|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja dat is ok! die 1e 2 dingen heb ik nog nooit van gehoord. Tiramisu Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Tiramisu heerst!! |
|
quote:gaan we nu eindelijk weer eens een pilsie drinken wijfie? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hahaha . Gazpacho is een koude spaanse soep op tomatenbasis. Weet niet of jij het lust. (je probeert het maar ) . Er zitten geen groenten in iig . En de soufflé, tja, wat voor soufflé, dat weet ik nog niet. Een soortement van kaassoufflé uiteraard, en dan vet machtig enzo. Met lekkere kazen erin, en dan lekker luchtig doch loodzwaar. Eh.... weet ik veel. Dat bedenk ik nog wel. |
|
*lacht hartelijk* hahaha |
|
quote: Het klinkt wel Liesbeth proof en wij nemen je aanbod graag aan! Zeg maar hoe laat je ons verwacht. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ehm, Dwaal, mag de organisatie een toetje nuttigen? |
|
quote: Uur of vijf is prima! Heb ik mooi de tijd om boodschappen te doen. |
|
quote: Als ik overhoud neem ik wel mee naar de Boothill . |
|
in een tupperware bakkie |
|
quote: Met nadruk op als Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
|
|
|
|
quote:Ik bericht je nader over het precieze tijdstip! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
basterds... ik verzet de datum hoor! |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Wij niet Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
*snurk* nou... dan koop ik zelf wel een bak tiramisu |
|
quote: Oh ja, die is vast VEEEEEEL lekkerder dan wanneer je het zelf maakt. |
|
precies ja! |
|
quote: |
|
hahahha ik moet toegeven... die was droog |
|
quote: Kwartje, klik, hoeplaaa. |
|
maar serieus... ik heb wel eens zelf tiramisu gemaakt... echt een oraal orgasme! heerlijK! (in je mond dus... nee ik heb geen american pie gezien..) maar die uit de plastieken bakskes uit de AH kunnen er ook zeker mee door |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |