![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Tegen de bloembak ![]() ![]() |
|
oooooooooooooo die, ja tegen die wel. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote:met ijzeren staven ect. schreeuwen ect. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 27-01-2003 21:08] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote:oh neen die ijzeren staven was jij niet.. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Ik wou net zeggen, de enige staaf waar ik zaterdagavond iets mee heb gedaan was nie van ijzer.... en ja, dat weet ik zeker :p Maar eh... vertel eens, wie was dat dan wel met ijzeren staven en wat heb ik gemist??? [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 27-01-2003 21:09] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote:kon je uberhaupt nog iets ![]() ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Even speciaal voor degenen onder u die het gemist hebben, even een herhaling: quote: Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
Die ijzeren staven waren relaxed kun je leuke dingen mee doen ![]() ![]() |
|
quote: Oke, biecht maar op, wat heb je uitgevroten? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote:ohw arme olivier ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Nee, dat viel wel mee, hij kon zondagochtend nog gewoon lopen ![]() Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote:en jij? ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Ikke?Helemaal niks hoor heb toch al gezegd dat ik heel lief ben enzo ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Je denkt zeker dat ik zondagochtend aanspreekbaar was?? whahaha... heb de ochtend niet voorbij zien komen ![]() ![]() Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote:ik was ook vrij laat wakker. Wij konden een lege kamer bij maarten gebruiken. We hebben zeker tot 6 uur s'ochtends gezeten om dat luchtbed op te blazen. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: situatieschets: vinnie: pfffff pfffff pfffff liesbeth :VIIIIINCEEEEEEEENNNNTTTT!!!!!!!!! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:*kuch* ik heb bijna dat hele luchtbed opgeblazen. Ik was nog redelijk nuchter Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:Heb je al een blauwe plek of viel het mee...? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Hee, lies, zal ik eens wat verklappen. In het jaar 1800-en-nog-wat was er een briljante uitvinder die-een-naam-heeft-maar-die-me-op-dit-moment-ff-niet-te-binnen-schiet, maar dat doet er ook ff niet toe. Iig heeft deze uitvinder de luchtbedoppomppomp uitgevonden... misschien een ideetje voor de volgende keer ![]() Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote:Er waren alleen geloof ik een paar automobilisten wat minder blij ![]() ![]() |
|
quote: Ach .. zo erg is het toch niet als iemand een plant op je auto parkeert? ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |