|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=555500 |
|
quote: Volgens het boekje is z'n top 135 !!! als ik er in mijn 1tje in zit haal ik net de 158,....... net geen 160 [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 26-01-2003 20:41] Wiegen Meister ! |
|
quote: I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: LOL Wiegen Meister ! |
|
quote: Ik ben er, ik ben er . |
|
quote:Uhm ben je er morgen nog steeds? (heb geen zin om door dit kut weer 25 minuten heen er weer te gaan fietsen) |
|
quote: Morgenavond ben ik er ook ja. Na zessen denk ik zo... weet niet wanneer je van plan was langs te komen, maar ik heb natuurlijk altijd Grolsch (moet de volgende dag wel werken). |
|
quote:Kan morgen helaas niet gaan drinken (heb ook nog training die avond) maar ik kom dan wel rond een uur of 8 ff langs. |
|
Ah, too bad! Another time, then. |
|
Dat zuipen komt nog wel een keer voor mekaar |
|
quote: Dlonken?? Hoeso dlonken?? *hik* ick waz helemaall nie dlonken. Ick hat hoochuid ietz tefeel op... Ick wizd dat ick die vlez wein nie op de nugtere maach hat moeten dlinken. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Je vroeg aan het einde van de afrit bij capelle/alexander of ik naar links wou !!! we moesten naar rechts Wiegen Meister ! |
|
Bahaa! Maargoed... VET ALTERNATIEHIEF zijn blijkt toch maar weer geen zekerheid te bieden voor verlegenheid (--> Saphire) Ajaa, was wel jammer dat we geen meubeltjes van de derde verdieping konden gaan af gooien bij dat 'Besloten feest' Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ja, gore homofiel dat het was, wij zagen er toch heel beschaafd uit? Ja toch, niet dan... |
|
quote: Ach ja, ik was er nie helemaal bij geloof ik, ik ging er vanuit dat we van de andere kant vandaan kwamen. Maar goed dat ik nie hoefde te rijden. Ja, en dan zal ik je nog ff wat vertellen. Komen we thuis, begint die Red Bull ineens te werken. G**ver dat gore spul voor niks zitten zuipen.... hoewel... voor niks... *GRIN* Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
|
|
't was erg gezellig!!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Jazeker wel alleen zijn mn new rocks bemodderd en kapot Maar heb zeker wel lol gehad! |
|
quote:hehe moet je maar niet zo geweldadig zijn Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Gezellig was ut zeker... maar zal de volgende keer wel wat voorzichtiger aandoen met de wijn op een lege maag. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Ikke is niet geweldadig he ik is lief |
|
quote:soms. als je slaapt. maar als het eenmaal wakker wordt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik geloof dat die griet in dat bushokje er anders over denkt Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:haha.. jij ging anders ook aardig te keer. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |