|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat heb ik dus ook. Vervelend, gek op achtbanen zijn en hoogtevrees hebben. Die van dat fimpje, ik weet het niet of ik dat wel zou doen. Ik ben zowiezo meer van de houten achtbanen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Eehhmm... |
|
quote: sja, anders schijt ik in mn broek door de hoogtevrees. ik ben deze zomer op de st pieter geweest. je had me waarschijnlijk keihard uitgelachen ik zoek het altijd wel een beetje op, kijken hoe ver ik kan gaan. maar eenmaal boven vraag ik me altijd af waarom ik dat ook weer doe "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: precies. ik stond al doodsangsten uit toen ik de eerste keer in de goliath ging ik ben benieuwd of ik magic mountain ga overleven "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Hahaha... Maar ik bedoelde eigenlijk iets anders... Ik kan alleen dat woord nou niet mijn strot uit krijgen nadat er zo over tegen me "gezeurd" is |
|
quote: als het met rare fantasietjes te maken heeft wil ik het niet weten "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Neh, tenzij feuteu tot rare fantasietjes behoort. |
|
quote: dat ligt er helemaal aan wat je met die foto gaat doen, natuurlijk. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ik moet zeggen dat 't filmpje boven aan 't pagina echt mij laat stuiteren van 'ik wil erin!'. Vooral als je boven 'hangt' en dan helemaal naar beneden kijkt, lijkt me echt supervet. Als kind was in in de Efteling en te klein voor de phyton terwijl mn neven en nichten er wel in konden: stond ik 2 uur (zo lang was die wachtrei toen) te janken voor de phyton dat ik er ook in wou euu? |
|
Lekker nutteloos dus. |
|
Ga dan gewoon in die tijd heerschen in het sprookjesbos met orange grips ed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
*hihi* Wachtrei *hihi* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Duitse efteling, denk ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Kan toch prima? quote: Kan dus best dat Vlekkie, om de tijd te doden, al meegedaan had aan een creatieve oplossing samen met wat andere wachtenden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: +1 Dat gekraak doet't m semi-offtopic: Overigens 2 jaar terug op de kermis in DEDEMSVAART (lees: botsauto's, draaimolen en 1 wisselende attractie elk jaar) in de Booster geweest.. dat is zoiets: En de volgende dag lezen dat er in Parijs bij zo'n zelfde apparaat het gedeelte met de stoeltjes is losgeschoten en het gezin wat erin zat dus een eindje verderop in Parijs weer neergekomen is Volgens mij had 1 iemand het zelfs overleefd.. Iig moesten toen alle apparaten geloof ik ook terug naar de fabriek ivm constructiefouten.. dat bezorgt je altijd een vreemd bijgevoel... [Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 25-06-2009 10:03] |
|
Over 1,5 week naar het Duitse Europa-Park: http://www.europapark.de/lang-en/c51/default.html Iemand bekend met dit park? |
|
quote: Kermisattracties zijn dan ook niet te vertrouwen. |
|
quote: Nee, ik ken het helemaal niet. Maarre, een europapark in europa. Is dat niet ietwat weird? Dat ze zoiets in disney epcot in florida hebben, ok. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Duits Europa-park, dat klinkt toch een beetje als de droom van ome Dolf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hehe, ben vooral benieuwd naar die achtbaan van meer dan een kilometer lang. |
|
signature |
|
Vandaag naar de Efteling geweest, nog niet eerder de vliegende hollander bekeken.. wat was dat gaaf zeg! |
|
Damn... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |