|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is mij iig niet opgevallen, maar ik had het dan ook druk . Wel duur trouwens, de Hertog Jan in de boothill. En het alternatief: Oranjeboom. Best een lamme kroeg eigenlijk. Volgende keer maar weer naar een etablissement van stand . |
|
mja, kvond achteraf de Boot een beetje kont.. geen ruimte, beetje jammer... maar Dwaal kent ongetwijfeld meerdere alternatieven voor volgende keer? |
|
Het Pandje is wel relaxed, maar erg studentikoos. Café België is meestal te vol, Ledig Erf is een fijne kroeg maar erg klein, Springhaver heerst maar is ietwat 'vet alternatief', Mick O'Connels is een gave Ierse pub maar er hangen lame TV's aan het plafond en de muziek staat te hard, de Firkin is wel lachen (ook Ierse pub) en als je een heerlijke hekel aan hippies hebt kunnen we ook een keer met z'n allen de Ekko onveilig maken (wel vier euro entree maar er is ook een dansvloer voor lompe en lamme acties enzo en voor de vrijgezellen onder ons, het stikt er af en toe van de mooie vrouwen ). [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 26-01-2003 14:29] |
|
quote: Ekko is cool De Acu is trouwens ook een alternatief. Maar daar zitten nog meer hippies als in de Ekko en het is KLEIN! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
hehe Ekko sounds fine to me |
|
quote: Maar dan wil ik wel iets afspreken. Op een groep mensen die ik niet ken afstappen is not my cup of tea.... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Kortom: Utreg voor metalheads zuigt maden door een rietje als ik het zo lees. Fuck het, Dwaal waarom ontdoe je niet de keuken bij jullie van onnodige obstakels en organiseer je bij jou iets? Zitplaatsen zat, koeling zat, decibellen MEER als zat en de juiste CD's binnen handbereik zeker als men zelf CD's meeneemt. Gewoon 1/3 van de avond bij jou, dan 1/3 naar de stad in een brakke kroeg met de locals en daarna weer bij jou. Tevens is het makkelijk te bereiken met het OV aangezien de bushalte daar dichtbij ligt. |
|
quote: Hahaha, subtiele hint hey . Ik vraag me wel steeds af waarom mensen dat 1/3 staddeel erbij halen als "Utreg voor metalheads maden door een rietje zuigt". |
|
Yeah, zeg je wat. De keuken was schoon, trouwens. Maar het begint geloof ik een ietwat irritant terugkerend ritueel voor m'n huisgenoten te worden . Zo heeft dit keer Mörke een prachtige brandende kerk op de keukenkast getekend, en een hele grote kop op de andere kastjes en is het overgebleven deel van de taart die een huisgenote speciaal voor d'r eigen verjaardag had gebakken opgevreten door bezopen types . |
|
quote: Goh, misschien een idee ofzow...Maarreh Astaroth woont ook op het IBB (waar ik nu ook overigens me zit te vervelen) en hier is ook een keuken enzow... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Omdat voor veel mensen veel gezelliger is om ook iets extra's van de stad mee te pikken als je toch wilt "stappen". Zeg maar een alternatief "luchtje scheppen". Al is het maar met z'n allen met wat kratten zeulen naar een stadspark en daar midden in de nacht op het gras liggen en een gezellig sfeertje bouwen. Liefst een end weg van straatlantaarns. |
|
Ja ofzow, maar daar moet-ie (Astaroth) dan maar zelf mee aankomen enzow . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 26-01-2003 14:43] |
|
quote: Kijk, daar heb je dus niet eens een café of andere Utregse inboorlingen voor nodig . |
|
quote: daar zorg ik wel voor... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Ik weet van niks Maareh, was wel een leuke avond voor de tijd dat ik er was, alleen Boothill had echt idiote bierprijzen (kut cafe, ik moet er bijna zelf eentje beginnen). ps. Maarten, ik heb perongeluk mn tas bij jouw laten liggen, ben jij vanavond thuis zodat ik hem kan ophalen? |
|
hmm, Iskariot heb ik niet gezien? naja.. pak aan |
|
quote:Ik was ook ook pas rond 2 uur |
|
*is weer wakker* Hoi, ik heb nog gepoold geloof ik...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
haha, kwam Morke en Witch (toch?) tegen op Utrecht Centraal vandaag echt grappig I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: toen ging ik net weg,.. Rajack en z'n dronken I_M thuis brengen Wiegen Meister ! |
|
Hehe, heel en wakker aangekomen ToetToet? 't Was weer erg gezellig trouwens MuayThaigerrr!! |
|
quote: Haha, heb het gehoord ja |
|
quote: sterker nog, kheb 't mee gemaakt haha |
|
quote: Ik heb het overleefd heb Rajack en IM thuis gebracht,.... en toch wel ff 140 km/h met mijn koek blik gereden (vol beladen ) Wiegen Meister ! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |