|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kom wel weet niet-hoe-laat naar de boothill toe. |
|
Als er nou ff wordt afgesproken waar... Scheelt een hoop met het vinden MuayThaigerrr!! |
|
Haha, ja utrecht is niet zo groot |
|
utrecht centraal is misschien een goede plek om af te spreken of stairway?? Roep maar een tijd.. |
|
ok jongens... om 8 uur op 't station onder de grote blauwe borden? is dat wat? |
|
Ik ben voor |
|
Als iemand weer ff een mobiel nummer achterlaat, is de groep voor laatkomers wat makkeijker te vinden. MuayThaigerrr!! |
|
quote: same here.. ik krijg zo m'n nummer, dan pleur ik em hier neer |
|
Ja heb m wel aan een paar mensen al gegeven dus ga ik t die maar vragen |
|
okeej.. mijn nummer: 06-28366470 van Vincent.. je zal een gare voicemeel krijgen van ene Thomas heb nog geen beltegoed gehad om em te veranderen ik kan dus ook niet terugbellen helaas.. |
|
Ok maar weer een lijstje, wie is er om 20:00 onder t blauwe bord op Utrecht CS -Wishmaster -Witch Vult u maar weer aan... |
|
hoe zit het met de volgende lijst? -Aerodis -Angela Mortis -Astaroth -Cadaveria -Dwaallicht -Einsatzcommando -Iron Maiden -Metalheus -Metallica freak -Mörke -Rajackar -Valorian -Witch -Zwaarmetaal -Wishmastor -Metallica-freak +babe ZEG even wie er nog komen en wie niet en wie er nog meer wilt komme... is wel zo handig, voor 1 persoon reis ik niet op en neer.. |
|
Mörke komt geloof ik ook maar ik weet niet hoelaat |
|
Ik had al gezegd dat het mijne een misschienetje is... Zo ja, dan spreek ik af bij Dwaallie. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ok |
|
gaat er een nachttrein naar zwolle? Je moeder. |
|
Tot hoe laat zijn de meetse mensen er nog? Ik kan pas waarschijnlijk om een uur of 11 komen. Zijn er dan mensen in de Boothill? |
|
Vast wel |
|
quote: ik vrees dat dan mijn fokking trein alweer richting huis moet... of ik moet opt station slapen, wat ik niet doe.. |
|
quote:Misschien kan je bij dwaal slapen, anders wel bij mij. Dat is alleen lastig, je kan je spullen namelijk niet van te voren bij mij droppen (ben dan weg, andere verplichtingen). |
|
quote: nah snie nodig.. anders verspil ik veuls te veel geld |
|
quote:Ikke? Als Mörke er gaat zijn wordt de kans wel groter. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nou en bedankt |
|
quote:Okee, nóg groter. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |