|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet in Goliath maar wel in de Rock & Rollercoaster in Disney Studios Park en die is heftig!! Aerosmith keihard op en je wordt weggeschoten met het maximum aantal G's Rock & Roll, letterlijk |
|
In Disneyworld is er één in het donker...beestig leuk!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Erm, over achtbanen gesproken, vanavond ga ik die foto bij Elmar scannen. Ik post het vanavond!!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik HAAT six flags, ik HAAT tv reclames voor sixflags en ik HAAT achtbanen want ik HAAT misselijk worden. En verder zijn de entreeprijzen mij veelste hoog. |
|
quote: hier +/- 40 gulden, in de usa was het volgens mij $44 Oud Vuil. |
|
quote: Jij was toch te true om tv te kijken ? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Nee, dat was Dwaallicht. |
|
Ik ben ook te TRUE voor pretparken. |
|
dan maar niet true maar achtbanen zijn nu eenmaal geweldig Oud Vuil. |
|
Ze zouden een achtbaan naar Wim moeten vernoemen. |
|
quote: dank u dank u dat zou dan wel een hele vette achtbaan moeten zijn. nix geen aerosmith door de speakers, maar darkthrone etc. zwart moettie ook natuurlijk zijn, enne eeuh, door de duivel bezeten en 6 loopings en... klinkt toch best wel weer true, dan. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 16-07-2002 22:05] Oud Vuil. |
|
Ok ik ben de linker. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Wordt het niet eens tijd dat wij een ZM-uitje naar Six-fags op poten zetten? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ja! Te gek plan. the only pleasure is pain |
|
quote:Cool, en met springschansen die over vurige afgronden gaan. En bij de start hoor je "UnhoOlyYYy blAAackmEtAAaAl" zoals Fenriz het schreewt. En bij elke rit worden er een aantal christenen aan boort gezet die je dan boven die afgronden er uit mag donderen. |
|
mét burzum shirt en evil face. hoe trueer kun je zijn maar serieus, robin hood is geweldig! houten achtbanen hebben mijn voorkeur. de geur van houten, het harde ratelen en de hoekige bonkige afdaling met je kop blak langs die balken, geweldig!!! Oud Vuil. |
|
He Heos, op die foto zie je er waarempel nog cool uit ook. |
|
de achtbaan zuigt als de pest ga je erin denk je een kick te krijgen je gaat omhoog valt halver wege in slaap wordt wakker en je blijkt klaar te zijn nou echt boeiend maar al die achtbanen zuigen als je voor de kick iets gaat doen moet je gewoon gaan bungyjumpen of zo dan krijg je teminste een echt kick het type niet lullen maar metal luisteren |
|
quote: Heeft, naast Vampire girl, nog iemand anders zin om dat park eens onveilig te maken met wat langharig werkschuw tuig? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
De Goliath is (was) een hoerekot hier in Kortrijk! (Wie is er dààr al geweest?) |
|
quote: Moi Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ikke niet .. ik haat pretparken .. too much annoying little kids and screaming people |
|
[moppersmurfmodus] Ik heb ook een hekel aan pretparken, allemaal irritante domme blije mensen daar, en ik wil helemaal niet in dat goliath ding[/moppersmurfmodus] |
|
Ik haat pretparken ook. Maar toch wil ik nog eens naar Legoland. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |