|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
AUTOPSY !!!! BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik ook maar het moet thrashy blijven...dus geen CC of zo, wel Morbid Saint, X-creta, Nomed, Loudblast, Agressor etc... btw ik denk dat hier al es iets is over gestart? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Aupopsy is inderdaad zeer sterk. Fans daarvan moeten the ravenous maar eens proberen, gaat wel wat meer in de richting van Necrophagia. Zolang death metal thrash riffs bevat vind ik het geweldig, maar als men de Cannibal Corpse opgaat, haak ik af. |
|
quote:Dit bedoelde ik ongeveer! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Bloodbath! |
|
CC is ook meer "blastbeat-death metal", die kom je bij die old-skool death niet tegen. BLASTBEATS FOREVER |
|
Oude Grave,Nihilist,Dismember,Entombed,Unleashed,Mefisto Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nou, ik vind heel veel blastbeat death metal wel cool, maar CC en Dying Fetus en Deeds of Flesh en al die andere zooi weer er zijn dus wel wat meer gradaties aan te brengen dan alleen maar 'blastbeat' of 'thrashy'. On topic, Merciless was te gek. |
|
Merciless is zwaar OK !! Vooral die 1e LP, the Awakening !! Treasures Within is ook gaaf, maar die 1e --> HELL YEAH !! Het schijnt trouwens dat ze ook nog een 3e hebben, weet iemand hier iets van ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
Hey, kennen veel mensen MORTEM uit Peru trouwens? Barbaarse death/black metal met veel '80s invloeden, vooral 'Decomposed By Possession' is erg, erg stoer. EN laten we GROTESQUE niet vergeten... |
|
Grotesque heeft wel een indruk achtergelaten my 2 cents: Poison & Sarcofago The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ben ik weer... even reageren op old school death metal GOAF !!! [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 16-11-2002 14:07] Ik, Wil Schuurman |
|
Obituary, Bolt Thrower, Benediction & Massacre uiteraard... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Massacra heerscht ook als een tiet! |
|
quote: zooi! jezus man deeds of flesh is zeker geen zooi. Technisch tot en met en goed ook, dat geldt ook voor dying fetus trouwens. Misschien moet je het eens een kans geven. Dat old school spul is eerder boring. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
path of the weakening Trieste gast |
|
quote: Heerst echt, geweldige plaat! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Welke? |
|
quote: Welnee.... als ik m'n ingewanden wil horen ga ik wel op de plee zitten. Techniek alla, maar verder... |
|
quote: LOL! ok dan niet, mijn probleem niet eheh "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
hier ga ik vooral voor UNLEASHED |
|
ja juist unleashed was super op WOA heee weer een WOA herinenring bij! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Alleen moest ie niet 10 min. proberen om iedereen "never ending hate" (of iets dergelijks) te laten schreeuwen. En ik maar tevergeefs wachten op "before creation of time" !! Ken ook alleen maar de eerste van Unleashed. BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Ik kan je aanraden dat zo te houden . |
|
Dat hoor ik van meer mensen BLASTBEATS FOREVER |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |