|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Boh, het word echt tijd dat ik weer eens naar een pretpark ga ofzo. Is alweer maanden geleden |
|
quote: Hehe, stoned in sixflags rondlopen is ook aan te raden Zullen we naar de Efteling gaan? hehe |
|
quote: Hehe, dit was in Warners Brothers Movie World (ofzo), was wel gave shit. Efteling? Hm, Six Flags is 131938 keer vetter, en daar ben ik pas 1 keer geweest. |
|
Efteling ben ik laatst nog heen geweest. Was best leuk, hadden alleen kut weer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Nee Six Flags is niet boeiend genoeg Efteling is veel hipper, met Monsieur Kanibaal |
|
quote: O. Nou ja, jij hebt de broek aan. Vooruit dan maar. |
|
quote: Braaf zo |
|
LAL |
|
Euh. Six flags is dood in nederland enzo. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Walibi dan, boeiend, de achtbanen staan er nog steeds. |
|
quote: De La Via Volta willen ze daar sluiten heb ik gehoord |
|
quote: Is al weg... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dat is toch geen achtbaan in Six Flags, maar zo'n ronddraaiend huis in de Efteling? [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 09-07-2007 10:13] |
|
quote: Dat huis in de Efteling heet Villa Volta en die heerscht, met name de muziek Dat andere ding is een klote achtbaan die eerst vooruit gaat en daarna achteruit, werd er onwijs misselijk van in ieder geval De rest van de achtbanen bij Walibi zijn dan weer wel gaaf, maar er gaat niks boven de Efteling. Dat park is geweldig. |
|
quote: Oh, nou ja, het lijkt op elkaar, hehe. |
|
ik zou vandaag en komende dagen niet gaan... wheee in de achtbaan met dit onweer! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Ja heel mooi, maar als je voor puur de sensatie gaat, van atracties, dan ga ik toch voor Walibi. Echt zo heersch vorig jaar. Straks in het najaar waarschijnlijk weer.' Vond gister npg een foto van mij en Aphrodite terug, terwijl we in de Goliath zaten. Damn erg On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Beetje actie is niet gek nee, maar ben al vaak naar Walibi geweest en alle achtbanen gedaan. Beetje jammer dat er vaak niemand mee wil, de meesten vinden achtbanen niet leuk. |
|
quote: Vorig jaar was mijn eerste keer. Efteling was ik al vaak geweest. Dan ben je bij deze van harte uitgenodigd, als wij weer naar Walibi gaan. Ik ben een achtbanen fan On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ghehe is goed. Achtbanen zijn leuk inderdaad, met name Superman the ride en Goliath zijn gaaf. Robin Hood ook wel, met dat gerammel. Er was een achtbaan die ik maar niks vond, geloof dat het iets mexicaans was in kids world ofzo. Hele kleine achtbaan, die in met een of ander klote wagentje hele scherpe bochten maakte. Oja, tip he.. niet in Superman the Ride gaan als je behoorlijk verkouden bent. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-07-2007 14:12] |
|
quote: Don't kill the messenger. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Walibi is alleen leuk als je van achtbanen houd. Ik denk dat de Efteling als "date" veel leuker is. Maar ik ben er al zovaak geweest dat ik er geen bal meer aan vind Efteling heeft meer sfeer. Walibi heeft meer spannende achtbanen enzo. You're running in circles |
|
|
|
Euh... Damn!!!! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |