|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Die Darkfire kan je ook wel hebben, OWW! |
|
Zondag naar Walibi/Six Flags, met Ingrid. |
|
Griezelen? Wij met een groep op de 31e. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Haha ja! En wat Ingrid en Tabitha quality-time. |
|
Is ook belangrijk. Laat maar weten hoe het is. Ben benieuwd. 2 jaren geleden was het vet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ja, zo lang is het minstens ook geleden dat ik er was. Ben erg benieuwd! |
|
quote: Vaag dat het dan niet zo gemaakt is dat dat karretje sneller wordt binnengehaald. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
je gaat de hele tijd al vet hard. Is wel fijn aan het einde, die rust! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja anders zo lastig uitstappen. |
|
quote: Dan gaat dat over het algemeen nog met een aantal kilometers per uur, niet zo traag. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Karretje wordt aan het begin van de rit gewogen en aan de hand daarvan wordt ie met een bepaalde kracht "afgeschoten". Soms gaat die berekening niet helemaal goed In de wachtrij staan ook deze bordjes: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Die Halloween zooi vind ik allemaal dikke onzin maar het was wel leuk, wel vrij druk. Wel veel storingen bij achtbanen, een meisje die er niet meer uit kon, en dat houten ding moest ineens iemand bijkomen omdat die beugels niet meer vast bleven zitten. |
|
quote: ZelThoR? |
|
Ik hoop het niet. |
|
quote: Ohja? Heb er zelf helemaal geen last van gehad. Maar goed, de laatste keer dat ik er was met dat Halloween gedoe was 6/7 jaar geleden ofzo. Was toen wel erg leuk! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Lijkt me best cool eigenlijk. Heb je 2 ritjes in 1 keer. |
|
quote: Zie het is wel humor toch? Je moet er gewoon in meegaan. Vooral als zo'n zombie achter een of ander dik gillend mens aangaat... Vorige keer was dat wel lachen. Is wel scary dan als er storingen zijn, wel Halloween verantwoord On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Lol gebeurt alleen bij tests!... Fuck your mother and your son will be your brother. ... I don't join groups, I become the group! |
|
raak ondertussen helemaal geïnspireerd voor Railroad Tycoon door dit topic Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Grappig, in een docu die ik over de bouw van de baan heb gezien braken de ingenieurs hun hoofd toen dit bleek te gebeuren in de testruns. Netjes opgelost. Boeiender |
|
quote: Toffe serie! Heb hier op wat uitbreidingen na alles, jammer dat drie een compleet andere sfeer heeft dan de eerste twee delen. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Ja, latere delen zijn nie zo. Eerste wel, lekker blij en kneuterig en makkelijk om rotzooi te trappen :D Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik bedoelde theme park als eerder. Rr valt al onder later... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Verrek, ja. Was dat op discovery oid? Ik meen dat ik dat ook gezien heb. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |