspost er niet al stond sinds de millennium bug? Toen moesten we namelijk ook al water hamsteren. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-03-2020 22:31] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat ik me afvraag: er staat in 2 dagbladen een interview met een virologe die vooral geciteerd wordt op "beetje overdreven allemaal". Maar ze zegt ten eerste dat we er van utgaan dat mensen pas besmettelijk zijn als ze klachten krijgen, en dit klopt volgens mij niet, er is al lang bekend dat asymptomatische transmissie mogelijk is. En ten tweede noemt ze eensnotneus als milde klacht, maar is volgens mij een snotterige neus nog nooit gemeld als symptoom bij CoViD19. https://www.ad.nl/binnenland/viroloog-coronavirus-is-ernstig-maar-we-moeten-niet-overdrijven~ac0c5650/ When your people matter, menstrual health matters |
|
Je moet jezelf afvragen: "ben ik een viroloog?" Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote:Ah een soort van argumentum ab auctoritate? Nee, geen viroloog, maar wel een academisch geschoold iemand die redelijk handig is met bronnenonderzoek. En ik zie toch echt betrouwbare bronnen die haar tegenspreken. Over de snotneus lees ik toegegeven wisselende berichten, maar volgens mij is er allang beklend dat asymptomatische transmissie mogelijk is. Ook daar, toegegeven, zegt ze niet dat t onmogelijk is maar dat ze er niet van uitgaan, maar dat lijkt me teveel nuance. When your people matter, menstrual health matters |
|
Je moet jezelf afvragen: "ben ik een snotneus?" Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Jij hebt vast de academische lauweren dat je je die laksheid en onjuistheid in informatie kunt veroorloven. Net zoals spreken over t CoViD-19 virus, terwijl dat de naam van de besmetting/symptomen/ziekte os. Het virus het SARS-CoV2 When your people matter, menstrual health matters |
|
Hoe voelt dat nou om altijd alles beter te weten dat de rest? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Vraag het de overige 2 miljard gelovigen. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Business trip naar Kosovo gecancelled door no travel-policy van mijn werkgever... |
|
Wel grappig om te zien dat iemand die zich tenminste nog inleest op de materie en zich dan iets afvraagt op basis van tegenstrijdige informatie, op een marginaal metalforum zonder meer meteen onderuit wordt geschoffeld. Soit, dat had hij natuurlijk kunnen weten, maar grappig blijft het. Zo leer je precies niks met zijn allen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik weet wie t zegt Negi When your people matter, menstrual health matters |
|
Je moet jezelf afvragen: "Neem ik de boel niet een tikje te serieus?" Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Sorry, Fusion. Die inkopper kan zelfs ik niet negeren dus voor Hypnos met de eer aan de haal gaat: Pas dat voor de grap eens toe op religie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Serieus nemen is het probleem niet. Maar de 'toon' in de posts altijd. Even alles lekker denigrerend neersabelen alsof ie professor in de alleskunde is, en dat ook naar degene die op z'n posts reageert. Dat je iets in twijfel trekt a la, maar doe dat dan niet alsof je zelf het coronavirus ontdekt hebt. En dat gedrag is tekenend voor bijna alle onderwerpen waar meneer zich in roert. Edit: Inclusief de tiepvauten. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 02-03-2020 18:01] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Let op mijn woorden, je wordt weldra wel heel belerend terechtgewezen op je onkunde en ongelijk waardoor verdere conversatie geen enkele zin heeft. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 02-03-2020 18:03] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Och och tante ZM gastheer los hoor. Vergeet niet je posts flink te editten When your people matter, menstrual health matters |
|
Ondertussen begint het circus rondom het Corona-virus mijn dagelijkse werkzaamheden hier en daar al wat te frustreren. Volgens mij heb ik nog nooit zo veel last van een ziekte gehad. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Hier ook. Irri When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |