![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind alles best, als we maar niet weer in die kinderdisco gaan zitten. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
. (dubbele post) [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 09-01-2003 22:49] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: Sorry Dwaallie, volgende keer mag je weer met Raj, kee??? *troost troost* Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote:Yah!!!!!! Laten we de Galgenwaard gaan kraken ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hmmm ik vind de 25e wel een goede datum, hoe laat , welke kroeg(en) ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl ![]() |
|
quote: is een goed idee van aerodis Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl ![]() |
|
Right, uhm, maar waar? Afgezien van Boothill, Belgie en Stairway to Heaven ken ik niet echt andere kroegen die gezellig danwel boeiend zijn. ![]() "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." ![]() |
|
tja, het kraken van de galgenwaard gaat niet echt lukken ben ik bang. waar is bier goedkoop? waar is orval ![]() ![]() |
|
j'y serai ![]() maar waar dus? Ik heb trouwens wel een crashplaats of twee in geval van nood [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 12-01-2003 15:11] MuayThaigerrr!! ![]() |
|
Ik komt ook ![]() ![]() |
|
Jongens.. dit roept om een: LIJSTJEEEUH! Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Nou een lijstje dan maar: -Aerodis -Angela Mortis -Astaroth -Cadaveria -Dwaallicht -Einsatzcommando -Iron Maiden -Metalheus -Metallica freak -Mörke -Rajackar -Valorian -Witch -Zwaarmetaal Vult u maar aan.... ![]() |
|
tss.. topicstartorrr word weer vergete... -Aerodis -Angela Mortis -Astaroth -Cadaveria -Dwaallicht -Einsatzcommando -Iron Maiden -Metalheus -Metallica freak -Mörke -Rajackar -Valorian -Witch -Zwaarmetaal -Wishmastor ![]() |
|
quote: Sorry ![]() ![]() |
|
hehe ![]() ![]() |
|
Heeft de topicstarter ineens wel geld tot izjn beschikking in januari? ![]() Naja, mooi dat je ook komt anyway ![]() MuayThaigerrr!! ![]() |
|
quote: hehe, me ouders waren in een gare bui om een paarhonderd euro op me bank te pleuren ![]() dusse.. ja ik ben daar ![]() ![]() |
|
Ik kom in principe wel ook jah ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: als ze single is? ![]() neem mee! -Aerodis -Angela Mortis -Astaroth -Cadaveria -Dwaallicht -Einsatzcommando -Iron Maiden -Metalheus -Metallica freak -Mörke -Rajackar -Valorian -Witch -Zwaarmetaal -Wishmastor -Metallica-freak +babe ![]() |
|
ah gaaf! ik heb er zin in gasten! ![]() |
|
GODVEREDOMME SLAYER! ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
ik neem ook nog een paar vrienden mee...vriendin zit er denk ik niet in... ![]() ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl ![]() |
|
quote: Je moet wel goed lezen wishmaster! er staat M'N vriendin NIET EEN vriendin. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |