|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
We gaan wel naar de boothill hoop ik? |
|
Wij wel . |
|
VET ALTERNATIEF!! |
|
-Aerodis -Angela Mortis -Astaroth -Cadaveria -Dwaallicht -Einsatzcommando -Iron Maiden -Metalheus -Metallica freak -Mörke -Rajackar -Valorian -Witch -Zwaarmetaal -Wishmastor -Metallica-freak +babe 2 keer? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Yessss, my young paduan learner.... Dit slaat nergens op. |
|
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik kom. Ga die dag naar Amsterdam voor een open dag. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ah joh. Kom je na die open dag gezellig naar de Boothill . |
|
quote:ik zal wel even kijken. Kunnen wij bij jou chrashen? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Jawel, dat moet maar kunnen. Er komen waarschijnlijk ook wat duitsers . Maar we zien wel hoe dat te verdelen. Ik heb 3 banken, en er zijn nog 2 plekken over op m'n kamer. In totaal ruimte voor 5 gasten. |
|
damn, als we niet uitkijken wordt het nog gaaf |
|
hmmzzz..ik moet de 26e sowieso in Utrecht zijn...ik zal er eens over nadenken I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Die duitsers kunnen wel weer bij mij pitten net als de vorige keer |
|
quote: Alle.... VIJF??? Ik heb plek voor 3 iig . En voor Vincent en Liesbeth. |
|
quote:thanx dude Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Dan kunnen die andere 2 wel bij mij slapen,de rest ook wel maar in de keuken |
|
Ik kom toch. De opendag is van 10 tot 2 uur s'middags dus ff shoppen en via a'dam naar Utrecht! Hoe laat? btw? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
goedzo! enne hoe laat? geen idee.. 9 uur ofzo? |
|
quote: Dat moet je aan de organisatoren vragen. Wij (Raj, IM en ik) komen wrsch. pas tegen een uur of tien/elf. |
|
2 meat-ingen in 2 weken ? Da's welleeuhmm, veul ! Ik, Wil Schuurman |
|
ik wist niet dat ollie en yvette ook kwamen . Ik kom denk ik wel vroeg, weet anders niet waar ik de rest van de tijd moet rondhangen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Da's gezellig, want alle ongezellige mensen blijven weg . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 14-01-2003 22:23] |
|
nuuuuh tja, tijd? ik weet niet, hoe laat gaan de laatste treinen richting De Haag |
|
quote: Wil je meeëten? Gazpacho + soufflé + tiramisu. Je kunt Val meeslepen. |
|
Ik ben niet ongezellig ! Saxon heerscht heel utrecht eruit ! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |