|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Tegen de bloembak |
|
oooooooooooooo die, ja tegen die wel. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:met ijzeren staven ect. schreeuwen ect. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 27-01-2003 21:08] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:oh neen die ijzeren staven was jij niet.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik wou net zeggen, de enige staaf waar ik zaterdagavond iets mee heb gedaan was nie van ijzer.... en ja, dat weet ik zeker :p Maar eh... vertel eens, wie was dat dan wel met ijzeren staven en wat heb ik gemist??? [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 27-01-2003 21:09] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:kon je uberhaupt nog iets Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Even speciaal voor degenen onder u die het gemist hebben, even een herhaling: quote: Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Die ijzeren staven waren relaxed kun je leuke dingen mee doen |
|
quote: Oke, biecht maar op, wat heb je uitgevroten? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:ohw arme olivier Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Nee, dat viel wel mee, hij kon zondagochtend nog gewoon lopen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:en jij? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ikke?Helemaal niks hoor heb toch al gezegd dat ik heel lief ben enzo |
|
quote: Je denkt zeker dat ik zondagochtend aanspreekbaar was?? whahaha... heb de ochtend niet voorbij zien komen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:ik was ook vrij laat wakker. Wij konden een lege kamer bij maarten gebruiken. We hebben zeker tot 6 uur s'ochtends gezeten om dat luchtbed op te blazen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: situatieschets: vinnie: pfffff pfffff pfffff liesbeth :VIIIIINCEEEEEEEENNNNTTTT!!!!!!!!! |
|
|
|
quote:*kuch* ik heb bijna dat hele luchtbed opgeblazen. Ik was nog redelijk nuchter Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Heb je al een blauwe plek of viel het mee...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hee, lies, zal ik eens wat verklappen. In het jaar 1800-en-nog-wat was er een briljante uitvinder die-een-naam-heeft-maar-die-me-op-dit-moment-ff-niet-te-binnen-schiet, maar dat doet er ook ff niet toe. Iig heeft deze uitvinder de luchtbedoppomppomp uitgevonden... misschien een ideetje voor de volgende keer Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:Er waren alleen geloof ik een paar automobilisten wat minder blij |
|
quote: Ach .. zo erg is het toch niet als iemand een plant op je auto parkeert? |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |