|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar mark moet eerst genezen van zn neus |
|
nee ongelukje |
|
quote: Uitgeschoten met scheren?? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
nee slapende linda wakker gemaakt |
|
hoe zit het met de volgende lijst? -Angela Mortis -Astaroth -Cadaveria -Dwaallicht -Einsatzcommando -Iron Maiden -Metalheus -Metallica freak -Mörke -Rajackar -Valorian -Witch -Zwaarmetaal -Wishmastor -Metallica-freak +babe |
|
Raj, Dwaal en ik zijn er iig Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:Ja, en hoe je de volgende dag dat kussen op zijn gezicht mepte was ook best leuk! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja hij heeft t maar zwaar met mij |
|
quote:En jij met hem... Maar goed, dat houdt de boel in balans he? Maareh... gatie mee? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ga er zijn. Dit slaat nergens op. |
|
He Aerodis ik kan helaas niet mee. dus delete me maar van je lijstje. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
cadaveria en ik zijn er ook |
|
-Angela Mortis -Cadaveria -Dwaallicht -Iron Maiden -Mörke -Rajackar -Valorian -Witch -Wishmastor aarg ziet er naar uit dat ik de jongste word.. maarehm *SCHOP!* |
|
Ga daar maar van uit... zelfs als ik besluit mee te gaan ben je nog de jongste Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
hehe waarom komt hamster niet? |
|
*hit* |
|
quote:ik met mn 16 jaar ben toch jonger denk ik zo Het zijn wel veel minder mensen dan eerst gedacht zeg. Allemaal geen geld? MuayThaigerrr!! |
|
ik heb ook nog geen geld heur enne 16 jaar? |
|
Nou is ie weer blij hoor MuayThaigerrr!! |
|
tja, ander keertje ben ik er wel weer |
|
tss |
|
- Angela Mortis - Cadaveria - Dwaallicht - Greycloak - Iron Maiden - Mörke - Rajackar - Valorian - Witch - Wishmastor Kort lijstje, scheelt met rondjes. Wat schenkt die tent? Toch wel Grolsch o.i.d. en geen chemo-bier mag ik hopen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hmm, geen idee eigelijk.. maar tof dat je komt! |
|
Hertog Jan op fles is er zeker Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |