IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Avondje Utrecht zuipen deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 26-01-2003 14:13 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 26 januari 2003 14:11 schreef Saphire het volgende:
*lol* En volgens mij botste ik op de terugweg tegen een ZM-ster op. Kan ook zijn dat ik het mis had hoor....

was jij dat

hehe, nee geen idee


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-01-2003 14:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Het is mij iig niet opgevallen, maar ik had het dan ook druk .

Wel duur trouwens, de Hertog Jan in de boothill. En het alternatief: Oranjeboom.
Best een lamme kroeg eigenlijk. Volgende keer maar weer naar een etablissement van stand .


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 26-01-2003 14:14 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

mja, kvond achteraf de Boot een beetje kont.. geen ruimte, beetje jammer... maar Dwaal kent ongetwijfeld meerdere alternatieven voor volgende keer?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-01-2003 14:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Het Pandje is wel relaxed, maar erg studentikoos. Café België is meestal te vol, Ledig Erf is een fijne kroeg maar erg klein, Springhaver heerst maar is ietwat 'vet alternatief', Mick O'Connels is een gave Ierse pub maar er hangen lame TV's aan het plafond en de muziek staat te hard, de Firkin is wel lachen (ook Ierse pub) en als je een heerlijke hekel aan hippies hebt kunnen we ook een keer met z'n allen de Ekko onveilig maken (wel vier euro entree maar er is ook een dansvloer voor lompe en lamme acties enzo en voor de vrijgezellen onder ons, het stikt er af en toe van de mooie vrouwen ).

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 26-01-2003 14:29]


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 26-01-2003 14:21 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 14:18 schreef Dwaallicht het volgende:
Het Pandje is wel relaxed, maar erg studentikoos. Café België is meestal te vol, Ledig Erf is een fijne kroeg maar erg klein, Springhaver eerst maar is ietwat 'vet alternatief', Mick O'Connels is een gave Ierse pub maar er hangen lame TV's aan het plafond en de muziek staat te hard, de Firkin is wel lachen (ook Ierse pub) en als je een heerlijke hekel aan hippies hebt kunnen we ook een keer met z'n allen de Ekko onveilig maken (wel vier euro entree maar er is ook een dansvloer voor lompe en lamme acties enzo en voor de vrijgezellen onder ons, het stikt er af en toe van de mooie vrouwen ).


Ekko is cool
De Acu is trouwens ook een alternatief. Maar daar zitten nog meer hippies als in de Ekko en het is KLEIN!


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 26-01-2003 14:22 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

hehe Ekko sounds fine to me


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 26-01-2003 14:24 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 14:22 schreef Wishmaster het volgende:
hehe Ekko sounds fine to me


Maar dan wil ik wel iets afspreken. Op een groep mensen die ik niet ken afstappen is not my cup of tea....


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-01-2003 14:30 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Kortom: Utreg voor metalheads zuigt maden door een rietje als ik het zo lees.
Fuck het, Dwaal waarom ontdoe je niet de keuken bij jullie van onnodige obstakels en organiseer je bij jou iets?
Zitplaatsen zat, koeling zat, decibellen MEER als zat en de juiste CD's binnen handbereik zeker als men zelf CD's meeneemt.
Gewoon 1/3 van de avond bij jou, dan 1/3 naar de stad in een brakke kroeg met de locals en daarna weer bij jou.

Tevens is het makkelijk te bereiken met het OV aangezien de bushalte daar dichtbij ligt.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 26-01-2003 14:33 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 14:30 schreef MBMarduk het volgende:
Kortom: Utreg voor metalheads zuigt maden door een rietje als ik het zo lees.
Fuck het, Dwaal waarom ontdoe je niet de keuken bij jullie van onnodige obstakels en organiseer je bij jou iets?
Zitplaatsen zat, koeling zat, decibellen MEER als zat en de juiste CD's binnen handbereik zeker als men zelf CD's meeneemt.
Gewoon 1/3 van de avond bij jou, dan 1/3 naar de stad in een brakke kroeg met de locals en daarna weer bij jou.

Tevens is het makkelijk te bereiken met het OV aangezien de bushalte daar dichtbij ligt.



Hahaha, subtiele hint hey .

Ik vraag me wel steeds af waarom mensen dat 1/3 staddeel erbij halen als "Utreg voor metalheads maden door een rietje zuigt".


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-01-2003 14:33 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Yeah, zeg je wat.

De keuken was schoon, trouwens. Maar het begint geloof ik een ietwat irritant terugkerend ritueel voor m'n huisgenoten te worden . Zo heeft dit keer Mörke een prachtige brandende kerk op de keukenkast getekend, en een hele grote kop op de andere kastjes en is het overgebleven deel van de taart die een huisgenote speciaal voor d'r eigen verjaardag had gebakken opgevreten door bezopen types .


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 26-01-2003 14:42 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 14:33 schreef Dwaallicht het volgende:
Yeah, zeg je wat.

De keuken was schoon, trouwens. Maar het begint geloof ik een ietwat irritant terugkerend ritueel voor m'n huisgenoten te worden . Zo heeft dit keer Mörke een prachtige brandende kerk op de keukenkast getekend, en een hele grote kop op de andere kastjes en is het overgebleven deel van de taart die een huisgenote speciaal voor d'r eigen verjaardag had gebakken opgevreten door bezopen types .


Goh, misschien een idee ofzow...Maarreh Astaroth woont ook op het IBB (waar ik nu ook overigens me zit te vervelen) en hier is ook een keuken enzow...


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-01-2003 14:43 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 14:33 schreef TNightmare het volgende:
Hahaha, subtiele hint hey .

Ik vraag me wel steeds af waarom mensen dat 1/3 staddeel erbij halen als "Utreg voor metalheads maden door een rietje zuigt".

Omdat voor veel mensen veel gezelliger is om ook iets extra's van de stad mee te pikken als je toch wilt "stappen". Zeg maar een alternatief "luchtje scheppen".
Al is het maar met z'n allen met wat kratten zeulen naar een stadspark en daar midden in de nacht op het gras liggen en een gezellig sfeertje bouwen. Liefst een end weg van straatlantaarns.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-01-2003 14:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja ofzow, maar daar moet-ie (Astaroth) dan maar zelf mee aankomen enzow .

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 26-01-2003 14:43]


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 26-01-2003 14:47 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 14:43 schreef MBMarduk het volgende:
Omdat voor veel mensen veel gezelliger is om ook iets extra's van de stad mee te pikken als je toch wilt "stappen". Zeg maar een alternatief "luchtje scheppen".
Al is het maar met z'n allen met wat kratten zeulen naar een stadspark en daar midden in de nacht op het gras liggen en een gezellig sfeertje bouwen. Liefst een end weg van straatlantaarns.



Kijk, daar heb je dus niet eens een café of andere Utregse inboorlingen voor nodig .


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 26-01-2003 14:48 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 14:43 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja ofzow, maar daar moet-ie (Astaroth) dan maar zelf mee aankomen enzow .


daar zorg ik wel voor...


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-01-2003 16:12 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 14:33 schreef Dwaallicht het volgende:
Yeah, zeg je wat.

De keuken was schoon, trouwens. Maar het begint geloof ik een ietwat irritant terugkerend ritueel voor m'n huisgenoten te worden . Zo heeft dit keer Mörke een prachtige brandende kerk op de keukenkast getekend, en een hele grote kop op de andere kastjes en is het overgebleven deel van de taart die een huisgenote speciaal voor d'r eigen verjaardag had gebakken opgevreten door bezopen types .

Ik weet van niks
Maareh, was wel een leuke avond voor de tijd dat ik er was, alleen Boothill had echt idiote bierprijzen (kut cafe, ik moet er bijna zelf eentje beginnen).

ps. Maarten, ik heb perongeluk mn tas bij jouw laten liggen, ben jij vanavond thuis zodat ik hem kan ophalen?


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 26-01-2003 16:13 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

hmm, Iskariot heb ik niet gezien? naja.. pak aan


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-01-2003 16:15 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 16:13 schreef Wishmaster het volgende:
hmm, Iskariot heb ik niet gezien? naja.. pak aan
Ik was ook ook pas rond 2 uur


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-01-2003 17:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

*is weer wakker*

Hoi, ik heb nog gepoold geloof ik...?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 26-01-2003 19:54 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

haha, kwam Morke en Witch (toch?) tegen op Utrecht Centraal vandaag echt grappig


I spy with my little and verrry evil eye.....


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 26-01-2003 19:59 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 16:15 schreef Iskariot het volgende:
Ik was ook ook pas rond 2 uur


toen ging ik net weg,.. Rajack en z'n dronken I_M thuis brengen


Wiegen Meister !


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 26-01-2003 20:03 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Hehe, heel en wakker aangekomen ToetToet?

't Was weer erg gezellig trouwens


MuayThaigerrr!!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-01-2003 20:08 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 19:59 schreef Shadow_Smile het volgende:
toen ging ik net weg,.. Rajack en z'n dronken I_M thuis brengen

Haha, heb het gehoord ja


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 26-01-2003 20:19 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 26 januari 2003 20:08 schreef Iskariot het volgende:
Haha, heb het gehoord ja

sterker nog, kheb 't mee gemaakt haha


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 26-01-2003 20:35 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 20:03 schreef Angela Mortis het volgende:
Hehe, heel en wakker aangekomen ToetToet?

't Was weer erg gezellig trouwens


Ik heb het overleefd heb Rajack en IM thuis gebracht,.... en toch wel ff 140 km/h met mijn koek blik gereden (vol beladen )


Wiegen Meister !


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen