|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben ooit maar één keer in een achtbaan geweest. Dat zou ik dus nog wel eens weer willen proberen. Maar Vargen, we gaan nog een keer naar Legoland! No regrets and no remorse... |
|
Ja! Gezellig en romantisch! En Wim: Ik zal hem Wim noemen. |
|
quote:Romantisch Hee, wij moeten binnenkort nog aapjes gaan kijken! No regrets and no remorse... |
|
Vind jij het dan niet romantisch om met mij naar Legoland te gaan? En die aapjes zien we morgen al. |
|
quote:Jawel hoor, maar bij legoland denk ik niet direct aan romantisch... No regrets and no remorse... |
|
Tuurlijk wel: |
|
Dat is dus Neuschwanstein van legosteentjes... Weet je wel: dat is dat kasteel waar ik nog een keer naar toe wil On topic: hebben ze er echt geen achtbaan? [Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 19-07-2002 15:29] No regrets and no remorse... |
|
Ze hebben denk ik wel een achtbaan. Maar of Vargen daar in wil. |
|
IM en ik zijn net in Six Flags geweest en Goliath heerscht de pan uit!!! |
|
quote: Ja he! Hij gaat echt zo snel dat de tranen in je ogen schieten Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: nee dat kwam waarschijnlijk omdat je bang was on topic: achtbanen zuigen... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Christus zuigt Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: whaha! wat een zwak reply... |
|
quote:achtbanen zijn gewoon saaai, eerst dat lange wachten en veel betalen, voor iets waar je van denkt dat het spannend is, maar als je eruitkomt is het enige dat spant, je onderbroek tussen je gadkakken |
|
quote: je moet ook doordeweeks gaan, en niet in een vakantie, kun je zo overal doorlopen! in jouw geval kun je dan lekker snel naar huis, as je d'r toch geen ruk aan vind. Oud Vuil. |
|
quote: Kijk, daar heb je gelijk in. Ik durf overal in, in sixflags. Maar je krijgt me voor geen goud in de spaceshot . Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ik heb precies hetzelfde. haat die lanceerdingen Oud Vuil. |
|
quote: Ik heb echt het idee dat me benen op het einde ergens in me nek zitten met die newrock kisten. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: precies ik en vriendin stonden in de rij voor dat ding in 6 flags, en ik zei: nee, ik ga weg, geen zin hierin. Oud Vuil. |
|
Het enige leuke pretpark waar ik ooit ben geweest is Legoland (Billund, in Denemarken, Windsor in Engeland schijnt minder te zijn). Dat was wel koel zegmaar. achtbanen zijn altijd zo vervelend... Omhoog gaat (tenzij je gelaunched wordt) veel te langzaam en voor de rest wordt je alleen maar heen en weer gegooid in dat karretje. Sorry, maar daar zie ik de lol niet van in. |
|
ik ben niet zo'n achtbaanfan, maar ik ben in disney de thundermountain en de indiana jones geweest, die waren heel cool. maar als een achtbaan erg ruig wordt, word ik misselijk |
|
yeah k ga binnenkort weer naar sixflags. Die achtbanen daar heerschen (alleen dit keer niet gaan eten+halve liter cola en daarna de tomahawk in) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik ga gewoon overal in, geen gelul |
|
quote: Ja, Dat ding is echt kut, je word er altijd misselijk in....... Enne, COLA??? Wat voor bier hebben ze eigenlijk in 666flags? |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |