|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijstje -aerodis -Metalheus -Wishmaster -Angela Mortis -Dwaallicht -Iskariot |
|
België is echter altijd fucking druk . Of je moet iedereen 's middags al optrommelen. Ik kom trouwens toch pas 's avonds denk ik. |
|
Wanneer gaat dit plaatsvinden? |
|
ik kom wanneer mijn portomenee 't toelaat... maar waarscheinlijk smiddag's ( 2 pagina's! wat zei u Karnifloor? ) |
|
quote: alwaar wij ons gaan vullen met Orval |
|
Of Barbar Ik ben trouwens voor den namidag ener zaterdag MuayThaigerrr!! |
|
laten wij doorgaan tot diep in den nacht |
|
Of Brugs Tripel.... |
|
wij vullen ons met ALLES hoppaa! gmrbl, ik heb er nu al zin in, ik weet niet eens wanneer het is |
|
quote:en weer terug naar huis rollen? geniaal MuayThaigerrr!! |
|
We kunnen ook gewoon buiten gaan zitten als het niet regent, zit je ook niet in zo'n stinkend cafe. |
|
ja lekkor in de wintor... |
|
quote:Watje en de Nederlandsche wintors zijn toch nooit koud dus |
|
hehe, das waar, ik zit liever binnen, hoefkniet zo'n eind te lope om beer te bestelle |
|
quote:Cool. Afhangende van mijn rooster zal ik en freundin auch aanwezig zijn. Denk ik. |
|
Aanstaande zaterdag ga ik naar Utrecht, Stairway ofzo .. schijnt vettig te zijn? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Neh, Stairway zuigt... |
|
quote: Ik kom uit Enschede, ik ben vast slechter gewend Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
nee dat bent u niet, veel plezier |
|
Stairway is wel ok. Beetje prijzig alleen. |
|
Het is een sell-out café, rah!! [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 27-11-2002 21:23] |
|
eerst een dstum weten |
|
hmm ... vrijdag 6 december? zaterdag 7 december? vrijdag 13 december? zaterdag 14 december? wakin the dead xmass festival vrijdag 27 december? zaterdag 28 december? mij maakt het niet uit al zal 27 of 28 decemebr het best uitkommen ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Maakt mij niets uit, ik kan altijd wel komen. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |