|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zitten op zich wel een paar mooie bij |
|
Die linksboven vind ik erg mooi |
|
quote: Die vind ik ook wel mooi, die daaronder vind ik ook wel iets hebben. the only pleasure is pain |
|
Ga naar iemand toe en laat ze het voor je tekenen... [Dit bericht is gewijzigd door SilentSinner op 28-06-2002 21:55] " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Of teken ze zelf... |
|
De afbeelding die ik het mooist vind ga ik toch zelf nog wijzigen. Het lijkt me niet leuk om een 2de persoon met een identieke tattoo te zien lopen. the only pleasure is pain |
|
Michel Lemaire kan kei goed tekenen, een paar ontwerpen van hem staan op onderstaande link: http://www.studiomystica.nl/blackwitch/michel/index.htm Ik vind hem echt kei goed! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Vampire_Girl Waarom ga je niet een keer naar Frank toe die wil echt wel helpen, Frank zit vlakbij de kwikfit aan de haaksbergerstraat. hij was laast nog op het feestje 4 boven me |
|
quote: Die van Rise and Shine Tattoo? the only pleasure is pain |
|
weet ik veel hoe die tent heet. Hij doet het liefst zwart grijs tattoo's en wil ook wel ontwerpen of ontwerpen aanpassen. |
|
Ik ga morgen wel even langs. the only pleasure is pain |
|
cool, ik ben benieuwd. Heb het met hem nog over gehad dat ik ook nog 1 erbij wil, hij wou wel ontwerpen. later dit jaar maar eens kijken. |
|
Linksonder! |
|
Ik zoek een mooi symbool voor pijn. Liefste Keltisch of Indiaans. bla...bla...bla... |
|
ik zoek nog een draak, zwart met schaduw |
|
Ik zoek nog een zombie, met veel bloed en darmen |
|
bij ons ontwerpen de eigenaressen wel tattoo's voor mensen die willen geloof ik.. en de eigenares van deze site ook : www.studiomystica.nl |
|
|
|
heb wat gezocht. maar is best wel specefiek. meer kon ik ook niet echt vinden. |
|
owh, natascha heeft al gepost zie ik nou ja, haar site moet je dus hebben |
|
Wauw! Die 2 vogelhoofden in het midden en in tegengestelde kleuren. Kon zo door gaan voor wapenschild. |
|
die is inderdaad welheel erg mooi My madness, my sadness |
|
Mijn moeder heeft die hagedis die dat persoon op z'n voet heeft op haar rug, wel toevallig |
|
een plaatje van een mooie vleermuis om te laten tattooeren (??) zoek ik ookal een tijdje...maar de enige in tribalvorm die ik kan vinden is dat bacardiebeest verder zoek ik ook nog een mooie pegasus en een (kleine)haai als je zelf die hagadis wilt veranderen kan je tog ook een foto van een hagadis gebruiken en dan met overtrekpapier zelf er een tribal van maken |
|
Ik ben nu bezig om een paar vleermuis tribals zelf te veranderen in een tribal die ik mooi vind. Lang leve tekenprogramma's. the only pleasure is pain |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |