|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
La Via Volta gaat in 2009 weer de baan berijden in Walibi. |
|
Eind mei weer naar de efteling Het is de lichtinval ;') |
|
begin mei eindelijk naar walibi |
|
quote: Nee The trend is dead. |
|
ER en ik waren er ook gister. :') |
|
Stoer man. |
|
quote: Dat zet je toch niet op een forum, man! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Toen al gepland. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 09-07-2008 22:32] |
|
Met voorbedachte rade dus ook nog eens. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Joh, anders zien wij toch niet hoe knuffelig en knus die twee zijn. Snap dat nou toch eens Wim! |
|
Ik krijg ineens zin om allerlei pretpark foto's van mij en psycho pippi te gaan posten. Voor de achtbaan, in de achtbaan, achter de achtbaan. Wat nou knuffelen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Binnenkort nog maar eens een keer naar Six Flags. |
|
Ik had 'vroeger' zo'n seizoenskaart voor Six Flags dus ik ben er erg vaak geweest toen, was altijd wel leuk.. |
|
Oud doch relevant: Meisje raakt voeten kwijt in attractie Uitgegeven: 22 juni 2007 08:53 AMSTERDAM - Een 16-jarig meisje is donderdag bij een ongeval in een attractie in het pretpark Six Flags in de Amerikaanse staat Kentucky haar beide voeten kwijtgeraakt. Het ongeluk gebeurde in de Superman Tower of Power, een attractie waarin de karretjes met een snelheid van 87 kilometer per uur 47 meter naar beneden zoeven. Falk AdSolution Koord Tijdens de val raakte een kabel van de attractie los die vast kwam te zitten rond de voeten van de tiener en deze afsneed, zo meldt CNN. Onvoorzichtige tiener onthoofd door achtbaan Uitgegeven: 29 juni 2008 13:39 AMSTERDAM - Een Amerikaanse tiener is onthoofd toen hij door een achtbaan werd geraakt nadat hij over een paar hekken was geklommen in Six Flags over Georgia. ANP Wat de 17-jarige jongen uit South Carolina bezielde om over de twee meter hoge hekken te klimmen, terwijl daar duidelijk 'gevaarlijk terrein' op stond, is onduidelijk, zei een woordvoerster van het amusementspark. Maar volgens ooggetuigen wilde de jongen een hoed pakken die hij was verloren toen hij een rit maakte op de Batman achtbaan. De politie zei dat de achtbaan in volle vaart draaide toen de jongen werd geraakt. Volgens de website van Six Flags bedraagt de topsnelheid tachtig kilometer per uur. De achtbaan blijft uit respect voor de nabestaanden tot maandag gesloten. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat is er relevant aan? |
|
Ik ga binnenkort weer eens naar Sixflags, hopen dat er nog wat rondvliegende ledematen te zien zullen zijn. De klassieker: http://www.youtube.com/watch?v=HzS-OdWVpHo |
|
Binnenkort ook maar eens wat vrienden proberen te charteren voor wat rollercoaster fun! Een paar jaar gelijden tijdens mijn vakantie in Chicago nog in deze beauty geweest! bub |
|
Zo, even een date gefixt naar de Efteling over twee weken. Ben er jaren niet geweest, dus dikke zin in, en het vrouwelijk gezelschap is ook zeker niet te versmaden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Tientallen gewonden attractiepark Tientallen personen zijn gewond geraakt door een ongeval met een attractie in het pretpark Liseberg in het Zweedse Gothenburg. Achttien mensen moesten naar het ziekenhuis. Twee gewonden zijn er ernstig aan toe. De attractie is de zogeheten Rainbow, waarbij passagiers zittend op een platform enkele tientallen meters de lucht ingaan. In de 25 jaar oude attractie zaten ruim dertig mensen. Waarom het platform scheef zakte en de grond raakte, wordt onderzocht. Dit is hem 5 dagen eerder: http://nl.youtube.com/watch?v=nFF8N_Tqq_k |
|
|
|
Vandaag naar Walibi geweest. Weer was lekker en het was niet extreem druk. Perfecte dag uitgekozen dus. |
|
N0h, wie gaan er allemaal naar Walibi 24 oktober (vrijdags)? |
|
Ik |
|
quote: quote:? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |