|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zeer de moeite waard! Gave achtbanen en het is een mooi, verzorgd park. |
|
Hahaha, gaaf, zeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: vooral die laatste... buiten dat je achteruit naar boven gaat en vervolgens best wel vaak via de rails oiver de kop gaat draaieb die stoeltjes zelf ook nog eens on hun as. ik ben nog nooit zo misselijk geweest... hehe. maar gaaf was het wel. en die eennallaatste is ook super. je hangt zeg maar op je buik in de beugels, alsof je superman bent ongeveer. scary shit. en hoooooog... ik ben enorm trots op mezelf. hahaha... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Wow, die laatste, ja... Doet me denken aan de viola holta, heuh, de villa volta, maar dan wel gaaf. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
WaBla ist wieder da... Gaaf zo'n achtbaanmarathon... |
|
quote: Kun jij ook, dagje Six Flags doen. @Wabla: Ha gaaf hee |
|
Ja maar die in SF NL ken ik allemaal al |
|
Reisje boeken, je hebt een website voor fanatieke achtbaan bezoekers en die reizen de hele wereld over om hun favo achtbanen te bewonderen. |
|
Florida is een dikke aanrader, daar barst het van de parken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Achtbanen zijn leuk, but what about de negen baan? Helaas is een dagje pretpark met achtbanen hier niet zo'n succes. Nou ja, voor mij wel, maar na 2/3 banen gaat mn vriend geheid over zn nek Dus dat is voor mij ook zo saai. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik denk dat ik weer naar Halloween Walibi ga. dat was zo vet vorig jaar. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Jaaa, dat is gaaf! Heb als een kleine koter door het schuim van het kanon gerend en gestampt 4 jaar terug. Compleet met schuim gevecht. Kinderachtig, maar erg leuk De lichtjes en versieringen waren ook heel mooi, zou zeker nog een keer terug willen (en hopen dat vriend het een beetje trekt) Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Vandaag naar de efteling geweest, want m'n broer met vrouw en kleine koter gingen ook mee. De vliegende hollander was erg tof! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
en het is weer zo ver; we gaan terug naar six flags magic mountain! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Gaafheid Evil Dick |
|
zeg dat wel over 2 uurtjes hoop ik in de X2 te zitten ik wil al vertrekken maar mn man heeft koffie gedronken en die begint te werken. wie weet hoe lang het nog gaat duren dus "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Hehe...zo blij als een kind...laatste keer dat ik in een pretpark was, weet ik niet wie er blijer was, mijn 6 jarige neefje of ik...haha! maar veel plezier! Evil Dick |
|
quote: *jaloers* Have fun! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
als we een eigen huis gaan kopen hebben we vast wel een logeerkamer. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Deal! We gaan zo ongeveer 1 x in de twee jaar naar florida, we hebben daar bekenden zitten waar we kunnen verblijven, maar een extra adresje voor een dag kan zeker geen kwaad. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-04-2010 17:43] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: hehe, en zo hoort het ook dankjewel, dat zal wel lukken :D ik hoop alleen dat mn nek en rug het overleven... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: wat ook leuk is, disneyland is hier ook om de hoek "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Disneyland dus? Geen disneworld? Want die laatste ligt in orlando, daar zit jij dus vlak bij? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |