|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ok, bedankt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Fuck zeg, komt die Limbo nou ook al?!? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Oooh! I can see my house from here!! Woohoo!! "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
S_S gaat met de auto vannuit R'dam Voor de mensen die mee willen Ik hoor het wel. I s daar trouwens makkelijk parkeren ??? of ben je net als hier dat je een lening moet afsluiten om te kunnen parkeren ??? Wiegen Meister ! |
|
Ja, de echte metalheads komen natuurlijk |
|
quote: Ja, ik kom weer een cursus bier zuipen voor beginners geven. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Ik zal eens opletten. Jij betaald toch? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Kan jij huigen eigenlijk?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Wat de fok is huigen? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Maar nou weet ik nog niet of je er makkelijk kan PARKEN ???? Wiegen Meister ! |
|
Ik kan niet |
|
quote: huigen is je huig openzetten zodat je het bier zonder te slikken je keelgat in laat lopen. Is handig bij goedkoop schijtbier als amstel en bavaria. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Uhm, niet echt. Volgens mij wel, er zit een straat verder op een parkeerplaats, bij de kerk tegenover het musuem.. Is 1 a 2 minuten lopen. [Dit bericht is gewijzigd door Astaroth op 24-01-2003 20:10] "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: Nee, dat kan ik niet, mijn ex-schoonvader die kon dat echt bruut, was net een gootsteen, dat geluid! Glok, glok, glok, glok. Die goot zich zo een fles bier zijn hals in. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Word de lijst nog ff geupdate ??? - Angela Mortis - Cadaveria - Dwaallicht - Greycloak - Iron Maiden - Mörke - Rajackar - Valorian - Witch - Wishmastor - Aroussa - Count Magistus - Shadow_Smile word volgens mij een zeer kleine meeting Wiegen Meister ! |
|
- Angela Mortis - Cadaveria - Dwaallicht - Greycloak - Iron Maiden - Mörke - Rajackar - Valorian - Witch - Wishmastor - Aroussa - Count Magistus - Shadow_Smile - Ga er maar vanuit dat Limburg ook weer vertegenwoordigd is in de vorm van Heiden Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Als je bij Dwaal voor de deur gaat staan schijnt het te kunnen. Veel plek. Zegt ie. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik ken ook bijna niemand die het kan, maar ik ontvang sinds kort ieder weekend training van een zeer begaafd huiger. Ik stik steeds bijna. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Op 24 januari 2003 20:10 schreef het volgende: Word de lijst nog ff geupdate ??? - Angela Mortis - Cadaveria - Dwaallicht - Greycloak - Iron Maiden - Mörke - Rajackar - Valorian - Witch - Wishmastor - Aroussa - Count Magistus - Iskariot - Heiden - Shadow_Smile wordt volgens mij een zeer kleine meeting... Ik kom alleen wat later, is trouwens de grootste mneeting waar ik ooit bij ben geweest |
|
quote: Is het ver lopen van het huis van Dwaal ? Wiegen Meister ! |
|
Géén idee, maar zoals je ziet woont ie best aan de rand van Utreg. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Valt wel mee, 10 minuten ofzo |
|
quote: Oooooooooooooooooooo Wiegen Meister ! |
|
quote: hmmm... je kan wel meerijden geen probleem.. mail me ff over hoe en wat (graag voor 11.15) oja wensmeester zorg jij dat je 21.00 uur in de so what ben ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |